Hvordan fletter du finger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

Valle81

KittyGirl skriver:

jeg forsøgte lige, at det virker helt forkert hvis jeg har højre pegefinger øverst.. så jeg har altså venstre pegefinger øverst og jeg er højrehåndet

Samme her, og det var helt pr automatik - tænkte ikke over det - men skal tænke mig om hvis jeg skal gøre det omvendt - og når jeg gør det føles det helt unaturligt:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

FrkT

Jeg tror det skal forstås sådan at hvis du nu skulle bede en lille bøn så folder/fletter du jo hænderne. Hvis du så har foldet hænderne og lagt dem i dit skød så vender tommeltot jo op ad, og hun vil gerne vide hvilken pegefinger der er øverst... højre eller venste hånds pegefinger...

Hvis jeg har forstået det rigtgt

Jeg er Højrehåndet og min højre pegefinger er øverst

Arhhhh på dén måde 

Jamen jeg er højrehåndet og min venstre pegefinger er øverst, det er det eneste der føles naturligt for mig. Og har spurgt mine forældre, min lillesøster, min kæreste og min svigerfar, som alle er højrehåndede, og de har alle også venstre pegefinger øverst! Så det må jo tælle for 6 stemmer ialt  Så din teori holder bestemt ikke stik.... tror det er tilfældigt hvad der falder én naturligt 

Anmeld

15. december 2010

DK

AnneBJ skriver:

Hihi, vi fletter heller ikke fingre nærmest... pga. samme "problematik" - min hånd kan nærmest ligge inden i Jørns når vi holder almindeligt i hånd, vældig bekvemt i denne vinterkulde!

TS mente dog, når du fletter fingere med dig selv

Med mig selv?? Jeg fletter da aldrig fingre med mig selv... såå øeee det ved jeg ikke, he he

Anmeld

15. december 2010

Diana...

Her hjemme er vi begge højrehåndet og det er venstre pegefinger der vender op af. 

Jeg kom til at stemme plank da jeg ikke lige forstod den før til sidst 

Anmeld

15. december 2010

Diana...

DK skriver:

Med mig selv?? Jeg fletter da aldrig fingre med mig selv... såå øeee det ved jeg ikke, he he

He he 

Anmeld

15. december 2010

otlitrom

DK skriver:

Ligesom når du triller tommelfingre, eller ber, når du går i kirke ang. det med at flette fingre med manden.. Det er også udgået herhjemme. Hele min hånd kan ligge inde i bjørnens. Så vi fletter tomler, og så har han hele min hånd i sin.. Eller også gør jeg også trikket med lillefingren der finder en anden plads.

TS: Jeg gør det ikke særlig tit, jeg har ikke tid til at sidde med hænderne i skødet men jeg har venstre pegefinger øverst, og jeg er højrehåndet.

Anmeld

15. december 2010

JustAnotherName

Hahaha.... Tænk at du har spekuleret en del over det   

Jamen jeg er højrehåndet, og har venstre pegefinger øverst.
Så din hypotese holder ikke stik hos mig

Anmeld

15. december 2010

DK

Hmm jeg har også lige øvet lidt, og det falder mig nok mest naturligt at venstre pegefinger er ovre den højre, til trods for at jeg er højrehåndet!

Jeg har stemt blank, så der mangler lige en stemme der!

Anmeld

15. december 2010

bette

haaah er simpelthen ved at dø af grin over den tråd her og de svar der er kommet.. 

jeg er højrehåndet og min højre pegefinger er øverst..

Anmeld

16. december 2010

Mumto3

FrkT skriver:

Jamen hvordan vender du hånden så? Vandret? sådan at dit "fletteri" ligesom peger opad? Og selve håndfladen er vandret med ydersiden opad? For så er alle mine fingre ovenpå?

flette fingere ligesom hvis du ville folde hænderne i kirken (sådan helt hypotetisk tænkt)

håndfladerne ind mod hinaden. Håber det giver mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.