Wilma 2 mdr. - TOTAL billedspam som lovet :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

misslea

patella skriver:

Ihh er misundelig 

hehehe  ja nogle gange er fregner da lidt nyttige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

misslea

Tina&Martin skriver:

Hvor er hun vokset, både med ansigt udtryk og helheden

Dejlig lille bebser

Ja ikk??? det er SÅÅÅ vildt, så meget, der er sket med hende!!! Synes, at hun ændrer sig hele tiden... kan næsten ikke følge med...!!! Godt man kan tage en million milliard billeder, så man da i det mindste har dem at kigge tilbage på.... heheh

Anmeld

15. december 2010

Sara_S

Hun er bare så smuk!  Og det er du også! 

Og så er du lige nødt til at fortælle mig hvordan du kan få din lille engel til at sove så meget om natten!  Har du en speciel routine el.lignende? 

Knus, Sara

Anmeld

15. december 2010

misslea

Sara_S skriver:

Hun er bare så smuk!  Og det er du også! 

Og så er du lige nødt til at fortælle mig hvordan du kan få din lille engel til at sove så meget om natten!  Har du en speciel routine el.lignende? 

Knus, Sara

Tak - hvor er du sød

Ja - vi har faktisk en helt fast rutine, som vi kører hver aften...!!!

Da hun var ca. 4 uger, var jeg ved at blive bims af al hendes uro om natten... hun lå i liften mellem os, og jeg fik dårlig nok sovet!! Hun fægtede med arme og ben i søvne og kom ofte til at vække sig selv - OG mig!! Jeg følte, at hun sagtens kunne sove mere (hun sov ca. 4 timer i træk på det tidspunkt, hvilket jo også er fint)!!!

Jeg fik nogle gode råd herinde, bla. at jeg skulle forsøge at svøbe hende, så hun ikke kunne bevæge sine arme og ben!! Og VUPTI... så blev det til 7 timer i træk... og langsomt er det blevet længere og længere....

Vores rutine lyder sådan her:

kl. 22.15 pusler vi hende og giver os RIGTIG god tid.... hun elsker at ligge på sit puslebord

Derefter får hun mad inde i vores seng, hvor jeg også sidder i mit nattøj og putter under dynen! Når hun er færdig med at bøvse, svøber jeg hende stramt i en lagen, og derefter i sin dyne. Jeg tager hende op i mine arme og hun får sutten!! For det meste falder hun meget hurtigt i søvn (indenfor et par minutter) andre gange går de rlige små 10 minutter!! Hun kan godt lige brokke sig lidt et minuts tid i starten, når jeg lige har svøbt hende, men der går ikke lang tid, så slapper hun fuldstændig af, og snork sover

Jeg sidder med hende i mine arme indtil hun er faldet i den dybe søvn, og så efter 15-25 minutter lægger jeg hende over i liften og ned i tremmesengen, som står forenden af vores seng!!! Og så sover hun ellers til næste morgen...!!!

I starten, da hun lå imellem os, havde jeg en tendens til at tage hende op, hvis hun lå og sagde lidt lyde og havde en anelse åbne øjne...!! Min Sundhedsplejerske sagde, at jeg faktisk først skulle tage hende op, når hun rigtig gav lyd fra sig og begyndte at græde, for før var hun ikke reelt vågen...!!! Og efter, at jeg begyndte at lade hende ligge lidt, jamen så sov hun bare sååå godt.... for hun var slet ikke vågen, men lå og drømte... og det var faktisk mig, som kom til at vække hende

Så her har det hjulpet utroligt meget at svøbe hende og lade hende ligge til hun rent faktisk er vågen for alvor

Og JAAAA det er sååå fedt med lange nætter.. det er jo helt utroligt, så meget mere energi, man har

Anmeld

15. december 2010

Becks

Hold nu fast hvor er hun lækker søde.. Og hun ligner dig meget

Et lille sidespring - Har I fået pengene fra hende? Eller hørt noget?

Anmeld

15. december 2010

misslea

Tutter skriver:

Hold nu fast hvor er hun lækker søde.. Og hun ligner dig meget

Et lille sidespring - Har I fået pengene fra hende? Eller hørt noget?

iiihhh tak altså.... vi synes også bare, at hun er så lækker søde

Uuhhh jamen, det har været en lang sej kamp, og endelig er det lykkes os at få pengene tilbage...!!! Tror jeg laver en update herinde....

Anmeld

15. december 2010

Sara_S

misslea skriver:

Tak - hvor er du sød

Ja - vi har faktisk en helt fast rutine, som vi kører hver aften...!!!

Da hun var ca. 4 uger, var jeg ved at blive bims af al hendes uro om natten... hun lå i liften mellem os, og jeg fik dårlig nok sovet!! Hun fægtede med arme og ben i søvne og kom ofte til at vække sig selv - OG mig!! Jeg følte, at hun sagtens kunne sove mere (hun sov ca. 4 timer i træk på det tidspunkt, hvilket jo også er fint)!!!

Jeg fik nogle gode råd herinde, bla. at jeg skulle forsøge at svøbe hende, så hun ikke kunne bevæge sine arme og ben!! Og VUPTI... så blev det til 7 timer i træk... og langsomt er det blevet længere og længere....

Vores rutine lyder sådan her:

kl. 22.15 pusler vi hende og giver os RIGTIG god tid.... hun elsker at ligge på sit puslebord

Derefter får hun mad inde i vores seng, hvor jeg også sidder i mit nattøj og putter under dynen! Når hun er færdig med at bøvse, svøber jeg hende stramt i en lagen, og derefter i sin dyne. Jeg tager hende op i mine arme og hun får sutten!! For det meste falder hun meget hurtigt i søvn (indenfor et par minutter) andre gange går de rlige små 10 minutter!! Hun kan godt lige brokke sig lidt et minuts tid i starten, når jeg lige har svøbt hende, men der går ikke lang tid, så slapper hun fuldstændig af, og snork sover

Jeg sidder med hende i mine arme indtil hun er faldet i den dybe søvn, og så efter 15-25 minutter lægger jeg hende over i liften og ned i tremmesengen, som står forenden af vores seng!!! Og så sover hun ellers til næste morgen...!!!

I starten, da hun lå imellem os, havde jeg en tendens til at tage hende op, hvis hun lå og sagde lidt lyde og havde en anelse åbne øjne...!! Min Sundhedsplejerske sagde, at jeg faktisk først skulle tage hende op, når hun rigtig gav lyd fra sig og begyndte at græde, for før var hun ikke reelt vågen...!!! Og efter, at jeg begyndte at lade hende ligge lidt, jamen så sov hun bare sååå godt.... for hun var slet ikke vågen, men lå og drømte... og det var faktisk mig, som kom til at vække hende

Så her har det hjulpet utroligt meget at svøbe hende og lade hende ligge til hun rent faktisk er vågen for alvor

Og JAAAA det er sååå fedt med lange nætter.. det er jo helt utroligt, så meget mere energi, man har

Nå ja! Jeg læste det godt... Det var Zafir, der gav dig det råd, var det ikke? 

Jamen, så skal jeg også prøve mig frem med at svøbe Tristan! Når han sover, bevæger han også arme og bene konstant  og vækker sig selv rigtig mange gange... og sover sjældent mere end 3, 3½ timer ad gangen

Men hvad skal de have på inden man svøber dem i lagen? Bare en body? 

Og tusind tak fordi du svarede så hurtig og tog dig tid til at beskrive din routine med så mange detaljer! Du er så sød!! 

Anmeld

15. december 2010

Omerovic

misslea skriver:

Hej alle sammen...

Efterhåben er der en del af jer, som har spurgt, hvornår der mon ville komme billeder af vores lille skønne prinsesse.... og nu har jeg endelig taget mig sammen....!!!

Wilma er en sand engel....

Hun sover..... (hold lige fast) mellem 8 og 9½ time i streg om natten...!! Derefter er hun vågen 1-1½ time af gangen mellem sine lurer.... så man må sige, at vi har fået en datter med et utroligt godt sovehjerter....

Hun er bare ALTID glad, griner, pludrer og charmerer alle på sin vej.... og jeg ELSKER endnu højere for hver dag, der går....!!!

Jeg har desværre ikke haft helt nok mælk til hende, så jeg er nødt til at suplere lidt op med en flaske 2 gange i døgnet!!! Uhhhaaa... det var hårdt de første gange.... var simpelthen SÅ ufattelig ked af det, og sad og hulkede mens jeg gav hende flaske....!!! Martin var heldigvis en kæmpe stor hjælp og støtte, og han fik banket ind i min lille amme-hjerne, at jeg altså stadig er verdens aller bedste mor for Wilma....

Jeg har efterhånden affundet mig med, at jeg ikke har helt 100 proent mælk nok, men jeg gør ALT hvad jeg kan, for at øge min mælkeproduktion!!! Har haft meeeeeget lange dage i sengen med non-stop julekalender på dvd-boks... hahah!!! Spiser meeeeget mere end jeg ellers ville og drikke massevis af vand

Men det ser ud til, at vores rytme er nogenlunde sådan, at jeg er nødt til at give hende en suplerende flaske om eftermiddagen og inden hun skal sove!!!

MEN MEN MEN..... nok om alt det.... her er lidt billedspam fra os af!!!

Iiihhh vi syn's jo, at hun er SÅÅÅÅ skøn og dejlig.... hehe

Mange hilsner fra Lea

Ih hvor er hun smuk

hedder det en slynge? den du har hende i? vil hører hvor den er fra, for den er hammer smart

Anmeld

15. december 2010

Pige2009

Hvor er hun skøn

Anmeld

15. december 2010

CamillaSoefelt

Hold da op hvor er hun lækker :-)! Skøn datter og godt gået med søvnen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.