Wilma 2 mdr. - TOTAL billedspam som lovet :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.158 visninger
63 svar
0 synes godt om
15. december 2010

misslea

Hej alle sammen...

Efterhåben er der en del af jer, som har spurgt, hvornår der mon ville komme billeder af vores lille skønne prinsesse.... og nu har jeg endelig taget mig sammen....!!!

Wilma er en sand engel....

Hun sover..... (hold lige fast) mellem 8 og 9½ time i streg om natten...!! Derefter er hun vågen 1-1½ time af gangen mellem sine lurer.... så man må sige, at vi har fået en datter med et utroligt godt sovehjerter....

Hun er bare ALTID glad, griner, pludrer og charmerer alle på sin vej.... og jeg ELSKER endnu højere for hver dag, der går....!!!

Jeg har desværre ikke haft helt nok mælk til hende, så jeg er nødt til at suplere lidt op med en flaske 2 gange i døgnet!!! Uhhhaaa... det var hårdt de første gange.... var simpelthen SÅ ufattelig ked af det, og sad og hulkede mens jeg gav hende flaske....!!! Martin var heldigvis en kæmpe stor hjælp og støtte, og han fik banket ind i min lille amme-hjerne, at jeg altså stadig er verdens aller bedste mor for Wilma....

Jeg har efterhånden affundet mig med, at jeg ikke har helt 100 proent mælk nok, men jeg gør ALT hvad jeg kan, for at øge min mælkeproduktion!!! Har haft meeeeeget lange dage i sengen med non-stop julekalender på dvd-boks... hahah!!! Spiser meeeeget mere end jeg ellers ville og drikke massevis af vand

Men det ser ud til, at vores rytme er nogenlunde sådan, at jeg er nødt til at give hende en suplerende flaske om eftermiddagen og inden hun skal sove!!!

MEN MEN MEN..... nok om alt det.... her er lidt billedspam fra os af!!!

Iiihhh vi syn's jo, at hun er SÅÅÅÅ skøn og dejlig.... hehe

Mange hilsner fra Lea

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Mia&Allan

misslea skriver:

Hej alle sammen...

Efterhåben er der en del af jer, som har spurgt, hvornår der mon ville komme billeder af vores lille skønne prinsesse.... og nu har jeg endelig taget mig sammen....!!!

Wilma er en sand engel....

Hun sover..... (hold lige fast) mellem 8 og 9½ time i streg om natten...!! Derefter er hun vågen 1-1½ time af gangen mellem sine lurer.... så man må sige, at vi har fået en datter med et utroligt godt sovehjerter....

Hun er bare ALTID glad, griner, pludrer og charmerer alle på sin vej.... og jeg ELSKER endnu højere for hver dag, der går....!!!

Jeg har desværre ikke haft helt nok mælk til hende, så jeg er nødt til at suplere lidt op med en flaske 2 gange i døgnet!!! Uhhhaaa... det var hårdt de første gange.... var simpelthen SÅ ufattelig ked af det, og sad og hulkede mens jeg gav hende flaske....!!! Martin var heldigvis en kæmpe stor hjælp og støtte, og han fik banket ind i min lille amme-hjerne, at jeg altså stadig er verdens aller bedste mor for Wilma....

Jeg har efterhånden affundet mig med, at jeg ikke har helt 100 proent mælk nok, men jeg gør ALT hvad jeg kan, for at øge min mælkeproduktion!!! Har haft meeeeeget lange dage i sengen med non-stop julekalender på dvd-boks... hahah!!! Spiser meeeeget mere end jeg ellers ville og drikke massevis af vand

Men det ser ud til, at vores rytme er nogenlunde sådan, at jeg er nødt til at give hende en suplerende flaske om eftermiddagen og inden hun skal sove!!!

MEN MEN MEN..... nok om alt det.... her er lidt billedspam fra os af!!!

Iiihhh vi syn's jo, at hun er SÅÅÅÅ skøn og dejlig.... hehe

Mange hilsner fra Lea

Åh gud hvor ser hun dejlig ud

Er super misundelig over at du kan fange så mange smil, hver gang vi finder kamerat, nægter vores datter at smile

Anmeld

15. december 2010

bøgelund

hold da fast en alt for smuk prinsesse.. og nem.... 

hun er bare sød... 

Anmeld

15. december 2010

Caroline86

hvor er hun kær, søde!!!!

Endnu et tillykke med hende!

Anmeld

15. december 2010

ooo

Århh, hvor er hun dejlig.

Er ret vild med det billede hvor hun er i bad, total tilbagelænet stil.

Den slynge du har, den i grå, hvor har du købt den? Den ser nemlig ret smart ud.

Anmeld

15. december 2010

mor-til-vanessa

hun er da bare super skøn.

glad lige pige.

Anmeld

15. december 2010

misslea

Metchen skriver:

Århh, hvor er hun dejlig.

Er ret vild med det billede hvor hun er i bad, total tilbagelænet stil.

Den slynge du har, den i grå, hvor har du købt den? Den ser nemlig ret smart ud.

hihi.... ja det er sååå skønt at være i bad

jamen det er en privat person, der laver dem.... har fundet hende på facebook

Anmeld

15. december 2010

misslea

mor-til-vanessa skriver:

hun er da bare super skøn.

glad lige pige.

heheh... ja - det må man sige.... hun er næsten altid ét stort smil... sååå dejligt

Anmeld

15. december 2010

ooo

misslea skriver:

hihi.... ja det er sååå skønt at være i bad

jamen det er en privat person, der laver dem.... har fundet hende på facebook

Har du evt et link til hende? Den ser nemlig ret behagelig ud, både for dig og for lille Wilma.

Anmeld

15. december 2010

misslea

Metchen skriver:

Har du evt et link til hende? Den ser nemlig ret behagelig ud, både for dig og for lille Wilma.

jep.... her er det

http://www.trendsales.dk/annoncer/tante-tut-tilbud-300-inkl-uglepose-straek-vikle-vikle/18028054

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.