Hej alle sammen...
Efterhåben er der en del af jer, som har spurgt, hvornår der mon ville komme billeder af vores lille skønne prinsesse.... og nu har jeg endelig taget mig sammen....!!!
Wilma er en sand engel.... 
Hun sover..... (hold lige fast) mellem 8 og 9½ time i streg om natten...!! Derefter er hun vågen 1-1½ time af gangen mellem sine lurer.... så man må sige, at vi har fået en datter med et utroligt godt sovehjerter.... 
Hun er bare ALTID glad, griner, pludrer og charmerer alle på sin vej.... og jeg ELSKER endnu højere for hver dag, der går....!!!
Jeg har desværre ikke haft helt nok mælk til hende, så jeg er nødt til at suplere lidt op med en flaske 2 gange i døgnet!!! Uhhhaaa... det var hårdt de første gange.... var simpelthen SÅ ufattelig ked af det, og sad og hulkede mens jeg gav hende flaske....!!! Martin var heldigvis en kæmpe stor hjælp og støtte, og han fik banket ind i min lille amme-hjerne, at jeg altså stadig er verdens aller bedste mor for Wilma.... 
Jeg har efterhånden affundet mig med, at jeg ikke har helt 100 proent mælk nok, men jeg gør ALT hvad jeg kan, for at øge min mælkeproduktion!!! Har haft meeeeeget lange dage i sengen med non-stop julekalender på dvd-boks... hahah!!! Spiser meeeeget mere end jeg ellers ville og drikke massevis af vand 
Men det ser ud til, at vores rytme er nogenlunde sådan, at jeg er nødt til at give hende en suplerende flaske om eftermiddagen og inden hun skal sove!!!
MEN MEN MEN..... nok om alt det.... her er lidt billedspam fra os af!!! 
Iiihhh vi syn's jo, at hun er SÅÅÅÅ skøn og dejlig.... hehe
Mange hilsner fra Lea
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld