Wilma 2 mdr. - TOTAL billedspam som lovet :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

K&S

misslea skriver:

Hej alle sammen...

Efterhåben er der en del af jer, som har spurgt, hvornår der mon ville komme billeder af vores lille skønne prinsesse.... og nu har jeg endelig taget mig sammen....!!!

Wilma er en sand engel....

Hun sover..... (hold lige fast) mellem 8 og 9½ time i streg om natten...!! Derefter er hun vågen 1-1½ time af gangen mellem sine lurer.... så man må sige, at vi har fået en datter med et utroligt godt sovehjerter....

Hun er bare ALTID glad, griner, pludrer og charmerer alle på sin vej.... og jeg ELSKER endnu højere for hver dag, der går....!!!

Jeg har desværre ikke haft helt nok mælk til hende, så jeg er nødt til at suplere lidt op med en flaske 2 gange i døgnet!!! Uhhhaaa... det var hårdt de første gange.... var simpelthen SÅ ufattelig ked af det, og sad og hulkede mens jeg gav hende flaske....!!! Martin var heldigvis en kæmpe stor hjælp og støtte, og han fik banket ind i min lille amme-hjerne, at jeg altså stadig er verdens aller bedste mor for Wilma....

Jeg har efterhånden affundet mig med, at jeg ikke har helt 100 proent mælk nok, men jeg gør ALT hvad jeg kan, for at øge min mælkeproduktion!!! Har haft meeeeeget lange dage i sengen med non-stop julekalender på dvd-boks... hahah!!! Spiser meeeeget mere end jeg ellers ville og drikke massevis af vand

Men det ser ud til, at vores rytme er nogenlunde sådan, at jeg er nødt til at give hende en suplerende flaske om eftermiddagen og inden hun skal sove!!!

MEN MEN MEN..... nok om alt det.... her er lidt billedspam fra os af!!!

Iiihhh vi syn's jo, at hun er SÅÅÅÅ skøn og dejlig.... hehe

Mange hilsner fra Lea

Nurh, hvor er hun bare DEJLIG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

patella

misslea skriver:

Hej alle sammen...

Efterhåben er der en del af jer, som har spurgt, hvornår der mon ville komme billeder af vores lille skønne prinsesse.... og nu har jeg endelig taget mig sammen....!!!

Wilma er en sand engel....

Hun sover..... (hold lige fast) mellem 8 og 9½ time i streg om natten...!! Derefter er hun vågen 1-1½ time af gangen mellem sine lurer.... så man må sige, at vi har fået en datter med et utroligt godt sovehjerter....

Hun er bare ALTID glad, griner, pludrer og charmerer alle på sin vej.... og jeg ELSKER endnu højere for hver dag, der går....!!!

Jeg har desværre ikke haft helt nok mælk til hende, så jeg er nødt til at suplere lidt op med en flaske 2 gange i døgnet!!! Uhhhaaa... det var hårdt de første gange.... var simpelthen SÅ ufattelig ked af det, og sad og hulkede mens jeg gav hende flaske....!!! Martin var heldigvis en kæmpe stor hjælp og støtte, og han fik banket ind i min lille amme-hjerne, at jeg altså stadig er verdens aller bedste mor for Wilma....

Jeg har efterhånden affundet mig med, at jeg ikke har helt 100 proent mælk nok, men jeg gør ALT hvad jeg kan, for at øge min mælkeproduktion!!! Har haft meeeeeget lange dage i sengen med non-stop julekalender på dvd-boks... hahah!!! Spiser meeeeget mere end jeg ellers ville og drikke massevis af vand

Men det ser ud til, at vores rytme er nogenlunde sådan, at jeg er nødt til at give hende en suplerende flaske om eftermiddagen og inden hun skal sove!!!

MEN MEN MEN..... nok om alt det.... her er lidt billedspam fra os af!!!

Iiihhh vi syn's jo, at hun er SÅÅÅÅ skøn og dejlig.... hehe

Mange hilsner fra Lea

Hvor er hun bare lækker smækker Og ligeså moderen (Hvordan holder du dog den flotte kulør?)

Anmeld

15. december 2010

merichs

Ahrmen for pokker da Lea, hvor er hun bare SKØN!

(lille sidespring: Hvad er det for en lampe som hænger i baggrunden på 3. sidste billede?)

Marlene

Anmeld

15. december 2010

oo

årh Lea! hun ligner dig SÅ meget!!!  

hoho Sol har også den stribede lilla body forresten...hvad hedder den der grå du har hende i? jeg har en slynge, men jeg kan ikke få hende ordentlig i den, så det er opgivet lidt fra min side, men den du har på ser helt vildt god ud!

Anmeld

15. december 2010

2babygirls

Hvor er hun vokset, både med ansigt udtryk og helheden

Dejlig lille bebser

Anmeld

15. december 2010

Najsen86

hvor er hun da bare skøn

Anmeld

15. december 2010

misslea

patella skriver:

Hvor er hun bare lækker smækker Og ligeså moderen (Hvordan holder du dog den flotte kulør?)

Hihi.... tak for det

Jamen faktisk så gør jeg absolut intet!!! Jeg tager ikke sol eller noget i den stil.. og jeg har bestemt ikke været på ferie....

Men altså... hemmeligheden må været en ORDENTLIG sjat fregner i fjæset og en god blush... heheh

Anmeld

15. december 2010

misslea

Tjuhl skriver:

årh Lea! hun ligner dig SÅ meget!!!  

hoho Sol har også den stribede lilla body forresten...hvad hedder den der grå du har hende i? jeg har en slynge, men jeg kan ikke få hende ordentlig i den, så det er opgivet lidt fra min side, men den du har på ser helt vildt god ud!

hihi.... ja, hun er da en lille skøn unge altså

Øøhm... det er en strækvikle... jeg har købt den af en privat person på trendsales, som syer dem....!!! Men man kan også købe strækvikler som minder rigtig meget om den... altså en koala vikle fra slyngebørn tror jeg....

Iihh altså.. jeg må også snart få set nogle billeder af SOL.... de blir sååå hurtigt store de kære unger  

Anmeld

15. december 2010

patella

misslea skriver:

Hihi.... tak for det

Jamen faktisk så gør jeg absolut intet!!! Jeg tager ikke sol eller noget i den stil.. og jeg har bestemt ikke været på ferie....

Men altså... hemmeligheden må været en ORDENTLIG sjat fregner i fjæset og en god blush... heheh

Ihh er misundelig 

Anmeld

15. december 2010

misslea

merichs skriver:

Ahrmen for pokker da Lea, hvor er hun bare SKØN!

(lille sidespring: Hvad er det for en lampe som hænger i baggrunden på 3. sidste billede?)

Marlene

Iiihhhh ja Marlene.... det syns jeg jo også, at hun er.. hehhe

Jamen det er en Verner Panton lampe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.