Lou87 skriver:
Ja oki på den måde ..
Og jamen der skal ikk meget til og forarge folk sys jeg - selvom vi er i riiiiielige nye tider ang det sys jeg
Men mange forbinder de slags ting med rockere og alt muligt jo.
Er også flere gange (uden det var negativt ment) blevet kaldet trucker og det er jeg bare langt fra
hehe.
Men ja.. folk dømmer jo med alt. Jeg er sikkert dømmende på en anden måde - hehe.. ingen er fejlfrie jo 
Ja den er meget enkel.. grundet den jeg har li oppe over hvor der står mit kaldenavn LOU er meget store gotiske udfyldte bogstaver. Så synes ikk denne skulle være det også - da jeg gerne vil forblive feminim
Hmm ved ikk hvordan jeg skal forklare det.. Men det skal ikke være fuldt dækket som din.. din har nærmest baggrundfarve.. og det skal min ikke være.. mere sådan nogle blomster grene agtige ting der skal sno sig op af og så med de tre forskellige blomster.
Ja jeg havde også rødt hår på et tidspunkt - men sys jeg efterhånden er så normalt.. orange og rødt er ihvertfald meget in når man kigger sig omkring - så tror ikk det forarger så mange mere
måske i jylland
?
Jeps - glæder mig også til og få udført de projekter.. engang når jeg blir millionær 
Haha, det er lidt sjovt at folk er smålige uden at tænke over det
Jeg bliver og er i mange år blevet refereret til som en punkter
Jeg har haft hanekam og dyrket stilen men jeg har aldrig være punkt i min livsstil!
Nå for katten, ja okay, så kan jeg da godt forstå det - alt med måde!
Ah, jeg forstår det godt. Så lyder 5000 GODT nok dyrt! Hvis det er som jeg forestiller mig, det ville jeg aldrig give. Puhadada.
Det er meget normalt her også, men jeg tror det er kombinationen af rødt, kort hår, synlige piercings, en forholdvis stor tatovering og sådan.. Jeg kan meget nemt misforståes i pga. mit udseende!
Når du så bliver millionær, kan jeg så ikke få et lille tilskud til mine tatoveringer? 
Anmeld