Dinna88 skriver:
Sweet
- Men okay, det lyder skisme som om det bliver en fed tatovering. hvor stor regner du med at den skal være ? 
Guud, det havde jeg da slet ikke tænkt på. Det er da en bragende god idé! Nøj. Så kan det måske ligefrem lade sig gøre alligevel. 
Det tænker jeg jo også - man har jo fået tatoveringen, kan det så ikke være ligegyldigt hvis ikke andre bryder sig om den? De skal da bare holde mund. Men nej, man kan desværre ikke undgå dem. Jeg har kun fået ekstremt negativ feedback 1 gang, og der bad jeg ikke om det, men jeg kan ikke få job (Det burde ikke blive et problem), jeg fortryder den om 10 år (Gad vide hvorfor det lige er om 10 år) og jeg kan ikke blive model (det har jeg heller ikke i sinde) og den bliver grim med tiden (Jeg passer den rigtig godt, så det er først om rigtig mange år den bliver grim, og til den tid er jeg ligeglad)
Men ja.... Henna... Åbenbart.. Komisk 
Jeg regner med den skal placeres mellem skulderbladene, så det giver jo plads til en okay stor en... og hvis jeg så får mange børn, bliver den kæmpe
Ej, men den må godt fylde en del synes jeg 
Da jeg blev student fik jeg en masse gaver, så tænkte at hvis det også sker hos dig, så kan nogle af de gaver ligeså godt blive til tilskud
Så krydser fingre for at dem, der skal give dig studentergaver også synes at det er en bragende god ide 
Jeg undrer mig virkelig over sådanne kommentarer... Især den med job. Altså det er jo muligt, at have tøj på, der kan skjule den
Og det med at den bliver grim med tiden - tja man er da godt klar over at når rynkerne titter frem, ja så ser den nok bare ikke så glat og spændstig ud mere
Tænker nogle gange, at dem der kommer med den ekstremt negative feedback er dem, der bare ikke tør gøre sådan noget "vildt" noget selv
Selvfølgelig, hvis man direkte spørger folk hvad de synes, så fair nok. Men ellers må man tie stille 
Anmeld