Hjælp til tatovering :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

Dinna88

Lou87 skriver:

Suuuuper fed tatt du har dig!
Hvem har lavet den om man må spørge.. og hvor meget måtte du give??

Er på udkig efter en dygtig og ikk for dyr en til og sku tattoovere mit højre ben..

Tusinde tak! Ahn fra Boa tattoo, Randers har lavet den. Han er lærling og tager 700 i timen, så min kostede kun 3300 i alt. Jeg vil helt klar anbefale ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Dinna88

Dorthe1986 skriver:

Jeg regner med den skal placeres mellem skulderbladene, så det giver jo plads til en okay stor en... og hvis jeg så får mange børn, bliver den kæmpe Ej, men den må godt fylde en del synes jeg

Da jeg blev student fik jeg en masse gaver, så tænkte at hvis det også sker hos dig, så kan nogle af de gaver ligeså godt blive til tilskud Så krydser fingre for at dem, der skal give dig studentergaver også synes at det er en bragende god ide

Jeg undrer mig virkelig over sådanne kommentarer... Især den med job. Altså det er jo muligt, at have tøj på, der kan skjule den Og det med at den bliver grim med tiden - tja man er da godt klar over at når rynkerne titter frem, ja så ser den nok bare ikke så glat og spændstig ud mere Tænker nogle gange, at dem der kommer med den ekstremt negative feedback er dem, der bare ikke tør gøre sådan noget "vildt" noget selv Selvfølgelig, hvis man direkte spørger folk hvad de synes, så fair nok. Men ellers må man tie stille

Uha, det lyder altså til at blive lækkert Og herligt med et stort, permanent billede på ryggen!

Aihj, jeg håber at folk er med på det!  Jeg kunne jo være heldig. 

Det gør jeg virkelig også - jeg har været ude og investere i cardigans med ærmer til albuen og som der kun lige går til under brystet, de er jo perfekte til at dække den i sommervarmen. Så det burde intet problem blive! Og ja, at ældes er jo en naturlig del af livet, så ligesom at mit ansigt ikke vil ligne sig selv hundrede procent, så vil man tatovering heller ikke. No big deal.

Og ja, ved du hvad, de må skisme være bange i deres små bukser. Det er nogle gange nok jalousi fordi de ikke selv tør gøre det! 

Anmeld

15. december 2010

Lou87

Hej.
Fed ide med og få foreviget de personer
Og jeg kan også huske jeg synes det var en dum ide med kærestens navn, men efter man har fået barn og man ligesom altid vil ha det sammen.. ja så kan jeg godt forstå dig.¨
Jeg har overvejet at få et ambigram med kæresten og mit navn..
Og så har jeg overvejet en alene for min datter.

Du kan vælge det på mange måder.. Det skal være noget som DU synes er flot og ikke andre - på den måde ved du at du bedre kan holde den ud i længden Feks så har alle mine 8 tattooveringer en betydning for mig. Og dem jeg har i sinde og få lavet har også vær deres betydning. Det er vigtigt...

Så feks for at hjælpe dig igang, så tænk på hvad der er noget af dit ynglings ??? feks elsker jeg sommerfugle og stjerne.. falder tit for ting med det på.. og min ynglingsfarve er lilla. (hvis du feks sku ha noget med farver i, en skygge eller lign.. så ku man tage ud fra ynglingsfarven)..
Så hvis nu din ynglingsfarve er lyserød og du elsker roser. Ja så det måske oplagt med rose mønster i pink
Og så kan tattoovøren - hvis han hun er dygtig nok, altid hjælpe dig med ideer ud fra det.. og i sammen finder et flot motiv.
Du kan også søge på google.. kigge i deres gallerier og mapper.. og så vise flere ting du gerne vil ha en blanding af for at give dem inspiraton til den tegning de så laver til dig.

Li et input af min ene tattoo - med tekst og motiv som betyder meget for mig.. blot for at vise man også kan lave det på sådan en måde og den sidder nemlig midt på ryggen - dog ikk mellem skuldrene som du ville ha

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. december 2010

Lou87

Dinna88 skriver:

Tusinde tak! Ahn fra Boa tattoo, Randers har lavet den. Han er lærling og tager 700 i timen, så min kostede kun 3300 i alt. Jeg vil helt klar anbefale ham

Nu kiggede jeg ik li nærmere på deres hjemmeside men hvor ligger de henne ?? Og ja det lyder sku billigt!! .. Og sindssygt flot af en lærling må jeg nok sige.
Elsker den måde det er lavet på som din..

Anmeld

15. december 2010

Dinna88

Lou87 skriver:

Nu kiggede jeg ik li nærmere på deres hjemmeside men hvor ligger de henne ?? Og ja det lyder sku billigt!! .. Og sindssygt flot af en lærling må jeg nok sige.
Elsker den måde det er lavet på som din..

I Randers - det er nemlig rigtig billigt i forhold til hvad han kan! Han er rigtig dygtig, og er han i tvivl om noget, jamen så hjælper de andre i butikken ham. Det eneste de gjorde omkring min var at sige at det var vildt flot, så han er en accepteret tatovør!  

Mange tak hehe. Jeg er også selv dybt forelsket i den, jeg går stort set kun i stroptoppe når jeg kan, så folk kan se den! 

Anmeld

15. december 2010

Lou87

Dinna88 skriver:

I Randers - det er nemlig rigtig billigt i forhold til hvad han kan! Han er rigtig dygtig, og er han i tvivl om noget, jamen så hjælper de andre i butikken ham. Det eneste de gjorde omkring min var at sige at det var vildt flot, så han er en accepteret tatovør!  

Mange tak hehe. Jeg er også selv dybt forelsket i den, jeg går stort set kun i stroptoppe når jeg kan, så folk kan se den! 

ahh dammit .. er jo fra sjælland hehe æv!
men det typisk når jeg finder en, så det bare af h.. til så transporten udgør det jeg skal gi her hvor jeg har undersøgt i nærheden.

hende jeg spurgte sidst sagde at 5000 var minimum for mit ben.. og det er kun ydersiden.. ikk hele benet.. og at hvis jeg kun ville gi det blev det nogle tamme blomster!? WHAT.. sys sku det dyrt.

Tror måske det vil tage 5 timer og så sys jeg måske det er overdrevet med en tusse i timen! Ved godt der ska være til nåle og farven, meeeen.. det får de jo i kassevis til ingen penge.

Den er også fin, så kan jeg godt forstå du gør
Jeg er mere til dem jeg kan "skjule".. har ikk behov for at vise dem frem. Ved ikk om du så den jeg har lagt op?? det er min nyeste, er SÅ glad for den. Men er fra november i 2008 mener jeg, så har snart abstinenser igen.. og har 5 projekter i hovedet, så ville bare gerne finde en dygtig og fair pris tattoovør SNART

Anmeld

15. december 2010

Dinna88

Lou87 skriver:

ahh dammit .. er jo fra sjælland hehe æv!
men det typisk når jeg finder en, så det bare af h.. til så transporten udgør det jeg skal gi her hvor jeg har undersøgt i nærheden.

hende jeg spurgte sidst sagde at 5000 var minimum for mit ben.. og det er kun ydersiden.. ikk hele benet.. og at hvis jeg kun ville gi det blev det nogle tamme blomster!? WHAT.. sys sku det dyrt.

Tror måske det vil tage 5 timer og så sys jeg måske det er overdrevet med en tusse i timen! Ved godt der ska være til nåle og farven, meeeen.. det får de jo i kassevis til ingen penge.

Den er også fin, så kan jeg godt forstå du gør
Jeg er mere til dem jeg kan "skjule".. har ikk behov for at vise dem frem. Ved ikk om du så den jeg har lagt op?? det er min nyeste, er SÅ glad for den. Men er fra november i 2008 mener jeg, så har snart abstinenser igen.. og har 5 projekter i hovedet, så ville bare gerne finde en dygtig og fair pris tattoovør SNART

Ej, øv da. Kender du ikke nogle herovre så du får en tatovering + venner lagvejs fra at se?? Den skal nok laves over flere gange, så det er egentlig nok lidt besværligt. Det var da ærgeligt. 

hm, for ydersiden at dit ben... Er det HELE benet der, altså fra knæ til foden? For det er kun 1000 kr mere end hvad jeg reelt skulle have givet. Min tog 5½ time i alt, hvilket er de 4000, men jeg fik rabat Men sjælland - det vrimler jo med tatovører derovre! 

Det med at de jo skal bruge en ny nål osv kan rende og hoppe, det er noget tatovørerne siger for at rimliggøre det. Ahn brugte 4 forskellige nåle på mig, og det gjorde ingen forskel. 

Uh, jeg har skam heller ikke behov for at vise min, men jeg vil gerne! Jeg kan slet ikke se hvorfor jeg ikke skulle gøre det (Jeg har nu også synlige piercings: læben, øjenbrynet og tungen)

Nej, jeg har ikke set den, hvor er den henne? I et album eller en tråd, eller?  

Min er fra august og jeg HIIIIIGER efter at få lavet noget nyt! Hvilke har du planlagt? - Jeg skal have en pin up med studenterhue på med rødt bånd (ellers i sort/hvid), jeg skal have en hvid tiger, jeg skal have noget der repræsenterer min niece og så skal jeg have den dejlige "Jeg var ung og dum men fortryder den ikke"- tatovering, nemlig en for bandet Volbeat Men ja, økonomien er ikke til det!

Anmeld

15. december 2010

Lou87

Dinna88 skriver:

Ej, øv da. Kender du ikke nogle herovre så du får en tatovering + venner lagvejs fra at se?? Den skal nok laves over flere gange, så det er egentlig nok lidt besværligt. Det var da ærgeligt. 

hm, for ydersiden at dit ben... Er det HELE benet der, altså fra knæ til foden? For det er kun 1000 kr mere end hvad jeg reelt skulle have givet. Min tog 5½ time i alt, hvilket er de 4000, men jeg fik rabat Men sjælland - det vrimler jo med tatovører derovre! 

Det med at de jo skal bruge en ny nål osv kan rende og hoppe, det er noget tatovørerne siger for at rimliggøre det. Ahn brugte 4 forskellige nåle på mig, og det gjorde ingen forskel. 

Uh, jeg har skam heller ikke behov for at vise min, men jeg vil gerne! Jeg kan slet ikke se hvorfor jeg ikke skulle gøre det (Jeg har nu også synlige piercings: læben, øjenbrynet og tungen)

Nej, jeg har ikke set den, hvor er den henne? I et album eller en tråd, eller?  

Min er fra august og jeg HIIIIIGER efter at få lavet noget nyt! Hvilke har du planlagt? - Jeg skal have en pin up med studenterhue på med rødt bånd (ellers i sort/hvid), jeg skal have en hvid tiger, jeg skal have noget der repræsenterer min niece og så skal jeg have den dejlige "Jeg var ung og dum men fortryder den ikke"- tatovering, nemlig en for bandet Volbeat Men ja, økonomien er ikke til det!

Ja det vrimler med dem, men synes altså at meget over 5000 lyder for voldsomt.. ! Og det er hele ydersiden af benet, dvs fra låret og ned til ankel.. men som sagt kun ydersiden.. og ikke på den måde som din er lavet, den er jo fyldt helt ud nærmest.. og det er det ikke, så sys det lyder dyrt.

Har også piercing i næse, tunge og navle

Har 8 i forvejen og vil gerne ha en bag øret - en marguerit for min mormor.. så vil jeg gerne ha tre stjerner (tegn på liv) og de ska ha hver sin farve for mig, min søs og bror.. enten på underarmen eller indersiden af over armen.. og så vil jeg gerne ha et ambigram på armen med mit og kærestens navn.. plus self en med min datters navn, lidt a la den du har med skriften og det.. på indersiden af armen. Og ja så den jeg snakker om nu ned af benet skal være med min mors 3 ynglingsblomster..

Den er i denne tråd - men vedhæfter den bare li igen

Anmeld

15. december 2010

Dinna88

Lou87 skriver:

Ja det vrimler med dem, men synes altså at meget over 5000 lyder for voldsomt.. ! Og det er hele ydersiden af benet, dvs fra låret og ned til ankel.. men som sagt kun ydersiden.. og ikke på den måde som din er lavet, den er jo fyldt helt ud nærmest.. og det er det ikke, så sys det lyder dyrt.

Har også piercing i næse, tunge og navle

Har 8 i forvejen og vil gerne ha en bag øret - en marguerit for min mormor.. så vil jeg gerne ha tre stjerner (tegn på liv) og de ska ha hver sin farve for mig, min søs og bror.. enten på underarmen eller indersiden af over armen.. og så vil jeg gerne ha et ambigram på armen med mit og kærestens navn.. plus self en med min datters navn, lidt a la den du har med skriften og det.. på indersiden af armen. Og ja så den jeg snakker om nu ned af benet skal være med min mors 3 ynglingsblomster..

Den er i denne tråd - men vedhæfter den bare li igen

Nårh, så den skal ikke fyldes ud? Hvordan så??
Ja, det med piercingerne var også bare i forhold til at jeg ikke synes jeg har noget at skjule, underbygget af mine piercings (Og mit røde hår, som også for mange er for meget!)

Hold da, det lyder da som nogle planer - det skal da nok blive godt  Den er godt nok meget simpel den du har på ryggen - men der er vi så måske forskellige? Jeg vil gerne have mine så detaljerede som muligt og med en sørens masse ting

Anmeld

15. december 2010

KajaHH

Jeg har fået lavet en tussse med navnene af vores 3 børn.

Synes selv den er helt vild fed...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.