Lou87 skriver:
ahh dammit .. er jo fra sjælland hehe
æv!
men det typisk når jeg finder en, så det bare af h.. til så transporten udgør det jeg skal gi her hvor jeg har undersøgt i nærheden.
hende jeg spurgte sidst sagde at 5000 var minimum for mit ben.. og det er kun ydersiden.. ikk hele benet.. og at hvis jeg kun ville gi det blev det nogle tamme blomster!? WHAT.. sys sku det dyrt.
Tror måske det vil tage 5 timer og så sys jeg måske det er overdrevet med en tusse i timen! Ved godt der ska være til nåle og farven, meeeen.. det får de jo i kassevis til ingen penge.
Den er også fin, så kan jeg godt forstå du gør 
Jeg er mere til dem jeg kan "skjule".. har ikk behov for at vise dem frem. Ved ikk om du så den jeg har lagt op?? det er min nyeste, er SÅ glad for den. Men er fra november i 2008 mener jeg, så har snart abstinenser igen..
og har 5 projekter i hovedet, så ville bare gerne finde en dygtig og fair pris tattoovør
SNART 
Ej, øv da. Kender du ikke nogle herovre så du får en tatovering + venner lagvejs fra at se??
Den skal nok laves over flere gange, så det er egentlig nok lidt besværligt. Det var da ærgeligt.
hm, for ydersiden at dit ben... Er det HELE benet der, altså fra knæ til foden? For det er kun 1000 kr mere end hvad jeg reelt skulle have givet. Min tog 5½ time i alt, hvilket er de 4000, men jeg fik rabat
Men sjælland - det vrimler jo med tatovører derovre!
Det med at de jo skal bruge en ny nål osv kan rende og hoppe, det er noget tatovørerne siger for at rimliggøre det. Ahn brugte 4 forskellige nåle på mig, og det gjorde ingen forskel. 
Uh, jeg har skam heller ikke behov for at vise min, men jeg vil gerne! Jeg kan slet ikke se hvorfor jeg ikke skulle gøre det
(Jeg har nu også synlige piercings: læben, øjenbrynet og tungen)
Nej, jeg har ikke set den, hvor er den henne? I et album eller en tråd, eller?
Min er fra august og jeg HIIIIIGER efter at få lavet noget nyt! Hvilke har du planlagt? - Jeg skal have en pin up med studenterhue på med rødt bånd (ellers i sort/hvid), jeg skal have en hvid tiger, jeg skal have noget der repræsenterer min niece og så skal jeg have den dejlige "Jeg var ung og dum men fortryder den ikke"- tatovering, nemlig en for bandet Volbeat
Men ja, økonomien er ikke til det!