kommunister på kompromis!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

Ni-ko-li-ne

x skriver:

Da z lå inde i min mave sagde vi højt og flot hver eneste dag "Vores barn skal jo ikke vokse op og tro at det er meget bedre end alle andre mennesker!"

men...problemet er jo så bare nu, hvor hun er kommet ud, at...hun ER så meget bedre end alle andre mennesker

så nu har vi omformuleret os og siger "hun skal ikke vokse op og tro hun betyder mere end alle andre, men for OS betyder hun ALT!"

jaja...første kompromis af mange - går jeg ud fra!

jamen selvfølgelig skal z da vide at hun er det bedste i verden for hendes mor og far! :0)

uh, der er mange ting man må sande når man har fået børn:0)

og så tror jeg man ville blive millionær, hvis man opfandt noget eller en metode til at slippe for den der automatiske dårlige samvittighed der følger med når man bliver forældre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

jamen selvfølgelig skal z da vide at hun er det bedste i verden for hendes mor og far! :0)

uh, der er mange ting man må sande når man har fået børn:0)

og så tror jeg man ville blive millionær, hvis man opfandt noget eller en metode til at slippe for den der automatiske dårlige samvittighed der følger med når man bliver forældre

ja, det tror jeg dælme også! den anden dag sad jeg i bilen og var ved at græde fordi jeg havde været en "skrækkelig mor idag" (som jeg sagde) og da Søren så fik hele historien lo han lidt og sagde "jamen skat, det er sådan noget der sker for dig een gang på fjorten dage og sådan noget andre forældre gør hver eneste dag!" og så havde jeg det lidt bedre (selvom en gang på fjorten dage også lød af MEGET i mine mor-ører )

og nu har jeg fx lige opdaget en delle på hendes hals som jeg ikke har fået gjort ordentlig ren - og dermed opklaret mysteriet om hvorfor hun lugtede af bræk i flere dage i tre, på trods af bad. så får man det godt nok dårligt!!!

Anmeld

15. december 2010

Ranarupta

Karo skriver:

Jeg tror alle mennesker ændre et eller andet når de får børn. Jeg kunne simpelthen ikke holde ud at se når folk lige tog en "numse sniffer" for at tjecke bleen, og den dag i dag er jeg selv en meget flitig "numsesniffer".

Anmeld

16. december 2010

JustAnotherName

Jeg kan ikke huske, om det er titlen på en bog, eller hvor det var fra, men det er ret rammende, da det både er temmelig rigtigt og temmeligt sjovt :

" JEG VAR SÅDAN EN GOD MOR ........INDEN JEG FIK BØRN! "

For før man bliver forældre, der tror man nu NOK at man kan forestille sig, hvad det indebærer og vil sige, og at man har regnet det meste af det ud, og gjort op med sig selv, hvordan tingene vil komme til at køre ...... Og det er så nulstillet, når man bliver forældre. Så må man igen revurdere sine forestillinger og ideologier omkring forældreskab, regler og opdragelse.

Altså - meget af det er jo urokkeligt og fast, og følger én helt tilbage fra den opvækst man selv har haft, og de ting man har erfaret og tror på.
Men man bliver også bare temmelig overrasket over, HVOR MEGET " far og mor", man pludselig går hen og bliver, - det fylder jo bare ALT!  Og HVOR MEGET de små snu snuskebasser kan kringle én nu og da  ....selvom de hverken har sprog eller noget, så finder de bare ens aller blødeste punkter ...og så slår de til!!

Anmeld

16. december 2010

anna-jonas

Åhhhh........................x, din gamle hippie-kommu............I love you.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.