sarahb skriver:
hihihi, ja man ændre sig så meget når de kommer til verden..
Har altid sagt, NEJ isaac skal ikke overforkæles som jeg blev det.. YEEEEEAAAAARRRHHHH RIGHT... Det BLiver han sgu i fulde drag...
Mig: Ej skat, isaac har lige siden i morges spurgt om vi ikke skulle ha kage, smutter du ikke ned efter noget kage, nu hvor han har haft det i tankerne hele dagen...! Svor jeg ikke ville være sådan. UPS!!!
HAHAHA!!! hvor godt, Sarah. jeg sagde til Søren igår "jeg synes her til jul, at vi skal prøve at...", "ja, jeg er enig" siger han så bare, for han vidste godt at jeg ville sige "prøve at sove i samme seng igen", for vi kan ikke finde ud af at sove sammen fordi han snorker og z grynter og så får jeg ingen søvn. "er du enig? ja, for det kommer jo til at kræve en indsats fra os begge to", "ja, jeg ved det godt", "jeg mener, din indsats kommer mest til at dreje sig om, at du overfører 4000 kr til min konto, men jeg er SIKKER på, at hvis vi arbejder sammen, så kan vi GODT købe kjoler til z og mig for ALLE pengene inden nytår" 
han synes jeg køber aaaaaalt for mange kjoler, men nu kan man jo tage z op som en lille marionetdukke og sige "faaaaar, må jeg iiiiikke nok få en ny kjole?" og så kan han ikke sige nej 
Anmeld