kommunister på kompromis!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.033 visninger
24 svar
0 synes godt om
15. december 2010

Anonym trådstarter

Da z lå inde i min mave sagde vi højt og flot hver eneste dag "Vores barn skal jo ikke vokse op og tro at det er meget bedre end alle andre mennesker!"

men...problemet er jo så bare nu, hvor hun er kommet ud, at...hun ER så meget bedre end alle andre mennesker

så nu har vi omformuleret os og siger "hun skal ikke vokse op og tro hun betyder mere end alle andre, men for OS betyder hun ALT!"

jaja...første kompromis af mange - går jeg ud fra!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Dictes mor

Åh ja, kompromisser kommer der vist rigeligt af. Og som du ved et standpunkt er godt indtil man tager et nyt Jeg har f.eks. helt skiftet politisk fløj siden Dicte er kommet til verden

Anmeld

15. december 2010

Anonym trådstarter

Dictes mor skriver:

Åh ja, kompromisser kommer der vist rigeligt af. Og som du ved et standpunkt er godt indtil man tager et nyt Jeg har f.eks. helt skiftet politisk fløj siden Dicte er kommet til verden

wow!! vildt  men ja, alting skubber sig lige 180 grader den ene vej OG vender sig på hovedet når der kommer sådan en lille een

Anmeld

15. december 2010

Skouboe

Tjaaa... man har en masse planer og idealer og ved PRÆCIST hvordan man skal håndtere børn...

så får man et...

og så er verden pludselig MEGET anderledes, og det er helt andre ting der betyder noget.

Og selvfølgelig skal z vokse op og tro at hun er bedre end alle andre - hun er jo det mest fantastiske, skønne menneske på denne jord.. Fuldstændigt ligesom mine unger.

Alle børn fortjener at være det bedste, skønneste, dygtigste og smukkeste barn i deres forældres øjne..

Anmeld

15. december 2010

sarahb

hihihi, ja man ændre sig så meget når de kommer til verden..
Har altid sagt, NEJ isaac skal ikke overforkæles som jeg blev det.. YEEEEEAAAAARRRHHHH RIGHT... Det BLiver han sgu i fulde drag...

Mig: Ej skat, isaac har lige siden i morges spurgt om vi ikke skulle ha kage, smutter du ikke ned efter noget kage, nu hvor han har haft det i tankerne hele dagen...! Svor jeg ikke ville være sådan. UPS!!!

Anmeld

15. december 2010

Anonym trådstarter

Skouboe skriver:

Tjaaa... man har en masse planer og idealer og ved PRÆCIST hvordan man skal håndtere børn...

så får man et...

og så er verden pludselig MEGET anderledes, og det er helt andre ting der betyder noget.

Og selvfølgelig skal z vokse op og tro at hun er bedre end alle andre - hun er jo det mest fantastiske, skønne menneske på denne jord.. Fuldstændigt ligesom mine unger.

Alle børn fortjener at være det bedste, skønneste, dygtigste og smukkeste barn i deres forældres øjne..

Søren siger hver aften "z, af alle mine børn er du det dejligste!"

ja, man finder hurtigt ud af hvor let det er at planlægge barn i forhold til at have barn!!

Anmeld

15. december 2010

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

hihihi, ja man ændre sig så meget når de kommer til verden..
Har altid sagt, NEJ isaac skal ikke overforkæles som jeg blev det.. YEEEEEAAAAARRRHHHH RIGHT... Det BLiver han sgu i fulde drag...

Mig: Ej skat, isaac har lige siden i morges spurgt om vi ikke skulle ha kage, smutter du ikke ned efter noget kage, nu hvor han har haft det i tankerne hele dagen...! Svor jeg ikke ville være sådan. UPS!!!

HAHAHA!!! hvor godt, Sarah. jeg sagde til Søren igår "jeg synes her til jul, at vi skal prøve at...", "ja, jeg er enig" siger han så bare, for han vidste godt at jeg ville sige "prøve at sove i samme seng igen", for vi kan ikke finde ud af at sove sammen fordi han snorker og z grynter og så får jeg ingen søvn. "er du enig? ja, for det kommer jo til at kræve en indsats fra os begge to", "ja, jeg ved det godt", "jeg mener, din indsats kommer mest til at dreje sig om, at du overfører 4000 kr til min konto, men jeg er SIKKER på, at hvis vi arbejder sammen, så kan vi GODT købe kjoler til z og mig for ALLE pengene inden nytår"

han synes jeg køber aaaaaalt for mange kjoler, men nu kan man jo tage z op som en lille marionetdukke og sige "faaaaar, må jeg iiiiikke nok få en ny kjole?" og så kan han ikke sige nej

Anmeld

15. december 2010

Skouboe

x skriver:

Søren siger hver aften "z, af alle mine børn er du det dejligste!"

ja, man finder hurtigt ud af hvor let det er at planlægge barn i forhold til at have barn!!

Hvor er han sød

Rune har siden hun blev født, kaldt Freja for smukkeste. Nu hvor Silja er kommet til, kalder han dem så bare begge to for smukkeste.. det er kun os voksne, der ikke mener at der kan være to af dem - for Freja er det det mest naturlige i verden.

Anmeld

15. december 2010

sarahb

x skriver:

HAHAHA!!! hvor godt, Sarah. jeg sagde til Søren igår "jeg synes her til jul, at vi skal prøve at...", "ja, jeg er enig" siger han så bare, for han vidste godt at jeg ville sige "prøve at sove i samme seng igen", for vi kan ikke finde ud af at sove sammen fordi han snorker og z grynter og så får jeg ingen søvn. "er du enig? ja, for det kommer jo til at kræve en indsats fra os begge to", "ja, jeg ved det godt", "jeg mener, din indsats kommer mest til at dreje sig om, at du overfører 4000 kr til min konto, men jeg er SIKKER på, at hvis vi arbejder sammen, så kan vi GODT købe kjoler til z og mig for ALLE pengene inden nytår"

han synes jeg køber aaaaaalt for mange kjoler, men nu kan man jo tage z op som en lille marionetdukke og sige "faaaaar, må jeg iiiiikke nok få en ny kjole?" og så kan han ikke sige nej

hihihi hvor fantstisk... Man kan da heller ikke lade vær vel??? haha...

Anmeld

15. december 2010

Milka

x skriver:

mange kjoler

shit, kjoler!! jeg går ind og kigger NU! var det 68?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.