kommunister på kompromis!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

Karo

Jeg tror alle mennesker ændre et eller andet når de får børn. Jeg kunne simpelthen ikke holde ud at se når folk lige tog en "numse sniffer" for at tjecke bleen, og den dag i dag er jeg selv en meget flitig "numsesniffer".

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Anonym trådstarter

Milka skriver:

shit, kjoler!! jeg går ind og kigger NU! var det 68?

nååååårh mand, slap off du! det gør ikke noget men ja, fra 68 og op.

jeg har pt tvunget hende i en heldragt i størrelse 62 og bunden blir ved at springe op, så hendes blerøv hænger ud

Anmeld

15. december 2010

Anonym trådstarter

Karo skriver:

Jeg tror alle mennesker ændre et eller andet når de får børn. Jeg kunne simpelthen ikke holde ud at se når folk lige tog en "numse sniffer" for at tjecke bleen, og den dag i dag er jeg selv en meget flitig "numsesniffer".

ja!!!!!! det gør jeg også!!

lige da vi havde fået hende, sagde jeg (meget ondt) til Søren at man tjekkede om der var bæ ved at stikke en finger ind i bleen. hvilket han jo så gjorde og ud kom den med bæ på og han var ved at tude. da jeg så sagde "og hvis det er mørkt må man lige smage på fingeren, for så kan man jo ikke se om der er bæ på" var han ved at brække sig meeeeen jeg sagde også til ham, det IKKE var sådan man gjorde....efter nogle dage

Anmeld

15. december 2010

Karo

x skriver:

lige da vi havde fået hende, sagde jeg (meget ondt) til Søren at man tjekkede om der var bæ ved at stikke en finger ind i bleen. hvilket han jo så gjorde og ud kom den med bæ på og han var ved at tude. da jeg så sagde "og hvis det er mørkt må man lige smage på fingeren, for så kan man jo ikke se om der er bæ på" var han ved at brække sig meeeeen jeg sagde også til ham, det IKKE var sådan man gjorde....efter nogle dage

den var go.

Anmeld

15. december 2010

Milka

x skriver:

jeg har pt tvunget hende i en heldragt i størrelse 62 og bunden blir ved at springe op, så hendes blerøv hænger ud

er vildt distræt for tiden! synes hele tiden der er ting som jeg skulle have gjort eller lovet jeg villet gøre som jeg har glemt alt om. tror ovenikøbet der er nogen der er sure på mig!

Anmeld

15. december 2010

Milka

x skriver:

jeg har sgu været for hurtig, x-mor. har nogle ret søde ting i str 62, men 68 er der meget lidt af! og så har jeg været så smart at klippe alle mærker af tøjet og kan rent faktisk ikke se hvad størrelsen er, men det ser lidt småt ud

68-tøjet har jeg muligvis sendt til malucca sidste år

sorry

Anmeld

15. december 2010

TbCp

x skriver:

HAHAHAHAHAHA Stakkels mand!!!!

Anmeld

15. december 2010

Anonym trådstarter

Milka skriver:

er vildt distræt for tiden! synes hele tiden der er ting som jeg skulle have gjort eller lovet jeg villet gøre som jeg har glemt alt om. tror ovenikøbet der er nogen der er sure på mig!

jeg har det på samme måde!! det føles lidt som om tingene glider mellem fingrene på mig og så er der hele tiden de der "oh fuck!" øjeblikke hvor jeg husker noget jeg ikke har gjort - hvorpå jeg glemmer det igen og så går der en uge og så kommer der et nyt "oh fuck" øjeblik

og det er allright med kjolerne, Malucca sender nemlig kjoler den her vej, så på kringlet vis kan det være jeg får nogle af bøtternes kjoler alligevel

Anmeld

15. december 2010

Lilac

sarahb skriver:

hihihi, ja man ændre sig så meget når de kommer til verden..
Har altid sagt, NEJ isaac skal ikke overforkæles som jeg blev det.. YEEEEEAAAAARRRHHHH RIGHT... Det BLiver han sgu i fulde drag...

Mig: Ej skat, isaac har lige siden i morges spurgt om vi ikke skulle ha kage, smutter du ikke ned efter noget kage, nu hvor han har haft det i tankerne hele dagen...! Svor jeg ikke ville være sådan. UPS!!!

HAHAHA 

PRÆCIS! Lige præcis sådan er jeg også! Børn skal da vokse op i verden og være 100 % overbevist om at deres forældre synes de er de skønneste børn i hele verden...

Anmeld

15. december 2010

sarahb

xxx skriver:

HAHAHA 

PRÆCIS! Lige præcis sådan er jeg også! Børn skal da vokse op i verden og være 100 % overbevist om at deres forældre synes de er de skønneste børn i hele verden...

jaaaaaa nemmerli´ og det tror jeg bestemt ikke vores børn er i tvivl om..

Fik du kigget på tog bordet osv??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.