Simpelthen SÅ spændende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

Kay

Anonym skriver:

Ja måtte jo lige læse hans brev igen.

Jeg vil ikke kalde det flirtende, men han fortæller vidt og bredt om hans liv og hvad han har lavet i dag osv.

Jeg er ikke selv typen der flirter med det samme, så det passer mig fint. Jeg har skrevet med fyre på dating.dk og jeg vil sige at det minder meget om det.

MEN jeg kan jo ikke vide hvad han tænker. Jeg havde før jul skrevet at hvis han ikke var interesseret i at skrive mere var der ingen sure miner herfra, og han svarer nu at selvfølgelig vil han gerne fortsætte med at skrive.

Men jeg skal bare huske mig selv på at det ikke er en dating side, og det derfor er mere usikkert hvad hans intention er.

Men update følger....

Nu skal jeg bare binde fingrene sammen så jeg ikke kommer til at svare med det samme.

uhhh hæld og lykke... bliver simpelthend nød til at "abonere" på denne tråd... så man kan følge med.... elsker simpelthend kærligheds historier

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Anonym trådstarter

Kay skriver:

uhhh hæld og lykke... bliver simpelthend nød til at "abonere" på denne tråd... så man kan følge med.... elsker simpelthend kærligheds historier

Haha. Ja hvad er det dog jeg har sat i gang. Han kan nok ikke forestille sig at hans breve er med i en føljeton på nettet.

Anmeld

4. januar 2011

Kay

Anonym skriver:

Haha. Ja hvad er det dog jeg har sat i gang. Han kan nok ikke forestille sig at hans breve er med i en føljeton på nettet.

hi hi nej sikkert ikke...

men hvad han ikke ved har han ikke ondt af.... det er jo "næsten" lige som at fortælle om det til veninderne

Anmeld

4. januar 2011

Anonym trådstarter

Kay skriver:

hi hi nej sikkert ikke...

men hvad han ikke ved har han ikke ondt af.... det er jo "næsten" lige som at fortælle om det til veninderne

Ja det er jo det. Det her forum kommer jo til at betyde noget for en.

Anmeld

5. januar 2011

Anonym trådstarter

Hihi. Fik jo brev af ham i går, og sagde til mig selv at jeg ikke måtte skrive før i dag. Fik sendt brevet ca kl 22 i dag, og vupti en halv time senere var der svar. Husk lige på der er gået tre uger sidst han skrev, så spørg lige om jeg var pænt overrasket.

Så nu sidder jeg atter en gang med sommerfugle i maven. Indtil videre skriver vi venskabeligt, hvor der lige kommer styr på hvad vi har lavet de sidste 15 år. Mega hyggeligt.

Har lige brug for et lille råd:

Hvordan synes I jeg skal tage den herfra. Der må jo være en smule interesse/nysgerrighed fra hans side tænker jeg. Det er fint for mig at vi skriver noget tid, men hvornår ville I synes det var på tide at udveksle numre fx? Jeg vil jo gerne have det skal være ham der foreslår det.

Han bor desværre ret langt væk. Næsten 200 km. Så det er jo ikke lige sådan at man bare kommer forbi til en kop kaffe. Men han kommer fra den by hvor jeg bor, så han kommer jo hertil engang imellem.

Argh. Synes egentlig ikke man får mere styr på det her med alderen.

Nå jeg skal lige slå en vejrmølle tror jeg, så I må have mig undskyldt

Anmeld

6. januar 2011

Kay

Anonym skriver:

Hihi. Fik jo brev af ham i går, og sagde til mig selv at jeg ikke måtte skrive før i dag. Fik sendt brevet ca kl 22 i dag, og vupti en halv time senere var der svar. Husk lige på der er gået tre uger sidst han skrev, så spørg lige om jeg var pænt overrasket.

Så nu sidder jeg atter en gang med sommerfugle i maven. Indtil videre skriver vi venskabeligt, hvor der lige kommer styr på hvad vi har lavet de sidste 15 år. Mega hyggeligt.

Har lige brug for et lille råd:

Hvordan synes I jeg skal tage den herfra. Der må jo være en smule interesse/nysgerrighed fra hans side tænker jeg. Det er fint for mig at vi skriver noget tid, men hvornår ville I synes det var på tide at udveksle numre fx? Jeg vil jo gerne have det skal være ham der foreslår det.

Han bor desværre ret langt væk. Næsten 200 km. Så det er jo ikke lige sådan at man bare kommer forbi til en kop kaffe. Men han kommer fra den by hvor jeg bor, så han kommer jo hertil engang imellem.

Argh. Synes egentlig ikke man får mere styr på det her med alderen.

Nå jeg skal lige slå en vejrmølle tror jeg, så I må have mig undskyldt

hvad med at foreslå at næste gang han er "der nede" at i så kan mødes til en kop kaffe... så har du vist interasse og spillet bolden ud

Anmeld

6. januar 2011

Anonym trådstarter

Kay skriver:

hvad med at foreslå at næste gang han er "der nede" at i så kan mødes til en kop kaffe... så har du vist interasse og spillet bolden ud

Ork det problem er løst for længst. Vi skrev sammen hele aftenen i går, og har nu fået en invitation op til ham. Haha. Hvad sker der for manden. Jeg kan pludselig ikke følge med. Men det er bare dejligt

Så må sige at da der også lå en morgen hilsen, må jeg vist konkludere at interessen er der.

Så nu må jeg se hvad der sker når vi mødes. Det ved man jo aldrig.

Oh my goodness. Trænger til en lur. Der var sgu nogle sommerfugle der holdt mig vågen i nat.

Så tøser, tror min indfangningsmission er lykkedes. Nu handler det bare om hvorvidt kemien er der i det virkelige liv.

Anmeld

6. januar 2011

o1Mutte

Sikke en hyggelig tråd at læse Følger spændt med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.