Simpelthen SÅ spændende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2010

_-Kathrine-_

Spændende... Glæder mig til at høre update'en...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

eElak

Hvor er det spændende, hold os endelig opdateret 

Anmeld

4. januar 2011

Louisiana

Er der sket noget nyt??

Anmeld

4. januar 2011

Gittemor09

Hvor er det dog romantisk at selv en på 32 kan være som en 14-årig forelset pige, med kriller i maven, søvnproblemer, og måske svedige hænder, som ikke vil virke for ivrig, men heller ikke vil vente til evig tid...

synes det er så romantisk så jeg må fælde en lille tåre...

har selv kendt min kæreste i 12 år.. han er min svogers fætter.. så vi har også snakket lidt sammen, og flirtet lidt.. men en af os har altid haft en anden kæreste.... men ikke denne gang og nu har vi snart været sammen i 7 måneder... og elsker ham mere og mere for hver dag

held og lykke med det hele, og glæder mig til at følge lidt  med...

Anmeld

4. januar 2011

Anonym trådstarter

Louisiana28 skriver:

Er der sket noget nyt??

Narj. Det blev desværre ikke til mere end det ene brev. Øv bøv.

Meen mon ikke det bliver min tur en dag, nytårsaften fik da lige gjort lidt ved selvtilliden hihi.

Anmeld

4. januar 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Meen mon ikke det bliver min tur en dag, nytårsaften fik da lige gjort lidt ved selvtilliden hihi.

Sådan

Anmeld

4. januar 2011

Louisiana

Anonym skriver:

Nå, men det er altid godt at få styrket selvtilliden

Anmeld

4. januar 2011

Anonym trådstarter

Haha.

Bliver lige nødt til at opdatere. Bedst som jeg fuldstændig har smidt ham ud af hovedet får jeg et mega langt brev fra ham, om at han rigtig gerne vil skrive sammen. Og at han ikke er særlig meget på fb men det vil han så begynde på

Argh. Bliver nødt til at slå koldt vand i blodet, men det er dælme svært.

WUUUHHHUUUUUUUU Tror jeg bliver nødt til at støvsuge lidt.

Anmeld

4. januar 2011

Rosa

Anonym skriver:

Haha.

Bliver lige nødt til at opdatere. Bedst som jeg fuldstændig har smidt ham ud af hovedet får jeg et mega langt brev fra ham, om at han rigtig gerne vil skrive sammen. Og at han ikke er særlig meget på fb men det vil han så begynde på

Argh. Bliver nødt til at slå koldt vand i blodet, men det er dælme svært.

WUUUHHHUUUUUUUU Tror jeg bliver nødt til at støvsuge lidt.

NU er jeg hooked!!! Du bliver nødt til at holde os opdateret om denne spændende romance in the making  Hvad skriver han så - og er det flirtende, oplysende, venskabeligt eller som at skrive med en helt fremmed?

Anmeld

4. januar 2011

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

NU er jeg hooked!!! Du bliver nødt til at holde os opdateret om denne spændende romance in the making  Hvad skriver han så - og er det flirtende, oplysende, venskabeligt eller som at skrive med en helt fremmed?

Ja måtte jo lige læse hans brev igen.

Jeg vil ikke kalde det flirtende, men han fortæller vidt og bredt om hans liv og hvad han har lavet i dag osv.

Jeg er ikke selv typen der flirter med det samme, så det passer mig fint. Jeg har skrevet med fyre på dating.dk og jeg vil sige at det minder meget om det.

MEN jeg kan jo ikke vide hvad han tænker. Jeg havde før jul skrevet at hvis han ikke var interesseret i at skrive mere var der ingen sure miner herfra, og han svarer nu at selvfølgelig vil han gerne fortsætte med at skrive.

Men jeg skal bare huske mig selv på at det ikke er en dating side, og det derfor er mere usikkert hvad hans intention er.

Men update følger....

Nu skal jeg bare binde fingrene sammen så jeg ikke kommer til at svare med det samme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.