Simpelthen SÅ spændende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.782 visninger
27 svar
0 synes godt om
15. december 2010

Anonym trådstarter

Sad forleden og talte med min mor om den her fyr jeg for maaaange år siden var total vild med. Vi flirtede, men det blev aldrig rigtig til noget. Han er sådan en jeg mange gange har tænkt på, og fortrudt at jeg ikke gjorde noget ved det dengang.

I dag sidder jeg så og surfer på nettet, og på facebook støder jeg tilfældigvis ind på en side hvor han er medlem. Svært at forklare, men har ikke kunnet finde ham tidligere da han blev kaldt ved kælenavn og jeg derfor ikke kendte hans navn.

Gik ind på hans side og kunne se at på samtlige af hans billeder er hans hund med på. Mit helt store krav til en fyr er at han skal være ligeså gal med dyr som mig. Så jeg var solgt. På et andet billede går han tur med sin hund, kat og ged. Lige min type. Hihi.

Nu har jeg anmodet og skrevet et brev med, for han kan sikkert ikke kende mig på billedet.

Nu kan jeg så sidde fuldstændig åndeløs og vente på om han accepterer, og ja skriver tilbage. Kan se han er single.

Uhh det er bare så spændende, og føles på en mærkelig måde sådan lidt skæbne agtigt at jeg stødte på ham.

Jaja kald mig bare tosset, men tænk hvis skæbnen endelig smilede lidt til mig

Så piger nu må I gerne puste lidt Amor-støv i min retning.

Hilsen den håbløse romantiker...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

FamilenStorm

Anonym skriver:

Sad forleden og talte med min mor om den her fyr jeg for maaaange år siden var total vild med. Vi flirtede, men det blev aldrig rigtig til noget. Han er sådan en jeg mange gange har tænkt på, og fortrudt at jeg ikke gjorde noget ved det dengang.

I dag sidder jeg så og surfer på nettet, og på facebook støder jeg tilfældigvis ind på en side hvor han er medlem. Svært at forklare, men har ikke kunnet finde ham tidligere da han blev kaldt ved kælenavn og jeg derfor ikke kendte hans navn.

Gik ind på hans side og kunne se at på samtlige af hans billeder er hans hund med på. Mit helt store krav til en fyr er at han skal være ligeså gal med dyr som mig. Så jeg var solgt. På et andet billede går han tur med sin hund, kat og ged. Lige min type. Hihi.

Nu har jeg anmodet og skrevet et brev med, for han kan sikkert ikke kende mig på billedet.

Nu kan jeg så sidde fuldstændig åndeløs og vente på om han accepterer, og ja skriver tilbage. Kan se han er single.

Uhh det er bare så spændende, og føles på en mærkelig måde sådan lidt skæbne agtigt at jeg stødte på ham.

Hvor hyggelig og nervepirrende at vente på :-) Der er sendt amor-støv i din retning :-) Kunne da være lidt hyggeligt og sjovt hvis i finder sammen "igen" :-) Held og lykke :-)

Anmeld

15. december 2010

Diana...

He he hvor spændende. Glæder mig til en update. 

Anmeld

15. december 2010

maria_wlt

Det er netop skæbnen... Og det virker...

Jeg mødte min mand for 12 år siden på efterskole. Fandt ham på FB da jeg blev single og nu er vi gift og venter barn nummer 2...

Anmeld

15. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Sidder her med det bredeste smil over hele ansigtet.
Tænk hvor er det dejligt med den slags midt i en mørk vintertid. Suget i maven...gåsehuden af spænding og hjertet der banker lidt hurtigere.
Romantik er guddommeligt.
Der ryger lige tonsvis af amoriner og små pile afsted, og så håber jeg at han er den rette fyr, der bare har gået og ventet på dig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. december 2010

Anonym trådstarter

Lige en lille update.

Så langt så godt. Han har nu accepteret min anmodning, men endnu ikke svaret tilbage. Kan dog se på tidspunktet at det har været inden han tog på arbejde. Så nu har han dælme bare at skrive til mig når han kommer hjem. Åh det er det jeg hader ved Facebook. Man kan blive venner uden at der sker en hylende fis mere.

Nå men jeg må slå koldt vand i blodet, og så fortælle mig selv at tålmodighed er en dyd. (som jeg aldrig har været i besiddelse af)

Indtil videre ser det ud til han arbejder med dyr (yum yum) men laaaaaaangt oppe i Nordjylland. Knap så yum yum. Da jeg bor i Sønderjylland.

Nå men update følger

Hilsen tossen (som rendte rundt og støvsugede kl 4 i nat pga kriller i maven)

Anmeld

15. december 2010

Anonym trådstarter

maria_wt skriver:

Det er netop skæbnen... Og det virker...

Jeg mødte min mand for 12 år siden på efterskole. Fandt ham på FB da jeg blev single og nu er vi gift og venter barn nummer 2...

Ja nemlig ja.

Og dette MÅ være skæbnen da jeg ikke kendte hans fulde navn, men ved et tilfælde så ham som medlem på en anden side.

Anmeld

17. december 2010

Anonym trådstarter

Så langt så godt.

Han har nu efter aaalt for mange dage skrevet et langt brev tilbage for han fortæller lidt om sit liv, og slutter af med at vi jo nok snakkes ved inden jul.

Ja det tror jeg nok du kan regne med. Hihi.

Så nu er det helt legalt at jeg skriver tilbage. Men først i morgen, for jeg må jo ikke virke desperat. Høhø.

Jeg var ellers lige ved at slette hans profil i går, da jeg var vildt træt af at han ikke skrev tilbage. Så det var jo godt jeg ikke gjorde det.

Årh jeg føler mig som en tosset 14 årig. Men sandheden er den at jeg er 32 år.  

Anmeld

17. december 2010

Aves..

Anonym skriver:

Så langt så godt.

Han har nu efter aaalt for mange dage skrevet et langt brev tilbage for han fortæller lidt om sit liv, og slutter af med at vi jo nok snakkes ved inden jul.

Ja det tror jeg nok du kan regne med. Hihi.

Så nu er det helt legalt at jeg skriver tilbage. Men først i morgen, for jeg må jo ikke virke desperat. Høhø.

Jeg var ellers lige ved at slette hans profil i går, da jeg var vildt træt af at han ikke skrev tilbage. Så det var jo godt jeg ikke gjorde det.

Årh jeg føler mig som en tosset 14 årig. Men sandheden er den at jeg er 32 år.  

Du lyder også sådan...altså som en fjollet 14 årig...håber ikke magien om manden er forduftet med årene og du så bliver skuffet mår i mødes...ehld og lykke ogs kriv lige tilbage når I har mødtes..

Anmeld

17. december 2010

Louisiana

Iiihh, nu er jeg da helt spændt på hvad det blir' til  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.