Sad forleden og talte med min mor om den her fyr jeg for maaaange år siden var total vild med. Vi flirtede, men det blev aldrig rigtig til noget. Han er sådan en jeg mange gange har tænkt på, og fortrudt at jeg ikke gjorde noget ved det dengang.
I dag sidder jeg så og surfer på nettet, og på facebook støder jeg tilfældigvis ind på en side hvor han er medlem. Svært at forklare, men har ikke kunnet finde ham tidligere da han blev kaldt ved kælenavn og jeg derfor ikke kendte hans navn.
Gik ind på hans side og kunne se at på samtlige af hans billeder er hans hund med på. Mit helt store krav til en fyr er at han skal være ligeså gal med dyr som mig. Så jeg var solgt. På et andet billede går han tur med sin hund, kat og ged. Lige min type. Hihi.
Nu har jeg anmodet og skrevet et brev med, for han kan sikkert ikke kende mig på billedet.
Nu kan jeg så sidde fuldstændig åndeløs og vente på om han accepterer, og ja skriver tilbage. Kan se han er single. 
Uhh det er bare så spændende, og føles på en mærkelig måde sådan lidt skæbne agtigt at jeg stødte på ham.
Jaja kald mig bare tosset, men tænk hvis skæbnen endelig smilede lidt til mig
Så piger nu må I gerne puste lidt Amor-støv i min retning.
Hilsen den håbløse romantiker...
Anmeld