Har været til MD scanning idag, vi skal have en ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

Chewy

lig tillykke med den veloverståede skanning og den lille prinsesse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

birthee

Mette 27 skriver:

Jeg har heller ikke selv betalt min, min mor blev så træls over ikke at vide det helt præcist så hun ville betale... Men det bliver da ret spændende om hun har ret i ca. tid og hvornår det kommer til at ske. Men hvorfor skal du til forberedelse igen når du har født før, hvis jeg må spørge???

Jeg skal til fødselsforberedelse igen, fordi jeg har nogle trælse ting med fra min tidligere fødsel... Først var jeg adskilt fra min søn fra 5 minutter efter jeg havde født,og tre timer frem... Jeg blødte 1,5 liter blod på ca. 3 minutter, og kom derfor i fuld narkose efterfølgende kæmpede jeg i 7 uger for at få min søn til at spise ved mig - så blev det delvis flaske, og da han var 3 måneder, var han fuldt flaskebarn... grunden til jeg så har fået lov at gå til fødselsforberedelse, er fordi at nu er der kommet et samarbejde mellem sundhedsplejersken og jordemoderen, så den første gang handler kun om amning, og hvordan man kommer bedst muligt igang... den anden ting er, at de mener jeg vil have godt af at få bearbejdet min fødsel, ved at høre andre hvad de føler omkring det at føde... og så får man som 2. gangsfødende tilbud om fødselsforberedelse, hvis der er plads på holdene...

Anmeld

15. december 2010

Mette 28

Hmm øv oplevelse, med min søn blødte jeg også meget 1,6 L. på få minutter, de var tre om at presse/hive moderkagen ud af mig og min søn blev taget fra mig og over til sin far, slap dog for at komme i narkose. Men en masse andet der skete mens jeg blødte og efter er en skræk for mig, kunne ikke amme da jeg pga. mit blodtab ikke kunne producere mælk, så han var flaske dreng, har det dog godt over det, og hans far og ham fik et kanon forhold, og det gjorde jeg kunne træne på hold, da jeg fik en meget stor diskusprolaps under graviditeten, og så kunne mindske mine smerter og være der for vores søn uden at have ondt og skulle på morfin piller. Men denne gang har jeg valgt PKS også fordi min diskus er brugt voldsomt ud igen. Men synes det er fedt du kan få den forberedelse hvis det kan hjælpe dig bedre igennem, du får vel også lagt et fødsels program denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.