Har været til MD scanning idag, vi skal have en ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

Kløver

Mette 27 skriver:

Ja så var jeg til MD scanning idag, og den lille i maven drillede hende meget så det blev en meget lang scanning, men alt var som det skulle være da hun til sidst måtte se hjertet og begge arme, men hmm så drillede det med at se hvad vi skal have, så hun måtte opgive, men troede dog det blev en pige.

Så nysgerrig som jeg er , ringede jeg til jordemoder.dk for at få en tid i Odense, det havde hun lørdag, spurgte så hvornår hun havde i Fredericia da jeg skal noget lørdag, og det tager 1 time at køre dertil fra Odense, jamen det havde hun om 1 time, fik mig afsted, og lige da hun satte scanneren på sagde hun, det bliver helt sikkert en pige.... 

Så nu har vi vores skønne prins og får en skøn prinsesse, ihh det bliver så godt.. 

Bedste julegave at hun bare har det så godt derinde....

Stort tillykke med det, de er også bare super søde deroppe, det er også der jeg er scannet dejligt du kunne komme til så hurtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Mette 28

Maja84 skriver:

Stort tillykke med det, de er også bare super søde deroppe, det er også der jeg er scannet dejligt du kunne komme til så hurtigt

Ja det var ret hurtigt, men tror godt hun kunne høre på mig at jeg næsten ikke kunne vente med at få det at vide...  så typisk mig altså

Anmeld

14. december 2010

Kløver

Mette 27 skriver:

Ja det var ret hurtigt, men tror godt hun kunne høre på mig at jeg næsten ikke kunne vente med at få det at vide...  så typisk mig altså

hehe nogle gange må man bare gi efter for sin nysgerrighed

Anmeld

14. december 2010

Pige2009

Dejligt

Anmeld

14. december 2010

Kamulla

Tillykke med nyheden om lillepigen i maven.. bliver dejligt med en af hver 

Anmeld

14. december 2010

birthee

Mette 27 skriver:

He he jamen spændende hvem der så får ret.. Jeg kunne bare ikke vente måtte bare vide det, og det skulle vi også med den første, så tager hatten af for jer der kan holde spændingen ud... 

Jeg ville også gerne vide det, men økonomien er desværre ikke til at få lavet en kønsskanning... Så jeg må trøste mig med at der "kun" er 16 uger tilbage ca... Selv om jordemoderen godt nok sagde til sidste konsultation at jeg nok kun når den ene gang fødsels-forberedelse den 2. marts, og så regner hun ikke med at se mig mere... Hun har sagt at jeg nok føder 10 dage før, og at det nok kommer til at tage 6 timer fra første ve, set i forhold til dengang jeg fødte min søn...

Anmeld

15. december 2010

AA10

stort tillykke

Anmeld

15. december 2010

Mette 28

birthee skriver:

Jeg ville også gerne vide det, men økonomien er desværre ikke til at få lavet en kønsskanning... Så jeg må trøste mig med at der "kun" er 16 uger tilbage ca... Selv om jordemoderen godt nok sagde til sidste konsultation at jeg nok kun når den ene gang fødsels-forberedelse den 2. marts, og så regner hun ikke med at se mig mere... Hun har sagt at jeg nok føder 10 dage før, og at det nok kommer til at tage 6 timer fra første ve, set i forhold til dengang jeg fødte min søn...

Jeg har heller ikke selv betalt min, min mor blev så træls over ikke at vide det helt præcist så hun ville betale... Men det bliver da ret spændende om hun har ret i ca. tid og hvornår det kommer til at ske. Men hvorfor skal du til forberedelse igen når du har født før, hvis jeg må spørge???

Anmeld

15. december 2010

Moar2011

tillykke ;D

Anmeld

15. december 2010

Frk. Himmelblå

Mette 27 skriver:

Ja så var jeg til MD scanning idag, og den lille i maven drillede hende meget så det blev en meget lang scanning, men alt var som det skulle være da hun til sidst måtte se hjertet og begge arme, men hmm så drillede det med at se hvad vi skal have, så hun måtte opgive, men troede dog det blev en pige.

Så nysgerrig som jeg er , ringede jeg til jordemoder.dk for at få en tid i Odense, det havde hun lørdag, spurgte så hvornår hun havde i Fredericia da jeg skal noget lørdag, og det tager 1 time at køre dertil fra Odense, jamen det havde hun om 1 time, fik mig afsted, og lige da hun satte scanneren på sagde hun, det bliver helt sikkert en pige.... 

Så nu har vi vores skønne prins og får en skøn prinsesse, ihh det bliver så godt.. 

Bedste julegave at hun bare har det så godt derinde....

TILLYKKE 

Ikke mindst med at baby er sund og rask .

Har selv en pige og venter en mere, og kan kun sige: GLÆD DIG (og havde jeg haft drenge, ville jeg sikkert skrive det samme) .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.