Har været til MD scanning idag, vi skal have en ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.046 visninger
22 svar
0 synes godt om
14. december 2010

Mette 28

Ja så var jeg til MD scanning idag, og den lille i maven drillede hende meget så det blev en meget lang scanning, men alt var som det skulle være da hun til sidst måtte se hjertet og begge arme, men hmm så drillede det med at se hvad vi skal have, så hun måtte opgive, men troede dog det blev en pige.

Så nysgerrig som jeg er , ringede jeg til jordemoder.dk for at få en tid i Odense, det havde hun lørdag, spurgte så hvornår hun havde i Fredericia da jeg skal noget lørdag, og det tager 1 time at køre dertil fra Odense, jamen det havde hun om 1 time, fik mig afsted, og lige da hun satte scanneren på sagde hun, det bliver helt sikkert en pige.... 

Så nu har vi vores skønne prins og får en skøn prinsesse, ihh det bliver så godt.. 

Bedste julegave at hun bare har det så godt derinde....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Dansker I Holland

Ihhh stort tillykke med jeres lille prinsesse Fik selv en prinsesse for 3 uger siden hihi...

Knus Sussie 

Anmeld

14. december 2010

AnneP

Tillykke!!!

Hvor er det fedt både en prins og nu en prinsesse! Super fantastisk!

Anmeld

14. december 2010

Mette 28

NR3ønskebarn skriver:

Ihhh stort tillykke med jeres lille prinsesse Fik selv en prinsesse for 3 uger siden hihi...

Knus Sussie 

Ihh tak er så glad og storebror er stolt da han gættede på en lillesøster, er dog 3½ så han forstår det nok ikke helt, hvad det gætteri går ud på..

Tillykke med din datter. 

Anmeld

14. december 2010

Dansker I Holland

Mette 27 skriver:

Ihh tak er så glad og storebror er stolt da han gættede på en lillesøster, er dog 3½ så han forstår det nok ikke helt, hvad det gætteri går ud på..

Tillykke med din datter. 

Hehe hvor dejligt Nej han forstår nok lidt mere når først hun er kommet til verden Smiler..

Mange tak Hun er skøn  

Anmeld

14. december 2010

birthee

Tillykke med den lille prinsesse I venter!!! Herhjemme er det 2 mod 2... Jordemoder og vores lille dreng mener en dreng, manden og sygeplejerske der skannede til md., mener det bliver en pige... Sygeplejersken ville dog kun sige odds 50/50... Så vi venter spændt til april...

Anmeld

14. december 2010

Mka

Kæmpe stort tillykke med pigen Dejlig julegave..

Anmeld

14. december 2010

Mette 28

birthee skriver:

Tillykke med den lille prinsesse I venter!!! Herhjemme er det 2 mod 2... Jordemoder og vores lille dreng mener en dreng, manden og sygeplejerske der skannede til md., mener det bliver en pige... Sygeplejersken ville dog kun sige odds 50/50... Så vi venter spændt til april...

He he jamen spændende hvem der så får ret.. Jeg kunne bare ikke vente måtte bare vide det, og det skulle vi også med den første, så tager hatten af for jer der kan holde spændingen ud... 

Anmeld

14. december 2010

ulleby

Mette 27 skriver:

Ja så var jeg til MD scanning idag, og den lille i maven drillede hende meget så det blev en meget lang scanning, men alt var som det skulle være da hun til sidst måtte se hjertet og begge arme, men hmm så drillede det med at se hvad vi skal have, så hun måtte opgive, men troede dog det blev en pige.

Så nysgerrig som jeg er , ringede jeg til jordemoder.dk for at få en tid i Odense, det havde hun lørdag, spurgte så hvornår hun havde i Fredericia da jeg skal noget lørdag, og det tager 1 time at køre dertil fra Odense, jamen det havde hun om 1 time, fik mig afsted, og lige da hun satte scanneren på sagde hun, det bliver helt sikkert en pige.... 

Så nu har vi vores skønne prins og får en skøn prinsesse, ihh det bliver så godt.. 

Bedste julegave at hun bare har det så godt derinde....

Stort tillykke med den kommende dame

Glædelig jul

Anmeld

14. december 2010

tingimor

Stort Tillykke med jeres lille prinsesse " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/17986.gif" alt="" />

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.