Glukosebelastningstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

Lou87

Maja84 skriver:

hehe ja rygning er en ting, men forstod slet ikke hun ville stå uden tøj på i dne kulde, jeg frøs på trods af alt tøjet, og hun stod der i meget lidt, puha

lige til en lungebetændelse eller hvad man ellers kunne rage til sig med sådan et vejr, og masser af sne og sjap udenfor

Li præcis!!
Hmm nå men jaja - hendes valg.. må håbe hun bliver klogere til når barnet kommer!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Kløver

Lou87 skriver:

Li præcis!!
Hmm nå men jaja - hendes valg.. må håbe hun bliver klogere til når barnet kommer!!

ja, jeg håber da ikke for hende hun bliver syg, men lagde mærke til hende, da hun var med sidst jeg var til glukosebelastningstest, hvor hun mødte op og var syg og på pennicillin, så de vidste ikke om prøven ville du, men nu var hun der så hun fik den lavet, men hun sagde at hun burde ha ringet og meldt afbud og det var, så vidt jeg husker lungebetændelse eller halsbetændelse så man må da håbe hun bliver ramt igen når hun render ude i sådan et vejr, uden tøj på

Anmeld

14. december 2010

Lou87

Maja84 skriver:

ja, jeg håber da ikke for hende hun bliver syg, men lagde mærke til hende, da hun var med sidst jeg var til glukosebelastningstest, hvor hun mødte op og var syg og på pennicillin, så de vidste ikke om prøven ville du, men nu var hun der så hun fik den lavet, men hun sagde at hun burde ha ringet og meldt afbud og det var, så vidt jeg husker lungebetændelse eller halsbetændelse så man må da håbe hun bliver ramt igen når hun render ude i sådan et vejr, uden tøj på

Hmm nej det må man da ikk håbe ...
irriterende de ikk tænker lidt mere på sig selv og hvordan det kan påvirke barnet også... ! øv..

men som sagt lad os håbe det ændrer sig fra barnet kommer ud, ikk det barnet der kommer ud udenfor lidt tøj på..!!

nå lillepigen ska puttes.. så jeg vil smutte i seng med hende

tak for snakken - nat kram

Anmeld

14. december 2010

Kløver

Lou87 skriver:

Hmm nej det må man da ikk håbe ...
irriterende de ikk tænker lidt mere på sig selv og hvordan det kan påvirke barnet også... ! øv..

men som sagt lad os håbe det ændrer sig fra barnet kommer ud, ikk det barnet der kommer ud udenfor lidt tøj på..!!

nå lillepigen ska puttes.. så jeg vil smutte i seng med hende

tak for snakken - nat kram

sov rigtig godt, vil også hoppe i seng inden længe så jeg er frisk til i morgen

og ja vi må håbe det bedste for hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.