Lou87 skriver:
Hvis resultatet var fint hvorfor sku du så igen ??
Jeg var kun en enkelt gang..
Grundet der er sukkersyge i familien. Men var heldigvis heldig at der intet var med mig 
Til jer som ska afsted - lad vær og tænk over ALLE de meninger der er.. specielt om at sku drikke det søde stads.. Det er slet ikk så slemt som folk gør det til. Tror det er fordi man kører sig selv op inden og derved får det dårligt af spekulationerne og en tom mave.
Self smager det ikk godt - men værre er det heller ik! 
Min ene veninde sagde hun var på hold med nogle, ca 7.. hvor halvdelen måtte gå hjem og komme igen en anden dag fordi de brækkede det op. Lyder helt ekstremt sys jeg
Jeg måtte sidde alene på mit lægehus og læse i en bog.. måtte da klart være federe og sidde sammen med andre og snakke om det i stedet for og sidde alene .. så går tiden sku langsomt! 
Men held og lykke til alle

Jeg ved det ikke, men jeg fik bare at vide de skulle have det testet igen, når jeg var længere henne, fordi det jo godt kunne komme senere i graviditeten, men håber da det bliver sidste gang
Vil lige sige, at grunden til jeg ikke kan klare det, er nok at jeg generelt bliver nemt dårlig, når jeg ikke får noget at spise, og havde det også dårligt under hele undersøgelsen sidst, og i dagene efter, men ja alle de andre tog det skam i stiv arm 
vi var også flere som sad sammen, men ingen sagde noget, og jeg endte med at gå, også fordi jeg fik det dårligt, og der var så varmt i lokalet, så satte mig ud hvor der var køligere, og det hjalp heldigvis 
Anmeld