Glukosebelastningstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

Kløver

Lou87 skriver:

Hvis resultatet var fint hvorfor sku du så igen ??

Jeg var kun en enkelt gang..
Grundet der er sukkersyge i familien. Men var heldigvis heldig at der intet var med mig

Til jer som ska afsted - lad vær og tænk over ALLE de meninger der er.. specielt om at sku drikke det søde stads.. Det er slet ikk så slemt som folk gør det til. Tror det er fordi man kører sig selv op inden og derved får det dårligt af spekulationerne og en tom mave.

Self smager det ikk godt - men værre er det heller ik!

Min ene veninde sagde hun var på hold med nogle, ca 7.. hvor halvdelen måtte gå hjem og komme igen en anden dag fordi de brækkede det op. Lyder helt ekstremt sys jeg Jeg måtte sidde alene på mit lægehus og læse i en bog.. måtte da klart være federe og sidde sammen med andre og snakke om det i stedet for og sidde alene .. så går tiden sku langsomt!

Men held og lykke til alle

Jeg ved det ikke, men jeg fik bare at vide de skulle have det testet igen, når jeg var længere henne, fordi det jo godt kunne komme senere i graviditeten, men håber da det bliver sidste gang

Vil lige sige, at grunden til jeg ikke kan klare det, er nok at jeg generelt bliver nemt dårlig, når jeg ikke får noget at spise, og havde det også dårligt under hele undersøgelsen sidst, og i dagene efter, men ja alle de andre tog det skam i stiv arm

vi var også flere som sad sammen, men ingen sagde noget, og jeg endte med at gå, også fordi jeg fik det dårligt, og der var så varmt i lokalet, så satte mig ud hvor der var køligere, og det hjalp heldigvis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Kløver

Maja_4000 skriver:

Har det heldigvis i en mild grad , eller hvad man siger :p Så synes ikke at det har været så slemt .. Det positive er , at jeg har fået to ekstra scanninger .. Altid dejligt at se den lille jo 

ih hvor dejligt med ekstra scanninger, og også dejligt det ikke er så slemt

Anmeld

14. december 2010

Lou87

Maja84 skriver:

Jeg ved det ikke, men jeg fik bare at vide de skulle have det testet igen, når jeg var længere henne, fordi det jo godt kunne komme senere i graviditeten, men håber da det bliver sidste gang

Vil lige sige, at grunden til jeg ikke kan klare det, er nok at jeg generelt bliver nemt dårlig, når jeg ikke får noget at spise, og havde det også dårligt under hele undersøgelsen sidst, og i dagene efter, men ja alle de andre tog det skam i stiv arm

vi var også flere som sad sammen, men ingen sagde noget, og jeg endte med at gå, også fordi jeg fik det dårligt, og der var så varmt i lokalet, så satte mig ud hvor der var køligere, og det hjalp heldigvis

Okay vi må da ikk håbe der er noget nu så..

Og oki så er du da også uheldig at sku udsættes for det klamme sukkervand, din stakkel smiler .. aldrig sjovt hvis man har tendens til hurtigt og blive dårlig!

Anmeld

14. december 2010

Kløver

Lou87 skriver:

Okay vi må da ikk håbe der er noget nu så..

Og oki så er du da også uheldig at sku udsættes for det klamme sukkervand, din stakkel smiler .. aldrig sjovt hvis man har tendens til hurtigt og blive dårlig!

hehe nej, men jeg håber det vil gå bedre i morgen, sidst var jeg jo ikke helt ovre alt det kvalme og opkastning, som jeg er nu, så det har jo ikke gjort det bedre, så jeg håber det vil gå bedre, og ved jo også denne gang, at jeg jo bla bare kan sætte mig et sted hvor det ikke er så varmt så jeg håber det vil gå godt

Anmeld

14. december 2010

Lou87

Maja84 skriver:

hehe nej, men jeg håber det vil gå bedre i morgen, sidst var jeg jo ikke helt ovre alt det kvalme og opkastning, som jeg er nu, så det har jo ikke gjort det bedre, så jeg håber det vil gå bedre, og ved jo også denne gang, at jeg jo bla bare kan sætte mig et sted hvor det ikke er så varmt så jeg håber det vil gå godt

Du da ihvertfald sikker på og ku få kold luft om hovedet hvis du li må gå udenfor en tur  i dette tis vejr

men ihvertfald held og lykke - håber på at læse et godt resultat herinde

Anmeld

14. december 2010

Kløver

Lou87 skriver:

Du da ihvertfald sikker på og ku få kold luft om hovedet hvis du li må gå udenfor en tur  i dette tis vejr

men ihvertfald held og lykke - håber på at læse et godt resultat herinde

haha ja, lige før jeg skal have ekstra trøjer med måske

Anmeld

14. december 2010

Lou87

Maja84 skriver:

haha ja, lige før jeg skal have ekstra trøjer med måske

Måske
Men ihvertfald sikkert du kan afkøle

Anmeld

14. december 2010

Kløver

Lou87 skriver:

Måske
Men ihvertfald sikkert du kan afkøle

ja jeg var forbi sygehuste i dag, da min fys ligger der, og kom ud med kæmpe frakke på, og frøs helt vildt, og helt uden overtøj stod en gravid pige og røg, og jeg tænkte GYYYYS, nøj det må ha været koldt brrrrrr

Anmeld

14. december 2010

Lou87

Maja84 skriver:

ja jeg var forbi sygehuste i dag, da min fys ligger der, og kom ud med kæmpe frakke på, og frøs helt vildt, og helt uden overtøj stod en gravid pige og røg, og jeg tænkte GYYYYS, nøj det må ha været koldt brrrrrr

EJ!! Det sku du ikk ha sagt hehe..
Nu ka jeg hidse mig op over det

Både uansvarligt og ryge sys jeg (no hard feelings til dem der gør, bare min mening!!) og så står der uden tøj på i denne kulde!
Man ska jo passe på med infektioner!

Altså

Anmeld

14. december 2010

Kløver

Lou87 skriver:

EJ!! Det sku du ikk ha sagt hehe..
Nu ka jeg hidse mig op over det

Både uansvarligt og ryge sys jeg (no hard feelings til dem der gør, bare min mening!!) og så står der uden tøj på i denne kulde!
Man ska jo passe på med infektioner!

Altså

hehe ja rygning er en ting, men forstod slet ikke hun ville stå uden tøj på i dne kulde, jeg frøs på trods af alt tøjet, og hun stod der i meget lidt, puha

lige til en lungebetændelse eller hvad man ellers kunne rage til sig med sådan et vejr, og masser af sne og sjap udenfor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.