er angst for mit barn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

Amso

Malthes mor skriver:

Er det ikke en form for falsk-tryghed?

Hvorfor er det falsk tryghed når de virker..??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

A-Lilje

Puha... Sådan har jeg det også. Hos mig er det heldigvis blevet bedre det sidste stykke tid, men jeg har også rendt og tjekket vejrtrækning i et væk

Hos mig har det hjulpet at acceptere, at det er sådan jeg har det, og det øjeblik jeg tænker tanken - går jeg ud og tjekker På den måde er det holdt op med at fylde så meget i mit hoved, og gradvist blevet bedre.

Jeg spurgte på et tidspunkt en veninde som har to børn (4 og 2 år), hvornår det holder op... Hun smilede bare og sagde at hun altid var inde og tjekke drengene inden hun gik i seng f.eks.

Jeg tror simpelthen bare det hører med til at være mor... men rart er det ikke

Anmeld

14. december 2010

Malthes mor

Amso skriver:

Hvorfor er det falsk tryghed når de virker..??

Hvis de en dag ikke virker. Det var bare en tanke.

Anmeld

14. december 2010

Amso

Malthes mor skriver:

Hvis de en dag ikke virker. Det var bare en tanke.

Det ved jeg ikk... Men sådan er det jo med alt.. Men hvis det virkelig er et problem, og man ikke får sovet, og vågner med hjertebanken og angst.. Så det måske en mulighed..

Anmeld

14. december 2010

Malthes mor

Amso skriver:

Det ved jeg ikk... Men sådan er det jo med alt.. Men hvis det virkelig er et problem, og man ikke får sovet, og vågner med hjertebanken og angst.. Så det måske en mulighed..

Det har jeg heller ikke sagt.

Anmeld

14. december 2010

Nalle

Amso skriver:

Kan godt forestille mig det ikke er sjovt.. Jeg skal føde til februar, og min eneste frygt er vuggedød "allerede". Derfor har jeg tænkt mig at invisterer i en vejrtræknings-alarm, som alarmerer dig hvis barnets vejtrækning bliver for langsom eller stopper helt. Så er jeg sikker på jeg vil kunne sove meget bedre..

Så hvis du syntes du har pengene til det, kan ikke lige huske hvad de koster, så tror jeg pengene er givet godt ud, for en rolig nattesøvn. Man lægger den under madrassen. De skulle være rigtig gode og trygge, af hvad jeg har hørt i hvert fald..

Jeg sælger faktisk den vi har om ikke så længe, da vores søn har rundet de 6 måneder, og den har hjulpet os meget, til en bedre nattesøvn

Anmeld

14. december 2010

Milka

jeg kender udemærket godt angsten, det hører til at være mor men kan du ikke lade dig trøste lidt af, at hvis du tager dine forholdsregler, så er vuggedød faktisk yderst sjældent? det hjalp mig

Anmeld

14. december 2010

Anonym trådstarter

SanneBoe skriver:

Kender det al for godt, men væk for guds skyld ikke dit barn, for at vække et sovende barn er yderst usundt, det er jo meningen de skal sove meget det føste lange stykke tid, du må bare ha tålmodighed, da det nok ska gå over igen.

vækker heller ikk mit barn kunne jeg ikk finde på, men det er bare tanken om at gøre det

Anmeld

14. december 2010

Anonym trådstarter

Amso skriver:

Kan godt forestille mig det ikke er sjovt.. Jeg skal føde til februar, og min eneste frygt er vuggedød "allerede". Derfor har jeg tænkt mig at invisterer i en vejrtræknings-alarm, som alarmerer dig hvis barnets vejtrækning bliver for langsom eller stopper helt. Så er jeg sikker på jeg vil kunne sove meget bedre..

Så hvis du syntes du har pengene til det, kan ikke lige huske hvad de koster, så tror jeg pengene er givet godt ud, for en rolig nattesøvn. Man lægger den under madrassen. De skulle være rigtig gode og trygge, af hvad jeg har hørt i hvert fald..

den vil jeg ikk give pengeud til(; da jeg har hørt de kan "fejle"

Anmeld

14. december 2010

maria87

Malthes mor skriver:

Velkommen til mor-verdenen. Kender godt følelsen. Ikke at jeg har været desideret angst, men tanken har da været der et par gang: Mon han er i live derude? Og har da også et par gange været ude at tage dynen af, for lige at se om vejr-trækningen var som den skulle være.

Tror desværre, at det er mere normalt,  end du tror. Speceilt i den første tid. Men tanken kan da fortsat komme. Og min den store er nu 4 år. Og jeg tror at det vil fortsætte i mange år endnu.

Du er ikke u-normal. Du er bare mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.