Se lige hvad jeg fandt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

Laulund87

bøgelund1 skriver:

hun spiser alt idag.. hun hoster dog en del, men det er vist ikke derfor.. 

og så går hun til kontrol på ouh.. kan ikke lige huske hvor tit det er.

men på trods af den start hun havde på livet, er hun det gladeste og aktive barn i Danmark.. der er fuld fart på. så selvom det ikke altid ser lige lyst ud, så skal det nok ende godt..  

Hvor er det dejligt at høre!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Laulund87

Mor-til-Hasse skriver:

Jeg kan genkende stuen fra vores ophold i Odense. Synes det lyder som en god idé med Ude og Hjemme... ved ikke om du har læst, men vi havde en artikel i om vores dreng og hans vej frem i livet i sidste uge( født i uge 24)

Dejligt at kunne læse at hun har det godt i dag

Jo jeg læste godt om jer, og det er da virkelig også en fantastisk histore!

Jeg tror det vil hjælpe meget at få historien i Ude Og Hjemme, ligesom få det bearbejdet

Anmeld

14. december 2010

Laulund87

Nalle skriver:

Kæmpe kramm til dig søde

1000 tak

Anmeld

14. december 2010

blomst84

Hold da op nogle stærke billeder... Specielt det med præsten! Godt hun er nogenlunde kommet sig din lille smukke pige må jeg spørge om det er noget de ka se på scanninger, MD scanning tænker jeg på? Kram sabrina

Anmeld

14. december 2010

Laulund87

blomst84 skriver:

Hold da op nogle stærke billeder... Specielt det med præsten! Godt hun er nogenlunde kommet dig din lille smukke pige må jeg spørge om det er noget de ka de på scanninger, MD scanning tænker jeg på? Kram sabrina

Det burde have været opdaget med MD-skanningen, men det blev det ikke, så vi er ved at køre en klagesag

Tak for de søde ord

Anmeld

14. december 2010

signe.

Laulund87 skriver:

Jo jeg læste godt om jer, og det er da virkelig også en fantastisk histore!

Jeg tror det vil hjælpe meget at få historien i Ude Og Hjemme, ligesom få det bearbejdet

jeg synes det har hjulpet rigtig meget at vi har set forløbet på skrift i hvert fald.. det var hårdt, hårdere end at snakke om det, for når man ser det sort på hvidt, kan man altså ikke "flygte" fra det.. men det har været en positiv oplevelse for os...

Anmeld

14. december 2010

Laulund87

Mor-til-Hasse skriver:

jeg synes det har hjulpet rigtig meget at vi har set forløbet på skrift i hvert fald.. det var hårdt, hårdere end at snakke om det, for når man ser det sort på hvidt, kan man altså ikke "flygte" fra det.. men det har været en positiv oplevelse for os...

Det er også de tanker jeg har haft, men det bliver da spændende om de kontakter os

Anmeld

14. december 2010

NinaNymannMadsen

Laulund87 skriver:

Ja det er rigtigt

Hun får det samme som os, men det skal blendes først. Når hun så har spist, får hun nogle stykker hun sidder og gumler på. Det er til aftensmaden.

Hun er begyndt at blive bedre til rugbrød så det øver vi

Grød, yoghurt osv spiser hun helt normalt..

okay...
det er da kun godt. det går godt fremad med hende...

Anmeld

14. december 2010

Dinna88

Der er dog også noget livebekræftende ved de billeder! For i dag er hun jo en fantastisk pige der er SÅ glad og bare hamrende charmerende. Hun har klaret det så godt. 

Men puha, den lille snuller. Det var så forfærdeligt at se læger rende ind og ud af stuen lige da du havde født.

Anmeld

14. december 2010

Dinna88

Aaaarj, det er slet ikke retfærdigt at dig, jeg får jo helt tårer i øjnene ved at tænke tilbage på det! Dumme søster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.