Se lige hvad jeg fandt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

Laulund87

Astasmor skriver:

det går da fremad forhold til i sommers jo hvor hun fik sonde.
det går da hvertfald godt kan jeg høre. og det kan kun blive bedre med tiden jo søde. så det er jo rigtig nok. spiser hun så det samme som i også får eller er det noget andet noget hun skal ha indtil hun har lært at spise ordenlig?

Ja det er rigtigt

Hun får det samme som os, men det skal blendes først. Når hun så har spist, får hun nogle stykker hun sidder og gumler på. Det er til aftensmaden.

Hun er begyndt at blive bedre til rugbrød så det øver vi

Grød, yoghurt osv spiser hun helt normalt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

bøgelund

Laulund87 skriver:

Ej er det rigtigt! Vi har søgt og søgt efter familier med børn der fejler det her, men har slet ikke kunne finde nogen

hun er født med spiserørsdefekt, og er så blevet opereret og har fået en forsnævring.. men har det godt nu..  

Anmeld

14. december 2010

Laulund87

bøgelund1 skriver:

hun er født med spiserørsdefekt, og er så blevet opereret og har fået en forsnævring.. men har det godt nu..  

Hvor dejligt at hun har det godt! Havde hun svært ved at lære at spise? Hvis jeg må spørge

Anmeld

14. december 2010

bøgelund

Laulund87 skriver:

Hvor dejligt at hun har det godt! Havde hun svært ved at lære at spise? Hvis jeg må spørge

du må gerne spørge jeg svare så godt jeg kan. var nemlig "kun" 15 da hun blev født. hun bliver 8 år til februar. 

i de første år, skete det en del gange, at maden pludselig satte sig fast, og så var det jo med at få bunden i vejret på hende. så havde spiserøret klappet sig sammen. så skulle hun jo indlægges og blokkes ud, med en ballon. 

men de sidste mange år, har der ikke været noget af det. hun får medicin dagligt, for mavesyre i spiserøret. men det har hun jo været vant til, så det spiser hun uden problemer. 

Anmeld

14. december 2010

Laulund87

bøgelund1 skriver:

du må gerne spørge jeg svare så godt jeg kan. var nemlig "kun" 15 da hun blev født. hun bliver 8 år til februar. 

i de første år, skete det en del gange, at maden pludselig satte sig fast, og så var det jo med at få bunden i vejret på hende. så havde spiserøret klappet sig sammen. så skulle hun jo indlægges og blokkes ud, med en ballon. 

men de sidste mange år, har der ikke været noget af det. hun får medicin dagligt, for mavesyre i spiserøret. men det har hun jo været vant til, så det spiser hun uden problemer. 

Okay, det lyder som om det er præcis det samme som her

Det er helt underligt at læse! Hvor er det skønt at der ikke er noget den dag i dag, det er jo lige sådan det skal være

Anmeld

14. december 2010

Mathilde

Puh det går bare lige i hjertet

Stort knus herfra

Anmeld

14. december 2010

serinasmor

Jeg ved godt det er hårde billeder

men nøj hvor ser hun stærk ud på billede 1 og enormt kær ud på billede 3 og 5 ....

for der ikke er arvæv .. hvornår skal i til tjek omkring det ?? for den store pige er jo snart et helt år hvis ikke jeg husker fejl

Anmeld

14. december 2010

bøgelund

Laulund87 skriver:

Okay, det lyder som om det er præcis det samme som her

Det er helt underligt at læse! Hvor er det skønt at der ikke er noget den dag i dag, det er jo lige sådan det skal være

hun spiser alt idag.. hun hoster dog en del, men det er vist ikke derfor.. 

og så går hun til kontrol på ouh.. kan ikke lige huske hvor tit det er.

men på trods af den start hun havde på livet, er hun det gladeste og aktive barn i Danmark.. der er fuld fart på. så selvom det ikke altid ser lige lyst ud, så skal det nok ende godt..  

Anmeld

14. december 2010

signe.

Laulund87 skriver:

Jeg sad lige og kiggede billeder af Maria de første par døgn efter fødslen..Jeg har jo skrevet en del om hendes hårde start og så tænkte jeg at jeg lige ville dele nogle billeder med jer af det

Det er lidt hårdt at sidde og kigge dem igennem, men det minder også om hvor langt hun er i dag og hvor godt hun har det

Jeg har skrevet til Ude Og Hjemme og håber sådan at vores historie kommer i bladet

Jeg kan genkende stuen fra vores ophold i Odense. Synes det lyder som en god idé med Ude og Hjemme... ved ikke om du har læst, men vi havde en artikel i om vores dreng og hans vej frem i livet i sidste uge( født i uge 24)

Dejligt at kunne læse at hun har det godt i dag

Anmeld

14. december 2010

Nalle

Kæmpe kramm til dig søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.