Se lige hvad jeg fandt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.440 visninger
42 svar
0 synes godt om
14. december 2010

Laulund87

Jeg sad lige og kiggede billeder af Maria de første par døgn efter fødslen..Jeg har jo skrevet en del om hendes hårde start og så tænkte jeg at jeg lige ville dele nogle billeder med jer af det

Det er lidt hårdt at sidde og kigge dem igennem, men det minder også om hvor langt hun er i dag og hvor godt hun har det

Jeg har skrevet til Ude Og Hjemme og håber sådan at vores historie kommer i bladet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

BinaMor

14. december 2010

Laulund87

BinaMor skriver:

Tak, du får da lige en tilbage

Anmeld

14. december 2010

Mira0911

Laulund87 skriver:

Jeg sad lige og kiggede billeder af Maria de første par døgn efter fødslen..Jeg har jo skrevet en del om hendes hårde start og så tænkte jeg at jeg lige ville dele nogle billeder med jer af det

Det er lidt hårdt at sidde og kigge dem igennem, men det minder også om hvor langt hun er i dag og hvor godt hun har det

Jeg har skrevet til Ude Og Hjemme og håber sådan at vores historie kommer i bladet

Søde nu skal jeg altså høre... Er hun født for tidligt? 

Anmeld

14. december 2010

DK

Uha... Billedet med præsten Jebus det kan sætte gang i hormonerne herhjemme!

Og hun ser jo bare så stor og fin ud!

Hvordan går det med spiserøret nu? Er det helt perfekt?

Knus

Anmeld

14. december 2010

Millebasse

Hårde billeder, men dejligt at høre hun er kommet langt og er en glad pige 

Knus Camilla (neonatalsygeplejerske)

Anmeld

14. december 2010

Lone Jakobsen

åh jeg kan bare slet ikke bære det billede med præsten du ser så trist ud at det skærer i hjertet.

Anmeld

14. december 2010

bøgelund

Laulund87 skriver:

puhaa.. det er ikke sjovt sådan noget..

min niece er født med det samme. de var os indlagt længe, og blev døbt efter fødslen. jeg glemmer det aldrig..  

Anmeld

14. december 2010

Laulund87

DK skriver:

Uha... Billedet med præsten Jebus det kan sætte gang i hormonerne herhjemme!

Og hun ser jo bare så stor og fin ud!

Hvordan går det med spiserøret nu? Er det helt perfekt?

Knus

Ja jeg får også lidt ondt i maven når jeg kigger på det..Man kan vist godt se hvor skidt jeg havde det.

Det går rigtig godt med hendes spiserør Der kan godt stadig danne sig arvæv, hvor hun er syet sammen, og så skal hun have en ballonudvidelse igen. Vi håber ikke på det og når børn med denne sygdom er fyldt et år, ser man det sjældent

Anmeld

14. december 2010

Laulund87

MoarJ skriver:

Søde nu skal jeg altså høre... Er hun født for tidligt? 

Nej det er hun ikke, men hun er født med et spiserør der endte blindt i maven. Hun blev genoplivet lige efter fødslen og blev opereret et døgn efter. Det var i meget store træk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.