Synes jeg mangler noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

Benjamins'mor

Alberts/ skriver:

har du varme dragter til at have på i barnevognen, flyverdragter eller hvad det nu hedder,

har lige købt en voksi og kan sig dig den er uundværlig kan ikke leve uden den nu,(;

men mere kan jeg faktisk ikke komme i tanke om,   hva med engangsvaskeklude?

og husk at have noget mme hjemme hvis nu det går galt, ellers ved du heldigvis hvor jeg bor(;

Engangsklude er det ikke det samme som vådservietter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Alberts/

281210 skriver:

Engangsklude er det ikke det samme som vådservietter?

neej engangs vaskeklude er tørre vaskeklude som du skal bruge vand til, det er meget mere skånsomt for den lilles popo jeg bruger hun vådservietter når jeg er ude, da vådservietter kan vaske en mekanikers hænder rene så kraftige er de selvom de er allagimærket osv og ingen parfume osv i,

Anmeld

14. december 2010

Benjamins'mor

Alberts/ skriver:

neej engangs vaskeklude er tørre vaskeklude som du skal bruge vand til, det er meget mere skånsomt for den lilles popo jeg bruger hun vådservietter når jeg er ude, da vådservietter kan vaske en mekanikers hænder rene så kraftige er de selvom de er allagimærket osv og ingen parfume osv i,

Nå okay. Så ryger de også på listen.

Anmeld

14. december 2010

Alberts/

281210 skriver:

Nå okay. Så ryger de også på listen.

god ide, albert har 7-9-13 aldrig haft rød røv endnu

Anmeld

14. december 2010

serinasmor

vi havde også købt 4 brikker færdigblandet MME .. så havde vi dem hvis nu det gik helt galt ..(fik desværre også brug for dem)

Anmeld

14. december 2010

Becks

281210 skriver:

Hejsa alle baby.dk'er.

Jeg er gravid i uge 39, (38+0). Jeg har præcist 14 dage til termin idag. Og jeg synes virkeligt jeg mangler et eller andet. Her kommer lige en liste over hvad jeg har:

Barnevogn. Combi barnevogn. Lift. 2 barnevognsseler. Baby seng. Bæresele. Puslebord. Puslehynde. Strømpebukser. Bukser. Sparkedragter. Natdragter. Sweatere. Bluser. T-shirts. Strømper. Bodystockinger. Bleer. Stofbleer. Alle cremerne. Dyner. Puder. Sengebetræk. Madresser. Flyverdragt. Fleecetæppe. Jakke. Hjemmesko. Sutter. Sutteflasker. 2 regnslag. 2 myggenet. Hoved/hale fad. Vaskefad. Tættekam. 2 pusletasker. Vådservietter. Baby neglesaks.

Jeg synes stadig jeg mangler noget. Og ved godt jeg mangler ammepude.

Er der nogle der ved hvad jeg præcist mangler?

Hvad med stofbleer? Mange af dem..

Anmeld

14. december 2010

2babygirls

281210 skriver:

Hejsa alle baby.dk'er.

Jeg er gravid i uge 39, (38+0). Jeg har præcist 14 dage til termin idag. Og jeg synes virkeligt jeg mangler et eller andet. Her kommer lige en liste over hvad jeg har:

Barnevogn. Combi barnevogn. Lift. 2 barnevognsseler. Baby seng. Bæresele. Puslebord. Puslehynde. Strømpebukser. Bukser. Sparkedragter. Natdragter. Sweatere. Bluser. T-shirts. Strømper. Bodystockinger. Bleer. Stofbleer. Alle cremerne. Dyner. Puder. Sengebetræk. Madresser. Flyverdragt. Fleecetæppe. Jakke. Hjemmesko. Sutter. Sutteflasker. 2 regnslag. 2 myggenet. Hoved/hale fad. Vaskefad. Tættekam. 2 pusletasker. Vådservietter. Baby neglesaks.

Jeg synes stadig jeg mangler noget. Og ved godt jeg mangler ammepude.

Er der nogle der ved hvad jeg præcist mangler?

Hvad med tisse underlag ?? sådan nogle stof agtig nogen??

Badehåndklæde

termometer til badet

hagesmække (spare dig for meget tøjskift/vask)

Start amme BH (uden bøjle) er super når man om aftenen/natten skal amme

Baby alarm (kan anbefale super nova)

Amme-indlæg

Laktulose (klyx'en kan godt fucke din mave op)

Små huer, gerne dem uden snor (madeleine var glad for varmen/trygheden på hovedet)

Anmeld

14. december 2010

2babygirls

Tjuhl skriver:

til dig selv vil jeg sige, at det er en rigtig god ide at købe sådan en rejseflaske fra matas, du ved, de små uden noget i. for hvis du brister og skal sys efter fødslen så er det GULD at skylle med lunkent/varmt vand mens du tisser de første dage efter syningen!!! det svider af helvedes til, men hvis man skyller med vand samtidig, så kan man nææææsten ikke mærke det

Fik du ikke sådan en ude på sygehuset???

Fik sådan en smart lille en med en masse huller i låget

Anmeld

14. december 2010

oo

Tina&Martin skriver:

Fik du ikke sådan en ude på sygehuset???

Fik sådan en smart lille en med en masse huller i låget

næh, men planen var jo at jeg skulle ha født hjemme, så jeg havde købt en selv

Anmeld

14. december 2010

2babygirls

Tjuhl skriver:

næh, men planen var jo at jeg skulle ha født hjemme, så jeg havde købt en selv

Nå ja... men nu hvor du endte derude kunne de da godt lige dele ud af sagerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.