Synes jeg mangler noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.208 visninger
31 svar
0 synes godt om
14. december 2010

Benjamins'mor

Hejsa alle baby.dk'er.

Jeg er gravid i uge 39, (38+0). Jeg har præcist 14 dage til termin idag. Og jeg synes virkeligt jeg mangler et eller andet. Her kommer lige en liste over hvad jeg har:

Barnevogn. Combi barnevogn. Lift. 2 barnevognsseler. Baby seng. Bæresele. Puslebord. Puslehynde. Strømpebukser. Bukser. Sparkedragter. Natdragter. Sweatere. Bluser. T-shirts. Strømper. Bodystockinger. Bleer. Stofbleer. Alle cremerne. Dyner. Puder. Sengebetræk. Madresser. Flyverdragt. Fleecetæppe. Jakke. Hjemmesko. Sutter. Sutteflasker. 2 regnslag. 2 myggenet. Hoved/hale fad. Vaskefad. Tættekam. 2 pusletasker. Vådservietter. Baby neglesaks.

Jeg synes stadig jeg mangler noget. Og ved godt jeg mangler ammepude.

Er der nogle der ved hvad jeg præcist mangler?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

bøgelund

281210 skriver:

Hejsa alle baby.dk'er.

Jeg er gravid i uge 39, (38+0). Jeg har præcist 14 dage til termin idag. Og jeg synes virkeligt jeg mangler et eller andet. Her kommer lige en liste over hvad jeg har:

Barnevogn. Combi barnevogn. Lift. 2 barnevognsseler. Baby seng. Bæresele. Puslebord. Puslehynde. Strømpebukser. Bukser. Sparkedragter. Natdragter. Sweatere. Bluser. T-shirts. Strømper. Bodystockinger. Bleer. Stofbleer. Alle cremerne. Dyner. Puder. Sengebetræk. Madresser. Flyverdragt. Fleecetæppe. Jakke. Hjemmesko. Sutter. Sutteflasker.

Jeg synes stadig jeg mangler noget. Og ved godt jeg mangler ammepude.

Er der nogle der ved hvad jeg præcist mangler?

afhænger af dine behov. jeg har os en skråstol.. men det er ikke alle der finder det nødvendigt.. 

myggenet

regnslag

pusletaske

vaskefad

termometer

neglesaks til babyer

børste / kam / tættekam...

det er nogle af de ting jeg har, udover det du nævnte.. 

Anmeld

14. december 2010

Benjamins'mor

bøgelund1 skriver:

afhænger af dine behov. jeg har os en skråstol.. men det er ikke alle der finder det nødvendigt.. 

myggenet

regnslag

pusletaske

vaskefad

termometer

neglesaks til babyer

børste / kam / tættekam...

det er nogle af de ting jeg har, udover det du nævnte.. 

Hov, det glemte jeg at skrive på.

Har alt det du skrev udover skåstol og baby termometer. Men det skriver jeg lige ned på en seddel så. Mange tak skal du have!

Anmeld

14. december 2010

bøgelund

281210 skriver:

Hov, det glemte jeg at skrive på.

Har alt det du skrev udover skåstol og baby termometer. Men det skriver jeg lige ned på en seddel så. Mange tak skal du have!

blespand og autostol? hvis du finder det nødvendigt..  

Anmeld

14. december 2010

Ryberg

Baby termometer, baby håndklæder, vaskeklude, svøb, hue, bleer , baby alarm ?, badekar med baby indsats..

Det var lidt det der poppede op hos mig

Anmeld

14. december 2010

Benjamins'mor

bøgelund1 skriver:

blespand og autostol? hvis du finder det nødvendigt..  

Hehe, sorry. Har vidst været lidt dårlig til at lave den liste.  For de ting har jeg også.

Anmeld

14. december 2010

BellaT

Suttebrikker!!!! Sørgede jeg for at have hjemme sidste gang. De er guld værd i starten hvor baby sutter en i stykker.

Tænke tænke... D-dråber til når baby er 2 uger gammel, autostol, aktivitetstæppe (sådan et med bøjler henover)..

Kan ikke komme på mere..

Anmeld

14. december 2010

GUSO

Din baby ej god liste.. Hvad med lidt legetøj, og evt en putter.. Camilla

Anmeld

14. december 2010

Lone Jakobsen

du skriver sutteflasker, men ingen erstatning? jeg havde altid en lille færdiglavet brik med erstatning, hvis nu det hele sku kokse.

hvad med ammeindlæg og bind (store) til dig selv?

Anmeld

14. december 2010

Benjamins'mor

nutche skriver:

du skriver sutteflasker, men ingen erstatning? jeg havde altid en lille færdiglavet brik med erstatning, hvis nu det hele sku kokse.

hvad med ammeindlæg og bind (store) til dig selv?

Ammeindlæg har jeg. Har ikke lige været så god til at lave listen, og kan ikke rette den nu.

Men bind, det skriver jeg på listen. Tak skal du have!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.