Synes jeg mangler noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

Benjamins'mor

GUSO skriver:

Din baby ej god liste.. Hvad med lidt legetøj, og evt en putter.. Camilla

Legetøj, det skriver jeg også lige på.

Mange tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Lone Jakobsen

281210 skriver:

Ammeindlæg har jeg. Har ikke lige været så god til at lave listen, og kan ikke rette den nu.

Men bind, det skriver jeg på listen. Tak skal du have!

husk de skal være kæmpe tena lady laver nogle man kan bruge den første tid. og så gode store bedstemor trusser.

Anmeld

14. december 2010

Benjamins'mor

nutche skriver:

husk de skal være kæmpe tena lady laver nogle man kan bruge den første tid. og så gode store bedstemor trusser.

Okay, det skriver jeg lige ned så. Mange tak.

Anmeld

14. december 2010

GUSO

281210 skriver:

Legetøj, det skriver jeg også lige på.

Mange tak!

Vil lige anbefale lamaze har sådan en lille sol den var min pige fuldstændig optaget af det første lange stykke tid, og så koster den kun en 50'r..

Anmeld

14. december 2010

Benjamins'mor

GUSO skriver:

Vil lige anbefale lamaze har sådan en lille sol den var min pige fuldstændig optaget af det første lange stykke tid, og så koster den kun en 50'r..

Okay, det skriver jeg da lige på. Så vil jeg kigge efter sådan en.

Anmeld

14. december 2010

millesofie

ved godt det lyder dumt... men har du klemmer?? altså til at kunne hænge en tøjble over barnevognen, jeg har selv en vinter baby (sidste år) og det var guld hver når der kommer ubehagelige vindstød mod den lille

har du baby dyne eller voksipose (sleebee eller andet)

jeg ved ikke om du skal være på hospitalet et par dage men jeg havde en lille gul lyskæde på batterier med den var super til om natten faktisk også efter vi kom hjem

Anmeld

14. december 2010

oo

til dig selv vil jeg sige, at det er en rigtig god ide at købe sådan en rejseflaske fra matas, du ved, de små uden noget i. for hvis du brister og skal sys efter fødslen så er det GULD at skylle med lunkent/varmt vand mens du tisser de første dage efter syningen!!! det svider af helvedes til, men hvis man skyller med vand samtidig, så kan man nææææsten ikke mærke det

Anmeld

14. december 2010

Benjamins'mor

Fisenberg skriver:

ved godt det lyder dumt... men har du klemmer?? altså til at kunne hænge en tøjble over barnevognen, jeg har selv en vinter baby (sidste år) og det var guld hver når der kommer ubehagelige vindstød mod den lille

har du baby dyne eller voksipose (sleebee eller andet)

jeg ved ikke om du skal være på hospitalet et par dage men jeg havde en lille gul lyskæde på batterier med den var super til om natten faktisk også efter vi kom hjem

Jeg skal ud og have købt en voksipose eller sleebee her til d. 1. Det rådede min mor mig til, da min lift kun kan være i barnevognen og ikke i combi barnevognen.

Anmeld

14. december 2010

DK

Forskellige slags sutter!

Vi havde kun købt en slags i str. 0-6 mdr. men de var alt for store og Kirstine sagde bræk-lyde når hun fik dem ind i munden. Derfor var vi ude og købe nye der kun gik fra 0-1 mdr. og det var meget bedre! Derudover er det en god ide at købe to forskellige slags. Altså den nye slags, og så de gammeldags runde sutter hvor skjoldet går "ud af". Så kan baby selv vælge!

Anmeld

14. december 2010

Alberts/

har du varme dragter til at have på i barnevognen, flyverdragter eller hvad det nu hedder,

har lige købt en voksi og kan sig dig den er uundværlig kan ikke leve uden den nu,(;

men mere kan jeg faktisk ikke komme i tanke om,   hva med engangsvaskeklude?

og husk at have noget mme hjemme hvis nu det går galt, ellers ved du heldigvis hvor jeg bor(;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.