Hvad syntes i om denne Amani baby flyverdragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

maria87

Shibby skriver:

Denne baby Armani dragt koster 2200-2500 kr fra ny af. Ja det er meget.

Men glem prisen et øjeblik.

Hvad syntes i om den?

jeg synes den er rigtig flot, vil jeg sagtnes kunne finde på at købe....

hvis prisen havde været mindre go jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

sarahb

synes den er vildt fin, meget stilet og enkel. Det kan jeg godt lide, men jeg er meget mere til moncler. Men det er også bare møg dyrt, men det er mere eller mindre samme form og så i ens farvet sort, hvid eller rød i lidt shiny stof.

Anmeld

14. december 2010

Mullebergen

HelleBelle skriver:

minder mig om sådan en dragt formel 1 eller racerkørere har på

Samme her -Så ærligt, jeg synes den er hæslig og ville aldrig iføre mit barn den, om jeg så havde fået den gratis 

Anmeld

14. december 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Den er ikke mig, men jeg ville helt sikkert også bytte den og få 10 ting for den i stedet for

Anmeld

14. december 2010

Mullebergen

nutche skriver:

gir andre ret. den virker meget dynet og nærmest "kompakt" og så et hvid bare et "no go" til flyverdragter.

forestil dig at stå med så dyr en dragt, og knægten så falder, gør dragten møg beskidt, og uanset hvad du prøver.... så kan du ikke få den ren

Ikke fordi jeg skal forsvare den, for jeg bryder mig bestemt ikke om den men den er jo altså til en baby, de løber ikke rundt og bliver snavsede på knæene 

Anmeld

14. december 2010

DK

Øhh jeg synes faktisk ikke den er særlig pæn. Jeg bryder mig ikke om det kæmpe Armani logo, eller bæltet, eller farverne. Jeg synes heller ikke at den ser særlig rar ud for babyen at have på!

Jeg er mere til dem der ser bløde, varme og vamsede ud, så længe at det er til babyer/mindre børn. Lidt som den på billedet herunder, men det er kun fordi jeg ikke kan finde et billede af den som Mettemus har købt som er suuuper rålækker!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. december 2010

lucas<3

ikke lige min smag..

Anmeld

14. december 2010

lucas<3

DK skriver:

Øhh jeg synes faktisk ikke den er særlig pæn. Jeg bryder mig ikke om det kæmpe Armani logo, eller bæltet, eller farverne. Jeg synes heller ikke at den ser særlig rar ud for babyen at have på!

Jeg er mere til dem der ser bløde, varme og vamsede ud, så længe at det er til babyer/mindre børn. Lidt som den på billedet herunder, men det er kun fordi jeg ikke kan finde et billede af den som Mettemus har købt som er suuuper rålækker!

Anmeld

14. december 2010

Sara_S

Jeg synes den er pæn! (minus det der stor "Armani" logo)

Og ja, det kan godt være den er hvid og kedelig, man så er det lige mig  

Mit barn går også med hvidt eller lyst tøj på, på små babyer kan jeg personligt slet ikke lide stærke farve og flere af den slags samtidigt.... 

Vi har en anden opfattelse af babytøj i Italien og det er meget mere kedeligt! 

Anmeld

14. december 2010

Lone Jakobsen

MatildeS skriver:

Ikke fordi jeg skal forsvare den, for jeg bryder mig bestemt ikke om den men den er jo altså til en baby, de løber ikke rundt og bliver snavsede på knæene 

he he, det kan der være noget om.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.