Hvad syntes i om denne Amani baby flyverdragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

Mormilla

Jeg synes at den er super pæn. Men kunne aldrig finde på at købe den da den er hvid...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Shibby

Syntes den brune dragt en anden bruger har lagt ind her er usmagelig,men det vel udelukkene et spørgsmål om smag og behag.. Jeg ville gerne have klædt Mikkel i den amani dragt hvis jeg havde haft råd dengang..Syntes virkelig den er flot. Selv hvis det ikke var en armani men bare en fra føtex i et efterlignings design ville jeg elske den! Syntes den er megafed!

Anmeld

14. december 2010

Mi

Syntes bestemt ikke den er pæn  Tror barnet kommer til at ligne en lille michelin mand med den på.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

15. december 2010

lotte32

Shibby skriver:

Denne baby Armani dragt koster 2200-2500 kr fra ny af. Ja det er meget.

Men glem prisen et øjeblik.

Hvad syntes i om den?

HVIS jeg ser bort fra prisen, så syntes jeg faktisk at den er rigtig sød, og det er fedt at den er neutral (så kan den også bruges til flere børn, uanset køn)   

Men er enig med andre om at så snart de små poder er ovre baby-perioden, så er de smartere i nogle pangfarver 

Ville dog aldrig selv smide så mange penge i en flyverdragt, med mindre jeg vinder 10 mill. i lotto. så ville jeg måske overveje det

Lotte

Anmeld

15. december 2010

Nalle

Jeg synes den er fed

Ville bestemt putte min søn i sådan en

Anmeld

15. december 2010

SpunkenJo

Har aldrig selv købt Amani til drengen men farmoren kæber lystigt. Vi har en masse fint (syns jeg selv) og er normalt glad for deres designs (gerne det klassiske) meeeeeen må indrømme at den der flyverdragt er sgu ikke lige mig! (sorry) Keg syns faktisk den er grim, og får mig allermest til at tænke På østeuropæer i kopivarer....

Jeg er ked af det, men syns bestemt ikke om den....

Men hvis du selv syns den er det fedeste, og du vil
Elske at proppe din trold i den så GO GO GO

- tænk hvis vi alle gik ens klædt, det ville da
Også være kedeligt!!

Go jul (håber på der ligger en stor blød pakke til
Dig under træet)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.