Hvad syntes i om denne Amani baby flyverdragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

Alberts/

jeg er helt vild med den  og hvis min søn holdte sin størrelse i et år eller to ogikke vokset havde jeg købt den, men gider ikke bruge så mange penge på noget drengen kun bruger i max 4 mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Mor til L&S

Den er cool

Anmeld

14. december 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Ærligt - jeg synes den er direkte grim.

Når jeg efterfølgende kigger på prisen, så får det mig til at tage mine hænder til hovedet, og tænke: "Ja, så putter man da også KUN sit barn i den fordi den hedder Armani, for køn er den da ikke".

Jeg skal så ikke kunne udtale mig om hvordan den er kvalitetesmæssigt

Anmeld

14. december 2010

LauraLW

Synes den er voldsomt kedelig! Og helt ærligt, ville I synes den var lige så fed hvis ikke den var fra Armani, men måske bare fra Føtex?

Anmeld

14. december 2010

Mathilde & Frederikkesmor

LauraLW skriver:

Synes den er voldsomt kedelig! Og helt ærligt, ville I synes den var lige så fed hvis ikke den var ra Armani, men måske bare fra Føtex?

Lige mine ord

Anmeld

14. december 2010

PernilleB

super skøn..!!!!

Anmeld

14. december 2010

Diana...

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Ærligt - jeg synes den er direkte grim.

Når jeg efterfølgende kigger på prisen, så får det mig til at tage mine hænder til hovedet, og tænke: "Ja, så putter man da også KUN sit barn i den fordi den hedder Armani, for køn er den da ikke".

Jeg skal så ikke kunne udtale mig om hvordan den er kvalitetesmæssigt

Helt enig. Og det er da kun for forældrene skyld for i børns øjne må den da være noget af det kedeligste der jo intet tjuhej ved dem 

Anmeld

14. december 2010

mortilnoahogmelina

Jeg synes os den er ret så kedelig .

Den er hvid , og det er bare en træls farve til børn og kedelig

Men kvaliteten er sikker super .

Anmeld

14. december 2010

Lone Jakobsen

gir andre ret. den virker meget dynet og nærmest "kompakt" og så et hvid bare et "no go" til flyverdragter.

forestil dig at stå med så dyr en dragt, og knægten så falder, gør dragten møg beskidt, og uanset hvad du prøver.... så kan du ikke få den ren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.