Færdig mad til bebs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

spj

Mille83 skriver:

Har du tupperware? Så varm det rigtig godt hjemmefra, så det er brændende varmt, rul tupperwaren i en stofble, derefter frysepose også har du lunken mad til de næste par timer, en flaske holder sig ca 4 timer når jeg gør det, og tupperware med kartoffelmos vil jeg skyde på 2-3 timer.

Så slipper du for og give købemad.....

Det var smart. Det havde jeg slet ikke tænkt på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

spj

louiseandersen85 skriver:

Genial ide hvis man ikke vil have baby får for varm eller kold mad

Selvom jeg personligt ikke tror baby bekymrer sig om kartoffelmosen er tilpas varm  

Hun må skam gerne få kold mad. Jeg synes bare kold kartoffelmos er rigtig kedeligt og det bliver jo nærmest helt hårdt.

Anmeld

14. december 2010

Mille83

spj skriver:

Det var smart. Det havde jeg slet ikke tænkt på.

Det gør jeg hvis jeg skal nogle steder hvor der ikke er micro el noget, da hun var mindre gjorde jeg det med flasker, nu gør jeg det bare med den anden mad

Anmeld

14. december 2010

spj

Mille83 skriver:

Det gør jeg hvis jeg skal nogle steder hvor der ikke er micro el noget, da hun var mindre gjorde jeg det med flasker, nu gør jeg det bare med den anden mad

Det er en rigtig god ide. Så slipper jeg for at købe noget mad til hende, som man ikke aner hvad der er i. Jeg har ammet hende og gør det stadigvæk mellem måltiderne, så derfor er det en ny ting for os, at vi skal til at have mad med. Så er det jo lige med at finde ud af hvordan man gør det nemmest. Tak for hjælpen.

Anmeld

14. december 2010

Malthes mor

spj skriver:

Hun er først lige blevet introduceret for bondebrød, så hun spiser ikke særlig meget af det endnu. Hun er ikke helt vild med det.

Ok, men så kan det da være en ide til en anden gang. men du skal bare være obs på, at det ikke er alle børn som kan lide færdig-maden. Jeg har et par enkelte gange, i nød, tilbudt mine drenge det. Men ikke med held.

Dejlig dag til dig

Anmeld

14. december 2010

Malthes mor

Mille83 skriver:

Har du tupperware? Så varm det rigtig godt hjemmefra, så det er brændende varmt, rul tupperwaren i en stofble, derefter frysepose også har du lunken mad til de næste par timer, en flaske holder sig ca 4 timer når jeg gør det, og tupperware med kartoffelmos vil jeg skyde på 2-3 timer.

Så slipper du for og give købemad.....

Den vil jeg tage til mig, hvis jeg skal have flere børn. Har et par enkelte gang forsøgt fædig-mad, men ikke med held. Mors mad er bedst

Anmeld

14. december 2010

Mille83

spj skriver:

Det er en rigtig god ide. Så slipper jeg for at købe noget mad til hende, som man ikke aner hvad der er i. Jeg har ammet hende og gør det stadigvæk mellem måltiderne, så derfor er det en ny ting for os, at vi skal til at have mad med. Så er det jo lige med at finde ud af hvordan man gør det nemmest. Tak for hjælpen.

Var så lidt - HUSK HUSK stofble omkring og en frysepose lukket tæt ellers holder det sig ikke varmt

Anmeld

14. december 2010

Mille83

Malthes mor skriver:

Den vil jeg tage til mig, hvis jeg skal have flere børn. Har et par enkelte gang forsøgt fædig-mad, men ikke med held. Mors mad er bedst

Selvfølgelig skal du have flere børn, haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.