Færdig mad til bebs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

spj

louiseandersen85 skriver:

Nu er det ikke fordi jeg vil fraråde dig a købe glasmad, men bare nysgerrighed

Hvorfor tager du ikke bare noget a dit ejet hjemmelavet mad med? Jeg plejer a have en masse i fryseren og så ville jeg tage det ud så det passer med a det måske er køligt med i hvert fald tøet op, til barnet skal have det.

Spørg nok bare fordi det aldrig har været et problem her, har aldrig kunne se en gund til a købe glas/pulver mad.

Men ellers kan man sikkert få en masse fint produkter mange steder. (giv evt noget et par dage før, man har hørt om børn der ikke bryder sig om det og det er jo ærgeligt a stå der og ikke have andet)

Det er også meget mod min vilje med glasmad. Man ved jo ikke hvad de har puttet i.

Det er en god ide med at tage sit eget hjemmelavet med. Det plejer jeg også at gøre. Men her er der ikke en mikroovn så det kan blive varmet og synes altså ikke at kold kartoffel/grøntsagsmos smager godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

spj

isabellamor skriver:

eller giv hende det til frokost i stedet..!! det tager hun ikke skade af eller så kan du have det med i en bøtte som kan tåle at komme i micro ovnen og så håbe at der er en micro ovn der hvor i skal være- 

Hvid hun får det til frokost sover hun bare ikke særlig godt om natten og vågner flere gange og vil have mad. Den løsning har vi nemlig prøvet før.

Anmeld

13. december 2010

spj

MatildeS skriver:

Bum bum, nææh for de min søn af og til fik, er vist taget af markedet 

Men køb noget økologisk, så går du ikke helt galt i byen -har du evt. en helsekostforretning i nærheden? 

Det var en god ide. Vi må i helsekostbutikken i morgen. Det kan da ikke være det værdets de sælger der.

Anmeld

14. december 2010

Malthes mor

Hvorfor laver du ikke en lille madpakke med rugbrød og grøntsags-stænger?

Anmeld

14. december 2010

Mille83

Har du tupperware? Så varm det rigtig godt hjemmefra, så det er brændende varmt, rul tupperwaren i en stofble, derefter frysepose også har du lunken mad til de næste par timer, en flaske holder sig ca 4 timer når jeg gør det, og tupperware med kartoffelmos vil jeg skyde på 2-3 timer.

Så slipper du for og give købemad.....

Anmeld

14. december 2010

Tdittmann

spj skriver:

Det tror jeg bliver løsningen. Hvad for et mærke bruger du?

jeg bruger mad fra Semper

Anmeld

14. december 2010

Mor-til-asta-09

spj skriver:

Det kunne jeg selvfølgelig godt prøve. Har ikke lige tænkt på det, da jeg tænkte at vandet nok ikke var varmt nok.

Det var ihvertfald det vi gjorde hver gang

Anmeld

14. december 2010

LR85

Malthes mor skriver:

Genial ide hvis man ikke vil have baby får for varm eller kold mad

Selvom jeg personligt ikke tror baby bekymrer sig om kartoffelmosen er tilpas varm  

Anmeld

14. december 2010

Corn

Har jeg virkelig været på den, med de to store, fx på lange køreture,  så havde jeg nogen gange en skive bondebrød med og så lagt det i vand/mælk og most det med en gaffel. Og så lige en klat frugtmos. Så er der nem mad der mætter. Er der så en microovn til rådighed, så giv det lige et opkog, og vupti en nem "øllebrød"

Men ellers ville jeg da bare smøre en rugbrød og fodre hende med små hapsere

Anmeld

14. december 2010

spj

Malthes mor skriver:

Hun er først lige blevet introduceret for bondebrød, så hun spiser ikke særlig meget af det endnu. Hun er ikke helt vild med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.