Færdig mad til bebs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.695 visninger
27 svar
0 synes godt om
13. december 2010

spj

Har brug for lidt hjælp til mad. På torsdag er min lillebror færdig med sin uddannelse og vi skal derfor ind på hans skole. Det er bare midt i min datters aftensmad. Vi skal afsted kl. 16 så jeg synes det er for tidligt og for tæt på hendes frokost til, at jeg vil give hende mad hjemmefra. Hun er 7 1/2 måned og plejer at få hjemmelavet kartoffelmos med grøntsager ved 18-tiden. Det kan jeg jo ikke rigtig have med, da det skal varmes. Hvad ville i gøre i sådan et tilfælde? Ville i købe et glad færdiglavet mad og i så fald hvilket mærke? Kiggede i dag i Kvickly på babymad men blev meget forvirret over det. Synes kun de havde alt muligt mærkeligt hvor det var pasta med kødsovs og lasagne osv på glas.

Nogen der har et godt fif og hvad gør i?

Hilsen dem forvirede mor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Mor-til-asta-09

kunne du evt købe nogle Pulvermad til hende som skal blandes med kogende vand.. som du så kunne have med i en lille kande?? du kan jo få kartoffelmos med foeskelligt grønt osv fra forskellige mærker..

Anmeld

13. december 2010

Mullebergen

Ja sgu, til glasmad -Det er der ingen børn der dør af 

Anmeld

13. december 2010

Tdittmann

Jeg ville vælge pulvermad f.eks. grøntsagsmos og have vand med på en termokande, en lille tallerken, ske og kop og så er der hurtigt serveret et dejlig måltid.

Den løsning bruger jeg altid hvis jeg skal i byen midt i Anders' spisetid

Anmeld

13. december 2010

LR85

Nu er det ikke fordi jeg vil fraråde dig a købe glasmad, men bare nysgerrighed

Hvorfor tager du ikke bare noget a dit ejet hjemmelavet mad med? Jeg plejer a have en masse i fryseren og så ville jeg tage det ud så det passer med a det måske er køligt med i hvert fald tøet op, til barnet skal have det.

Spørg nok bare fordi det aldrig har været et problem her, har aldrig kunne se en gund til a købe glas/pulver mad.

Men ellers kan man sikkert få en masse fint produkter mange steder. (giv evt noget et par dage før, man har hørt om børn der ikke bryder sig om det og det er jo ærgeligt a stå der og ikke have andet)

Anmeld

13. december 2010

Isabella_mor

spj skriver:

Har brug for lidt hjælp til mad. På torsdag er min lillebror færdig med sin uddannelse og vi skal derfor ind på hans skole. Det er bare midt i min datters aftensmad. Vi skal afsted kl. 16 så jeg synes det er for tidligt og for tæt på hendes frokost til, at jeg vil give hende mad hjemmefra. Hun er 7 1/2 måned og plejer at få hjemmelavet kartoffelmos med grøntsager ved 18-tiden. Det kan jeg jo ikke rigtig have med, da det skal varmes. Hvad ville i gøre i sådan et tilfælde? Ville i købe et glad færdiglavet mad og i så fald hvilket mærke? Kiggede i dag i Kvickly på babymad men blev meget forvirret over det. Synes kun de havde alt muligt mærkeligt hvor det var pasta med kødsovs og lasagne osv på glas.

Nogen der har et godt fif og hvad gør i?

Hilsen dem forvirede mor.

eller giv hende det til frokost i stedet..!! det tager hun ikke skade af eller så kan du have det med i en bøtte som kan tåle at komme i micro ovnen og så håbe at der er en micro ovn der hvor i skal være- 

Anmeld

13. december 2010

spj

forældre-til-Asta skriver:

kunne du evt købe nogle Pulvermad til hende som skal blandes med kogende vand.. som du så kunne have med i en lille kande?? du kan jo få kartoffelmos med foeskelligt grønt osv fra forskellige mærker..

Det kunne jeg selvfølgelig godt prøve. Har ikke lige tænkt på det, da jeg tænkte at vandet nok ikke var varmt nok.

Anmeld

13. december 2010

spj

MatildeS skriver:

Ja sgu, til glasmad -Det er der ingen børn der dør af 

Kan du anbefale en god en?

Anmeld

13. december 2010

Mullebergen

spj skriver:

Kan du anbefale en god en?

Bum bum, nææh for de min søn af og til fik, er vist taget af markedet 

Men køb noget økologisk, så går du ikke helt galt i byen -har du evt. en helsekostforretning i nærheden? 

Anmeld

13. december 2010

spj

Tdittmann skriver:

Jeg ville vælge pulvermad f.eks. grøntsagsmos og have vand med på en termokande, en lille tallerken, ske og kop og så er der hurtigt serveret et dejlig måltid.

Den løsning bruger jeg altid hvis jeg skal i byen midt i Anders' spisetid

Det tror jeg bliver løsningen. Hvad for et mærke bruger du?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.