Fik i kønnet at vide på jeres barn/børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2008

monstar99

Ja ved vi venter en dreng letter at købe ind til ham nu :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2008

H+S Skjolgborg.

Ja 2 gange/med min datter fik jeg kønne afvide i 20+2-20+5 og i uge 28...
*SSSS*.
Knus fra henriette(H)

Anmeld

1. september 2008

3rollinger

Jeg vidste det begge gange.

Men synes det er sjovt at folk altid siger de ikke vil have det at vide fordi de vil overraskes. For jeg blev jo ligesaa overrasket bare lidt tidligere i graviditeten :). Men okay, jeg ved godt hvad I mener.

Synes dog selv at det var dejligt at faa det at vide. At kunne kalde min baby for navn allerede saa tidligt. Jeg foelte det skabte en baand imellem os.

Knus
Trine

Anmeld

1. september 2008

Katjaro

Jeg var i tvivl om jeg ville eller ej.

Men manden ville rigtig gerne - så vi fik det at vide. Så fra omkring 22. uge, hed hun Dicte når vi talte om vores kommende barn.

Hilsen katja

Anmeld

1. september 2008

Heidi.

Ja, vi gjorde begge gange.. Fedt for dem der kan styre deres nysgerrighed... Jeg kan bare ikke..

:D

Anmeld

1. september 2008

bette

nej vi ville have det som en overraskelse.. men har lige siden md scanningen været 100 på at det var en dreng.. og det var det sørme også..

næste gang har vi snakket om at få kønnet af vide.. men nu må vi se..

Anmeld

1. september 2008

Miamaja

Vi vidste det ikke. men jeg var så 'besat' af at ordne 'reden' at jeg ikke kunne dy mig med a købe alt muligt baby tøj til piger og drenge(L) værelset var neutralt i farverne limegrøn og gul, lavet som en sommerhave med små dyr på væggen.

Anmeld

1. september 2008

Pia.

Ikke første gang men med de to andre gjorde vi. . .

Hvis jeg en dag skal have en nr. 4 (regner jeg dog ikke med, men hvis) så tror jeg faktisk godt jeg kunne tænke mig at få den overraskelse der er ved at vente. . . - hvis jeg kan væbne mig med tålmodighed....
Knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.