Fik i kønnet at vide på jeres barn/børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2008

fam.4xc

jeps og har os betalt os til at få svaret begge gange :P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2008

Joan ( Smallie )

Vi fik det at vide med Niels for det kunne vi slet ikke undgå at se sådan som han lå og viftet med det hele;)

Og den her gang vil jeg også gerne have det at vide hvis man kan se det. Ellers venter jeg bare til en gang i feb.:)

Joan

Anmeld

1. september 2008

Fam. Madsen

vi fik det af vide, og det vil jeg også når det engang skal være at han skal være storbror:D:D

Anmeld

1. september 2008

Heidi B

Jep, men kun fordi der var to.
De først tre uger jeg vidste jeg var gravid, ville jeg ikke vide det, for der var jeg lykkeligt uvidende om at der var to.
Men da vi kom til NF skanning, og hun fortalte der var to. Synes jeg det kunne være rart at vide...
Jeg ved egentlig ikke hvofor....
Skal ikke have flere, så kommer ikke ud i beslutningsprocessen igen

Heidi med Jeppe og Mikkel

Anmeld

1. september 2008

Stumpen

Nej vi fik det ikke at vide og bliver jeg gravid i gen vil vi heller ikke vide det -hvis det kan undgås..
(H)

Anmeld

1. september 2008

Lullaby

Ork ja. Vi har betalt os fra det hver gang. Jeg er simpelthen for nysgerrig til at kunne vente og så kan jeg godt lide, at kalde maven for navn ;)

Anmeld

1. september 2008

Nadi

Nej vi fik det ikke at vide første gang og jeg synes det var en rigtig skøn oplevelse at gennemgå ikke at vide det, så næste gang skal også være en overraskelse :D

Jeg ville måske have det at vide hvis der var to 8D

-Nadia

Anmeld

1. september 2008

MorCamilla

Da jeg blev indlagt (7 dage før jeg fødte) begyndte lægerne at motale barnet som HAM, så jeg havde gættet det inden han kom til verden.. Jeg ville godt have vidst det, så det gør ikke så meget..

Men hvis der nogensinde kommer en næste gang, så vil jeg have det som en overraskelse...

Anmeld

1. september 2008

Christinahr

Anja Nørreslet skriver:

Ork ja. Vi har betalt os fra det hver gang. Jeg er simpelthen for nysgerrig til at kunne vente og så kan jeg godt lide, at kalde maven for navn ;)

Hehe det ku jeg ha skrevet

Anmeld

1. september 2008

MajaLivaSofie

Ja min jordemor kunne høre det på hjerte lyden :) har hørt fra flere at hun har ramt rigtigt. købte dog stadig neutralt baby tøj.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.