Fik i kønnet at vide på jeres barn/børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.208 visninger
27 svar
0 synes godt om
1. september 2008

Ny mor

Jeg kunne ikke styre min nysgerrighed da jeg ventede mine to drenge, så jeg måtte bare vide det, så snart det kunne ses på en scanning :P

Hva´med jer?

kh Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2008

Amalie og Laura

jeps kunne ikke vente. Så skufferne bugnede af pigetøj da de blev født.

Maria

Anmeld

1. september 2008

moniquesmor

nej det gjort vi ikke vi ville have det som overraskelse(L)

Anmeld

1. september 2008

Honningblomst

Første og anden gang fik vi det ikke...jeg synes det er skønt at blive overrasket, selvom jeg vidste inderst inde at det var drenge..(L)
Med den sidste, der fik vi nogle dårlige oplysninger til misdannelses skaningen og valgte at betale en skanning selv og der lå lille Konrad og strittede med det hele....så....der var ikke meget overraskelse i lillebror...;)
Knus..

Anmeld

1. september 2008

Astrid P

Jeps, vi vidste det og det syntes vi var helt fantastisk. Så når der engang kommer en lille igen, så vil vi bestemt også gerne vide det...

Anmeld

1. september 2008

1977

Profilbillede for 1977
Ja da :P Vi skulle på ferie og ville gerne købe en masse børnetøj med hjem. Så var det rart at vide om det skulle være en lyserød Giants-trøje eller en blå :P

Anmeld

1. september 2008

Mie A

Vi har ikke vidst det med de to første... men denne gang ville jeg altså gerne prøve hvordan det var at vide kønnet - så vi har fået at vide at vi skal have en lille pige til november.

Anmeld

1. september 2008

Anja

Vi har fået det at vide begge gange - er alt for nysgerrig til ikke at vide det :P

Anmeld

1. september 2008

Anne

Vi fik kønnet at vide, og jeg var sikker på, at jeg fik en pige, så jeg havde da været ude at shoppe tuttenutte tøj, men jeg blev da noget overrasket, da scanningsdamen sagde, at det var en med tap, vi skulle have. Jeg jeg blev faktisk lidt ked af det, for jeg ville så gerne have en pige. Men i dag er jeg jo lykkelig for at jeg fik en Rasmus og ikke en Rasmine, for jeg er nok lidt for sej og ukrukket til at få en pige ;)

Anne - selverkendelse er en god ting

Anmeld

1. september 2008

82Miraklet

Vi fik det af vide med den første og skal også denne gang.. Håber de kan sige det til MD scanningen i slutningen af måneden... men ellers bliver det da helt sikkert til November hvor vi skal til 3D scanning.

(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.