hjælp til rød numse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

Mama3

Moar'en skriver:

ikke smørre, duppe. Så plejer det at gøre mindre ondt. Smør det lidt ud på din håndryg og så duppe et let på det.

det vil jeg lige prøve tak for rådet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

FrkLarsen

Filucca&Smilla skriver:

oki måske skulle jeg prøve at ringe til lægen og få noget til det, hun har bare så sart hud den lille det er bare så træls

Man føler sku med dem. :/ 

Emilie var også helt hudløs!! 

Ellers en masse frisk luft til numsen er også godt, jeg plejede at lade hende ligge i bar rumpe under måltid  

Anmeld

13. december 2010

Zafir

Der findes ingenting bedre på jorden end det her. WELEDA numsecremen. Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaantastisk

Idun gik fra at have hud der var i laser af rød og av og væskede og halløj. Hun fik den creme og der gik UNDER 2 dage, så var hun som en 'baby numse'

Jeg har brugt det til Frigg fra starten og hun er nu 3½ mrd og har aldrig haft ANTYDNINGEN af rød numse

Så det er en billig pris at betale for det.

Anmeld

13. december 2010

CamillaSoefelt

Ungermann skriver:

Noget der hedder tjæresalve.. fåes på apoteket.. det har også et finere navn, som jeg ikke lige kan stave til.. Det virker bare hammer godt

Smørre blot en gang, og næste gang han skal have tør ble, så er det ikke rødt mere... fantastisk creme

Anmeld

14. december 2010

Mama3

hej piger 1000 tak for alle de gode råd jeg prøver mig lidt frem så håber jeg bare min lille Smilla snart bliver hel igen

Anmeld

14. december 2010

Mama3

Zafir skriver:

Der findes ingenting bedre på jorden end det her. WELEDA numsecremen. Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaantastisk

Idun gik fra at have hud der var i laser af rød og av og væskede og halløj. Hun fik den creme og der gik UNDER 2 dage, så var hun som en 'baby numse'

Jeg har brugt det til Frigg fra starten og hun er nu 3½ mrd og har aldrig haft ANTYDNINGEN af rød numse

Så det er en billig pris at betale for det.

hejsa tak for rådet og linket jeg har lige bestilt cremen er jo næsten villig til at gøre hva som helst for sin lille mus.

for at det kommer i morgen eller torsdag ellers har jeg det jo i hvert fald hvis hun bliver rød igen. rigtig glædelig jul til dig og din familie

Anmeld

14. december 2010

TinaPina

Når baby bliver ekstern engang til sommer, så vil der være stødpudesalve klar til forbyggelse. Det bruger vi på arbejdet, og det virker bare så godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.