hjælp til rød numse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

oo

Filucca&Smilla skriver:

hej trine

går det godt med din lille sol???  jeg har prøvet det men det virker ikke rigtig synes jeg, men jeg har klippet et stort stykke som passer ned i bleen men jeg skulle måske prøve at klippe små stykke som passer på det hud som er ramt. 

det går fantastisk! jeg nyder virkelig livet som mor

ja, jeg har ikke prøvet en rigtig rød numse, kun lidt rødmen mellem ballerne der kunne klares med zinkcreme, så jeg ved det ikke, det er bare det råd jeg har fået

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

mth1987

Phantenol kan også bruges her plejer zinksalve dog at være nok. Vi har også lige haft nogle dage hvor min datter var så ked hver gang hun sku skiftes fordi numsen var så rød der var alm rød numsemen også nogle knopper så det var en masse zinksalve og så noget canesten og så var den fin igen

Anmeld

13. december 2010

Oliver,Troia&Wictor

Ungermann skriver:

Noget der hedder tjæresalve.. fåes på apoteket.. det har også et finere navn, som jeg ikke lige kan stave til.. Det virker bare hammer godt

Smørre blot en gang, og næste gang han skal have tør ble, så er det ikke rødt mere... fantastisk creme

inotyol

Anmeld

13. december 2010

oerbaek

hvis det er rigtig slemt er jeg blevet anbefalet at bruge bituminol salve (tror nok det staves sådanne), det er en slags tjæresalve og det er meget tykt så det skal duppes på må ikke smørres da det kan gøre rigtig ondt på de små pus   men ellers spørg på apoteket

Anmeld

13. december 2010

frk Jensen

jcmoller skriver:

inotyol

det er nemli liiige det det heddet

Anmeld

13. december 2010

Moar'en

Filucca&Smilla skriver:

hejsa

ja det er bare så synd, jeg sørger for at hun bliver godt tør vi snakker også og hygger os med det, og så hvis hun ikke er helt tør har jeg men lille føntørre som jeg blæser hende lidt med på laveste blus, derefter bruger jeg også zinksalve men det gør så ondt på hende når jeg smørre det på.

ikke smørre, duppe. Så plejer det at gøre mindre ondt. Smør det lidt ud på din håndryg og så duppe et let på det.

Anmeld

13. december 2010

merethe

Profilbillede for merethe
Filucca&Smilla skriver:

hej piger

nu har jeg igen brug for alle jeres gode råd min lille datter på 8 uger har fået så rød numse og det gør rigtig ondt på hende og det er så synd for hende:\'(

så gode råd modtages med kyshånd

På apoteket kan man købe en salve/creme der hedder panthenol det er beregnet til røde numser og er rigtigt godt

Anmeld

13. december 2010

FrkLarsen

Min Emilie har også lidt rigtig rigtig meget med rød numse!!! 

Jeg ringede til lægen og fik en speciel salve/creme der hedder Pevison  

Emilies røde rumpe forsvandt efter få dage  

Anmeld

13. december 2010

Mama3

Tjuhl skriver:

det går fantastisk! jeg nyder virkelig livet som mor

ja, jeg har ikke prøvet en rigtig rød numse, kun lidt rødmen mellem ballerne der kunne klares med zinkcreme, så jeg ved det ikke, det er bare det råd jeg har fået

hvor dejligt, jeg nyder det også i fulde drag det er bare skønt

smilla har bare så sart hud jeg har også overvejet om det kan være bleerne der gør det, så tror jeg prøver at købe nogen andre i morgen.

Anmeld

13. december 2010

Mama3

FrkLarsen skriver:

Min Emilie har også lidt rigtig rigtig meget med rød numse!!! 

Jeg ringede til lægen og fik en speciel salve/creme der hedder Pevison  

Emilies røde rumpe forsvandt efter få dage  

oki måske skulle jeg prøve at ringe til lægen og få noget til det, hun har bare så sart hud den lille det er bare så træls

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.