Hvis du fik en kvart million....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2008

Mathilde

Jeg ville købe en bil, så jeg ikke skulle gå frem og tilbage i skole hver dag... Ikke nødvendigvis en Audi, bare en fornuftig økonomisk bil;) Og så ville jeg bruge nogle til udbetalingen til et hus, shoppe lidt og en tur til Thailand med min kæreste(L)
Resten (hvis der var nogle) ville jeg sætte ind i banken til den dag der kommer en lille guldklump i vores liv(L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2008

Nadi

Jeg ville blive gældfri, købe et hus og så sætte resten ind på en konto (hvis der er flere til bage ;))

-Nadia

Anmeld

1. september 2008

Monique

uha..
jeg ville betale min og kærestens gæld og så ville jeg tage kørekort og købe min kæreste den "mini bus" han så grne vil have og så skal tøserne også have lidt nyt D og nogle penge til på deres børneopsparing til kørekortet når de kommer i den alder

Anmeld

1. september 2008

MajaLivaSofie

betale gæld ud, Købe en masse til mine børn, så de kunne få nye fine værelser, og få vores hus gjorst tip top istand. købe et andet hus ude på landet (nedlagt land ejendom) ;)

Anmeld

1. september 2008

MorCamilla

Jeg ville give en stor del af det til Neonatal afdelingen i Viborg.. De var helt fantastiske da jeg fik min søn 3 mdr for tidlig... Så det er helt sikkert at det ville jeg...

Og måske 20.000 af dem ville jeg shoppe, nyt tøj, sko, tasker, smykker osv... Elsker at shoppe...:))

Knus fra Camilla.

Anmeld

1. september 2008

heimchen

haha det spørgsmål stiller jeg tit mig selv... så bliver jeg så glad i 2 minutter , og bagefter er jeg tilbage på pinebænken... ej, vi har det dog meget godt her men alligevel..

jeg ville helt sikkert købe mig en ny bil (ikke splinter ny, men en der fungere optimalt, istedet for gamle lorte biler, der altid går i stykker øv øv >( !!! , så ville jeg tage et MC-kørekort og købe en fed mc, og ellers sætte en resten i banken og lade kontoen blive større.. både til mig, kæresten og baby der lige om lidt kommer ud :D

men hold da op, der er jo så mange ting man gerne vil eje,... min kæreste siger altid, vi skal bare være glade for vi har det godt og ikke bor på gaden og ikke spiser rugbrød med ketchup... han har jo ret, men man må vel drømme.. :)

have a nice day (H)

Anmeld

1. september 2008

H+S Skjolgborg.

hmmm børn nogle små ting. En god ferie.betale vores gæld ud.jeg kørekort.Ny hjørne sovesofa i læder.en ny bil til os....
ellers bare hygge leve live*SS*... Selvom vi gør det nu

Anmeld

1. september 2008

Kloster

Hvad hul skulle jeg komme dem i.... (?)

(H)
Kloster

Anmeld

1. september 2008

Miamaja

gemme dem til trænge tider;)

Anmeld

1. september 2008

Honningblomst

Miamaja skriver:

gemme dem til trænge tider;)

Ihhh, altså...:) endelig en der er lige så kedelig som jeg er...;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.