Hvis du fik en kvart million....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2008

Anne

[citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Anne skriver:[/småt][/f] Jeg ville bruge rub og stub på Guccitasker, Prada kjoler og tøj til Rasmus. Det vil jo være penge jeg ikke regnede med, så de skal brændes af hurtigere end jeg ku nå at tælle de. Og så ville jeg nok også køde den der Ole Lynggaard ring jeg sukker efter til små 30.000 :) KH Anne - der er en hund efter tasker, tøj og ringe[/citat] Det er da vidst et shoppegen der vil noget, hva'-griner- skønt... Måske jeg hellere skulle købe det hus jeg bor i end betale sulån...åh, de er sgu mange muligheder...:) knus..[/citat] For pokker Eva, hvis du kan købe huset så billigt, så spring da ud i det ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]Anne skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Anne skriver:[/småt][/f] Jeg ville bruge rub og stub på Guccitasker, Prada kjoler og tøj til Rasmus. Det vil jo være penge jeg ikke regnede med, så de skal brændes af hurtigere end jeg ku nå at tælle de. Og så ville jeg nok også køde den der Ole Lynggaard ring jeg sukker efter til små 30.000 :) KH Anne - der er en hund efter tasker, tøj og ringe[/citat] Det er da vidst et shoppegen der vil noget, hva'-griner- skønt... Måske jeg hellere skulle købe det hus jeg bor i end betale sulån...åh, de er sgu mange muligheder...:) knus..[/citat] For pokker Eva, hvis du kan købe huset så billigt, så spring da ud i det ;)[/citat] Ja...men det er nu bare til udbetaing...de gav 1 mill og jeg mener man kan købe 15% under ejendomsvurdering...så det ville ikke være dyrt, men økonomisk kan det ikke betale sig pt. Og alt andet lige, så arver jeg skidtet en dag jo...;)

Anmeld

1. september 2008

Anne

[citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Anne skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Anne skriver:[/småt][/f] Jeg ville bruge rub og stub på Guccitasker, Prada kjoler og tøj til Rasmus. Det vil jo være penge jeg ikke regnede med, så de skal brændes af hurtigere end jeg ku nå at tælle de. Og så ville jeg nok også køde den der Ole Lynggaard ring jeg sukker efter til små 30.000 :) KH Anne - der er en hund efter tasker, tøj og ringe[/citat] Det er da vidst et shoppegen der vil noget, hva'-griner- skønt... Måske jeg hellere skulle købe det hus jeg bor i end betale sulån...åh, de er sgu mange muligheder...:) knus..[/citat] For pokker Eva, hvis du kan købe huset så billigt, så spring da ud i det ;)[/citat] Ja...men det er nu bare til udbetaing...de gav 1 mill og jeg mener man kan købe 15% under ejendomsvurdering...så det ville ikke være dyrt, men økonomisk kan det ikke betale sig pt. Og alt andet lige, så arver jeg skidtet en dag jo...;)[/citat] Det er da dejligt at vide på forhånd, at du arver nogle mursten. Jeg arver vist nærmere tasker og tøj ;) så mit gen kommer ikke fra fremmede :) KH Anne

Anmeld

1. september 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]Anne skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Anne skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Anne skriver:[/småt][/f] Jeg ville bruge rub og stub på Guccitasker, Prada kjoler og tøj til Rasmus. Det vil jo være penge jeg ikke regnede med, så de skal brændes af hurtigere end jeg ku nå at tælle de. Og så ville jeg nok også køde den der Ole Lynggaard ring jeg sukker efter til små 30.000 :) KH Anne - der er en hund efter tasker, tøj og ringe[/citat] Det er da vidst et shoppegen der vil noget, hva'-griner- skønt... Måske jeg hellere skulle købe det hus jeg bor i end betale sulån...åh, de er sgu mange muligheder...:) knus..[/citat] For pokker Eva, hvis du kan købe huset så billigt, så spring da ud i det ;)[/citat] Ja...men det er nu bare til udbetaing...de gav 1 mill og jeg mener man kan købe 15% under ejendomsvurdering...så det ville ikke være dyrt, men økonomisk kan det ikke betale sig pt. Og alt andet lige, så arver jeg skidtet en dag jo...;)[/citat] Det er da dejligt at vide på forhånd, at du arver nogle mursten. Jeg arver vist nærmere tasker og tøj ;) så mit gen kommer ikke fra fremmede :) KH Anne[/citat] -griner- ja, det arver jeg så ikke fra mine...men nu har de købt hus til mig og også til min lillesøster og så har de to grunde og et sommerhus, så der er også til min anden søster....så det er nu fint nok, selvom jeg nu godt kan lide tasker...;)

Anmeld

1. september 2008

Heidi B

Ville klart forsøde hverdagen. Holde mere fri:)
Gemme til den tur til New Zealand vi drømmer om.8D
Få lavet vores udestue. Få lagt den terrasse jeg gerne vil have. :P
At min mand ville have muligheden for at tage med på fodboldtur en gang om året. (L) At jeg kan komme med på tøse Oslo turen hvert år.
ØHHH Var det en kvart million, eller en hele million??? :D

Heidi

Anmeld

1. september 2008

Honningblomst

Heidi Bakke skriver:

Ville klart forsøde hverdagen. Holde mere fri:)
Gemme til den tur til New Zealand vi drømmer om.8D
Få lavet vores udestue. Få lagt den terrasse jeg gerne vil have. :P
At min mand ville have muligheden for at tage med på fodboldtur en gang om året. (L) At jeg kan komme med på tøse Oslo turen hvert år.
ØHHH Var det en kvart million, eller en hele million??? :D

Heidi

-griner- ja du kunne sagtens brænde lidt mere af kan jeg høre....men tja, alt det ufornuftige kunne jeg nu også godt finde på...meeeennnn...

Anmeld

1. september 2008

Fam. Madsen

jeg vil helt sikker betalt alt min gæld og sætte resten i banken, så de kan vokse, for ved at vi betaler vores gæld så bliver vores hverdag beder:D:D

Anmeld

1. september 2008

Stumpen

Betale gæld af...... og så var de penge såmænd brugt :(
(H)

Anmeld

1. september 2008

Zuzet

Helt sikkert betale min gæld ud så jeg kunne spare de 6000,- jeg ellers afdrager med.

Var der noget tilbage skulle det gå til ungerne og/eller en tur til Island for at besøge vores familie

Hilsen

Lotte

Anmeld

1. september 2008

Lullaby

Betale gæld ud. Købe en bil. Og så ellers tage en tur til Thailand :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.