Hvis du fik en kvart million....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.185 visninger
36 svar
0 synes godt om
1. september 2008

Honningblomst

hvad ville du så bruge den til???:)
Knus Eva...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jesse skulle have 35.000 kr i obligationer, min mor 20.000 fordi hun trænger, min søster 10.000 fordi hun skal giftes og så må min lillebror vel også få 10.000 :P, nyt badeværelse og et kørekort.

Resten skal investeres :)

Hvad med dig?

Anmeld

1. september 2008

tascia

uha, jeg ville hurtigt få dem brugt tror jeg! først og fremmest ville jeg holde mig en god ferie sydpå hvor intet mangler, derudover ville jeg nok bruge resten til ombygning af huset (så vi ikke selv behøvede at gøre det) eller betale lidt af på huslånet så det kunne give lidt flere penge til hverdagen...

og så var de penge vist også brugt

//Natascia

Anmeld

1. september 2008

Anja

En god ferie og så ellers bare betale af på vores gæld :)

Anmeld

1. september 2008

Amalie og Laura

Betale bilen ud sætte max beløb på ungernes børne opsparing, bruge lidt til forkælelse og oplevelser resten skulle i banken

Anmeld

1. september 2008

Mette+Mathias

Så ville jeg bygge til i stedet for, som nu, at være nødt til at sælge.

Vi har lånt penge til at bygge for, men 600.000 er ikke nok (!?) selvom vi laver MEGET af arbejdet selv, så nu sælger vi og køber et andet på samme vej, men jeg ville MEGET hellere blive boende.

Hvis der var lidt tilovers ville jeg fyre dem af på en ferie S**

Hvad ville du selv bruge dem til? At kunne nøjes med at arbejde få (færre) timer?

:o)

Anmeld

1. september 2008

Honningblomst

Ja, hvad vil jeg....
Jeg er kedelig eller meget fornuftig.;)..i banken med dem og låse dem i 2½ år og så evt bruge dem til at betale su gæld ud når jeg er færdig, lidt til drengene og det der er tilbage til at tage den uddannelse jeg gerne vil.
Så alt i alt til at gøre hverdagen nemmere...og vores liv bedre.
Knus Eva..

Anmeld

1. september 2008

Anne

Jeg ville bruge rub og stub på Guccitasker, Prada kjoler og tøj til Rasmus. Det vil jo være penge jeg ikke regnede med, så de skal brændes af hurtigere end jeg ku nå at tælle de.

Og så ville jeg nok også køde den der Ole Lynggaard ring jeg sukker efter til små 30.000 :)

KH
Anne - der er en hund efter tasker, tøj og ringe

Anmeld

1. september 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]Anne skriver:[/småt][/f] Jeg ville bruge rub og stub på Guccitasker, Prada kjoler og tøj til Rasmus. Det vil jo være penge jeg ikke regnede med, så de skal brændes af hurtigere end jeg ku nå at tælle de. Og så ville jeg nok også køde den der Ole Lynggaard ring jeg sukker efter til små 30.000 :) KH Anne - der er en hund efter tasker, tøj og ringe[/citat] Det er da vidst et shoppegen der vil noget, hva'-griner- skønt... Måske jeg hellere skulle købe det hus jeg bor i end betale sulån...åh, de er sgu mange muligheder...:) knus..

Anmeld

1. september 2008

Mie A

De ville helt sikkert gå til en ny bil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.