Behøver virkelig jeres hjælp!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

Livas mor

UPDATE:

Vi er her til afte rykket op på en 9. plads, men der er kun 8 stemmer i mellem os og dem bagefter! I har været helt igennem fantastiske til at smide stemmer i hoved på os, så bliv endelig ved resten af aftenen og selvfølgelig i morgen indtil kl. 13:00..

Tak for jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Livas mor

15. december 2010

BinaMor

så er der stemt herfra også

Anmeld

15. december 2010

Livas mor

BinaMor skriver:

så er der stemt herfra også

Mange tak

Anmeld

15. december 2010

Hasselnødden

Livas mor skriver:

UPDATE:

Vi er her til afte rykket op på en 9. plads, men der er kun 8 stemmer i mellem os og dem bagefter! I har været helt igennem fantastiske til at smide stemmer i hoved på os, så bliv endelig ved resten af aftenen og selvfølgelig i morgen indtil kl. 13:00..

Tak for jer

Yay

Vi fortsætter klikkeriet, desværre er stemmerne jo opbrugt for idag men imorgen er en ny mulighed og kan lige nå det inden jeg skal til Fredericia for at besøge det sted jeg skal være i min sidste praktik på pæd. uddannelsen til februar

Anmeld

16. december 2010

Livas mor

UPDATE:

Så er det nu det gælder. Der er sølle 5 timer tilbage af konkurrencen og det er nu vi VIRKELIG har brug for jeres støtte.

Der kan stemmes frem til kl. 13:00 og en stemme fra hver computer man eje, altså 3 computere = 3 stemmer.

Så hjælp os en sidste gang:

http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fmythos-beach.apollorejser.dk%2FrHx0S&h=0a6e3

Mange knus Rikke

Anmeld

16. december 2010

Hasselnødden

Hu hej så er vi på den igen... stemt og delt på facebook

Anmeld

16. december 2010

Livas mor

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Hu hej så er vi på den igen... stemt og delt på facebook

Du er skønnooooooo

Anmeld

16. december 2010

Livas mor

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Yay

Vi fortsætter klikkeriet, desværre er stemmerne jo opbrugt for idag men imorgen er en ny mulighed og kan lige nå det inden jeg skal til Fredericia for at besøge det sted jeg skal være i min sidste praktik på pæd. uddannelsen til februar

Uhh hvor spændende med ny praktiksted. Jeg starter også selv op i min aller sidste praktik 1. februar. Jeg mangler jo kun et år af min sygeplejerskeuddannelse og har valgt at tage et ½ år på Psykitrisk Center på Frederiksberg.

Anmeld

16. december 2010

Hasselnødden

Livas mor skriver:

Uhh hvor spændende med ny praktiksted. Jeg starter også selv op i min aller sidste praktik 1. februar. Jeg mangler jo kun et år af min sygeplejerskeuddannelse og har valgt at tage et ½ år på Psykitrisk Center på Frederiksberg.

Hold op, det lyder også bare spændende - og meget udfordrende

Jeg har valgt en byggelegeplads for klub børn hvor de har dyrehold. I form af geder, kaniner osv.

Har overvejelser om at min bachelor skal omhandle pædagogisk arbejde med dyr. Så er meget spændt på hvordan de er på stedet.

Er bare træt af at jeg er syg, bliver så hurtigt utålmodig når jeg ikke har megen energi - især  i nye situationer og i mødet med nye mennesker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.