Behøver virkelig jeres hjælp!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

Livas mor

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Livas mor

Så er vi snart på 800 stemmer, og skulle gerne nå de 900 inden torsdag kl. 13:00.

I har bare været så søde og gode til at hjælpe os herinde, så håber i hænger på lidt endnu

Anmeld

15. december 2010

Hasselnødden

Dagens stemme afgivet og delt på facebook igen Mon ikke vi i samlet flok nok skal få dig og din familie op på 900 stemmer inden torsdag

Anmeld

15. december 2010

Livas mor

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Dagens stemme afgivet og delt på facebook igen Mon ikke vi i samlet flok nok skal få dig og din familie op på 900 stemmer inden torsdag

Mange tak for støtten..

Jo jeg håber sådan vi når de 900 stemmer eller derover Vi er pt. nr. 10 med 829 stmmer, men der er langt op til nr. 9 med 895 stemmer. Bare vi forbliver på en 10. plads og ikke pludselig bliver overhalet..

Anmeld

15. december 2010

Hasselnødden

Livas mor skriver:

Mange tak for støtten..

Jo jeg håber sådan vi når de 900 stemmer eller derover Vi er pt. nr. 10 med 829 stmmer, men der er langt op til nr. 9 med 895 stemmer. Bare vi forbliver på en 10. plads og ikke pludselig bliver overhalet..

Det er lidt nervepirrende... kan jo kun stemme een gang om dagen - og vil bare så gerne at I vinder

Anmeld

15. december 2010

Livas mor

Det er lidt nervepirrende... kan jo kun stemme een gang om dagen - og vil bare så gerne at I vinder

Åh hvor er det sødt af dig

DEr kan faktisk stemmes flere gange, hvis man har mere end en computer.. Der må stemmes en gang hver dag fra hver computer man kan komme i nærhenden af.

Anmeld

15. december 2010

Hasselnødden

Livas mor skriver:

Åh hvor er det sødt af dig

DEr kan faktisk stemmes flere gange, hvis man har mere end en computer.. Der må stemmes en gang hver dag fra hver computer man kan komme i nærhenden af.

Se, det er noget andet - skulle jeg lige have vidst i forgårs - vi har 3 inklusiv den her

Anmeld

15. december 2010

nilletøz

Har vidst stemt en gang før, men har lige stemt igen.. Og har også lige lagt den på FB

finger for i kommer ud af rejse

Anmeld

15. december 2010

Livas mor

Se, det er noget andet - skulle jeg lige have vidst i forgårs - vi har 3 inklusiv den her

Ha ha.. Du kan nå det endnu, du har i dag og i morgen inden kl. 13:00 og det er jo allerede 8 stemmer

Anmeld

15. december 2010

Livas mor

Tak søde piger, stem endelig videre.. Vi er nået de 900 stemmer og er ved at hale ind på nr. 9 nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.