Behøver virkelig jeres hjælp!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

Frk. Himmelblå

Livas mor skriver:

Hej søde piger

Min lille familie og jeg er er med i konkurrencen om at vinde en rejse og vi behøver derfor jeres hjælp. Det eneste i skal gøre er at stemme en gang hver evig enete dag på os indtil d. 16. december. Vi behøver virkelig denne rejse efter et meget hårdt år. Vi er desværre røget ned på en 9. plads og behøver derfor MANGE stemmer, for at blive blandt Top 10.

Så vær sød hver dag at trykke på dette link:

http://mythos-beach.apollorejser.dk/rHx0S

Tusind tak for hælpen.

Mange knus Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Hasselnødden

HelleBelle skriver:

hvordan deler man den på facebook? min ene stemme om dagen betyder jo ikke meget....

Der er en rubrik derinde hvor du kan trykke på F (som i Facebook) og så åbner den et andet vindue hvor du så kan dele den med dem, der kan se din profil.

Anmeld

13. december 2010

Hasselnødden

Livas mor skriver:

Ja endelig.. Hun havde kolik de første 3 ½ måned (er nu 13 måneder), men nu er det i stedet sygdom der har overtaget.. På 6 mdr. har hun haft 4 mellemørebetændelser, to x virus og en kold lungebetændelse, så synes godt nok det lille pus har været hårdt ramt. Om en uge skal vi HELDIGVIS op og have lagt dræn i hendes øre, så vi håber sådan det hjælper.

Ferie kan man altid bruge, specielt hvor der er varmt og afslappende

Forstår godt I har behov for luftforandring, håber vores tryk kan hjælpe jer godt på vej og helst hele vejen

Anmeld

13. december 2010

Livas mor

HelleBelle skriver:

hvordan deler man den på facebook? min ene stemme om dagen betyder jo ikke meget....

Din ene stemme om dagen betyder meget..

Anmeld

13. december 2010

HopinWishin

Livas mor skriver:

Hej søde piger

Min lille familie og jeg er er med i konkurrencen om at vinde en rejse og vi behøver derfor jeres hjælp. Det eneste i skal gøre er at stemme en gang hver evig enete dag på os indtil d. 16. december. Vi behøver virkelig denne rejse efter et meget hårdt år. Vi er desværre røget ned på en 9. plads og behøver derfor MANGE stemmer, for at blive blandt Top 10.

Så vær sød hver dag at trykke på dette link:

http://mythos-beach.apollorejser.dk/rHx0S

Tusind tak for hælpen.

Mange knus Rikke

Så er der stemt, held og lykke

Anmeld

13. december 2010

Lone Jakobsen

dejligt billede

Anmeld

13. december 2010

sandratobias

Stemt...

Anmeld

13. december 2010

Livas mor

nutche skriver:

dejligt billede

Mange tak, det var hårdt at være en lille nybagt familie

Så lige din status, ærgeligt det er i Aulum du starter privat dagpleje, vi kunne virkelig godt bruge en her hvor vi bor i København nv

Anmeld

13. december 2010

Lone Jakobsen

Livas mor skriver:

Mange tak, det var hårdt at være en lille nybagt familie

Så lige din status, ærgeligt det er i Aulum du starter privat dagpleje, vi kunne virkelig godt bruge en her hvor vi bor i København nv

ja skal lige love for at i har været meget igennem.

tak for de søde ord

Anmeld

13. december 2010

Ellim

Så er der stemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.