Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Livas mor skriver: Hej søde piger Min lille familie og jeg er er med i konkurrencen om at vinde en rejse og vi behøver derfor jeres hjælp. Det eneste i skal gøre er at stemme en gang hver evig enete dag på os indtil d. 16. december. Vi behøver virkelig denne rejse efter et meget hårdt år. Vi er desværre røget ned på en 9. plads og behøver derfor MANGE stemmer, for at blive blandt Top 10. Så vær sød hver dag at trykke på dette link: http://mythos-beach.apollorejser.dk/rHx0S Tusind tak for hælpen. Mange knus Rikke
Hej søde piger
Min lille familie og jeg er er med i konkurrencen om at vinde en rejse og vi behøver derfor jeres hjælp. Det eneste i skal gøre er at stemme en gang hver evig enete dag på os indtil d. 16. december. Vi behøver virkelig denne rejse efter et meget hårdt år. Vi er desværre røget ned på en 9. plads og behøver derfor MANGE stemmer, for at blive blandt Top 10.
Så vær sød hver dag at trykke på dette link:
http://mythos-beach.apollorejser.dk/rHx0S
Tusind tak for hælpen.
Mange knus Rikke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HelleBelle skriver: hvordan deler man den på facebook? min ene stemme om dagen betyder jo ikke meget....
hvordan deler man den på facebook? min ene stemme om dagen betyder jo ikke meget....
Der er en rubrik derinde hvor du kan trykke på F (som i Facebook) og så åbner den et andet vindue hvor du så kan dele den med dem, der kan se din profil.
Livas mor skriver: Ja endelig.. Hun havde kolik de første 3 ½ måned (er nu 13 måneder), men nu er det i stedet sygdom der har overtaget.. På 6 mdr. har hun haft 4 mellemørebetændelser, to x virus og en kold lungebetændelse, så synes godt nok det lille pus har været hårdt ramt. Om en uge skal vi HELDIGVIS op og have lagt dræn i hendes øre, så vi håber sådan det hjælper. Ferie kan man altid bruge, specielt hvor der er varmt og afslappende
Ja endelig.. Hun havde kolik de første 3 ½ måned (er nu 13 måneder), men nu er det i stedet sygdom der har overtaget.. På 6 mdr. har hun haft 4 mellemørebetændelser, to x virus og en kold lungebetændelse, så synes godt nok det lille pus har været hårdt ramt. Om en uge skal vi HELDIGVIS op og have lagt dræn i hendes øre, så vi håber sådan det hjælper.
Ferie kan man altid bruge, specielt hvor der er varmt og afslappende
Forstår godt I har behov for luftforandring, håber vores tryk kan hjælpe jer godt på vej og helst hele vejen
Din ene stemme om dagen betyder meget..
Så er der stemt, held og lykke
dejligt billede
Stemt...
nutche skriver: dejligt billede
Mange tak, det var hårdt at være en lille nybagt familie
Så lige din status, ærgeligt det er i Aulum du starter privat dagpleje, vi kunne virkelig godt bruge en her hvor vi bor i København nv
Livas mor skriver: Mange tak, det var hårdt at være en lille nybagt familie Så lige din status, ærgeligt det er i Aulum du starter privat dagpleje, vi kunne virkelig godt bruge en her hvor vi bor i København nv
ja skal lige love for at i har været meget igennem.
tak for de søde ord
Så er der stemt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128