penge til ejet forbrug

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2008

MorCamilla

Vi har ca 7-9000 kr i måneden når vores budget er betalt... Hvor vi bruger til mad, tøj, benzin, spare op af osv.. Jeg synes ikke at vi mangler noget, så det passer mig fint at det er som det er..:)
Vi er mig, min kæreste og Mikkel på 2½ år...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2008

Monique

Anja skriver:

Monique skriver:

vi har fælles økonomi og vi har mellem 6000 - 7000 kr når regningerne (mobiler, internet, strøm, benzin kort, lån, o.s.v) er betalt og så handler vi mad ind til hele mdr for 1500 kr så vi har omk 4500 - 5500 til pjat..

vi er 2 voksne og 2 børn

Kan I købe mad til en hel måned for 1500 kr !!!?

Ja ca. vi køber kød for 400 kr. der er ca 12-13 kg kød og så deler vi det op til små pakker, og så køber vi 16 pk pålæg og 4 store rugbrød og , 1 stor pakke toilet papir hvor der er 40 ruller toilet papir i, hmm og opvaskertabs, shampoo til hele familien, saft, kaffe, the, modermælkserstatning og bleer o.s.v

Det eneste vi ikke regner med ind i vores budget er vores hundefoder da den får Bulldog foder til ca 500 kr så det tager vi ud af de penge vi har til pjat..

Det skal så lige siget at vi ikke køber kød hver måned da vi ofte har kød tilbage fra sidste måned og vi kan da også til tider bruge 2000 kr men det er hvis vi køber kødet hos slagteren.

Anmeld

1. september 2008

A.

puha vi har ikke meget jeg får 8-9.000 og der fra skal jeg betale lejlighed mad og alt andet så vi har ikke meget tilbage

Anmeld

1. september 2008

Anja

Monique skriver:

Anja skriver:

Monique skriver:

vi har fælles økonomi og vi har mellem 6000 - 7000 kr når regningerne (mobiler, internet, strøm, benzin kort, lån, o.s.v) er betalt og så handler vi mad ind til hele mdr for 1500 kr så vi har omk 4500 - 5500 til pjat..

vi er 2 voksne og 2 børn

Ja ca. vi køber kød for 400 kr. der er ca 12-13 kg kød og så deler vi det op til små pakker, og så køber vi 16 pk pålæg og 4 store rugbrød og , 1 stor pakke toilet papir hvor der er 40 ruller toilet papir i, hmm og opvaskertabs, shampoo til hele familien, saft, kaffe, the, modermælkserstatning og bleer o.s.v

Det eneste vi ikke regner med ind i vores budget er vores hundefoder da den får Bulldog foder til ca 500 kr så det tager vi ud af de penge vi har til pjat..

Det skal så lige siget at vi ikke køber kød hver måned da vi ofte har kød tilbage fra sidste måned og vi kan da også til tider bruge 2000 kr men det er hvis vi køber kødet hos slagteren.

Hatten af for jer ! Det lyder da dejligt ikke at bruge flere penge på mad/hygiejne :) Tror desværre ikke at vi er organiseret nok til at gøre det.

Anmeld

1. september 2008

MajaLivaSofie

Vi har 2000kr ca, til pjat.

vi bruger for 5000 om måneden på mad..
vi er 3 børn og 2 voksne

Anmeld

1. september 2008

Monique

Anja skriver:

Monique skriver:

Anja skriver:

Monique skriver:

vi er 2 voksne og 2 børn

Hatten af for jer ! Det lyder da dejligt ikke at bruge flere penge på mad/hygiejne :) Tror desværre ikke at vi er organiseret nok til at gøre det.

Vi køber så heller ikke dyrt pålæg eller kød :D
Hvis vi så skal have lidt lækkert pålæg til aftensmad eller noget så bruger vi så vores "pjat" penge til det :D meeeen det sker ikk så tit..

Anmeld

1. september 2008

Plysbjørnen

Hm vi har ca 4000 kr til mad pjat og papir til en måned, børnepengene blive brugt mest til nye ting til Laura, men fra januar (når vi begynder at få for lillebror) går ca halvdelen ind på budget, så vi kan holde vores rådighedsbeløb nogenlunde stabilt...

Betina

Anmeld

1. september 2008

Anne

Monique skriver:

vi er 2 voksne og 2 børn

1500 kr til mad. Hvordan gør du det?
Jeg kan slet ikke få 4000 til at slå til til 2½ :)

Anmeld

1. september 2008

Monique

Anne skriver:

Monique skriver:

vi er 2 voksne og 2 børn

Hehe jamen vi handler bare billigt pålæg og ja alt billigt faktisk :D
før i tiden hvor både min kæreste og jeg var på su havde vi ikke rigtig nogle penge til os selv så vi var nød til og gøre vores månedlige indkøb så billige som muligt og så er vi bare blevet ved med det hehe :D

Anmeld

2. september 2008

Anne

Monique skriver:

Anne skriver:

Monique skriver:

vi er 2 voksne og 2 børn

Hehe jamen vi handler bare billigt pålæg og ja alt billigt faktisk :D
før i tiden hvor både min kæreste og jeg var på su havde vi ikke rigtig nogle penge til os selv så vi var nød til og gøre vores månedlige indkøb så billige som muligt og så er vi bare blevet ved med det hehe :D

Jeg er imponeret!
Hvor handler I?
Selv om jeg handler i Fakta, så har jeg et vildt forbrug og det er altså ikke fordi, at jeg køber Guccitasker i Fakta :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.