penge til ejet forbrug

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2008

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Når vi har betalt ind til vores budget (Hus, biler, dagpleje, forsikringer, fagforeninger, licens osv) har vi ca. 14.000 kr. tilbage. Hertil kommer børnepenge.
Vi er to voksne og vores søn på 16 måneder.
Jeg er studerende (1 1/2 år endnu) og får SU, så pt. er det min mand der tjener pengene.
Vi har 100% fælles økonomi, og jeg må indrømme at jeg slet ikke kan forestille mig andet, synes det ville være så mærkeligt, hvis min mand skulle leve livet mens jeg bare måtte spare... Heldigvis er min mand fuldstændig enig.

Line.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2008

Honningblomst

SØS skriver:

Når vi har betalt ind til vores budget (Hus, biler, dagpleje, forsikringer, fagforeninger, licens osv) har vi ca. 14.000 kr. tilbage. Hertil kommer børnepenge.
Vi er to voksne og vores søn på 16 måneder.
Jeg er studerende (1 1/2 år endnu) og får SU, så pt. er det min mand der tjener pengene.
Vi har 100% fælles økonomi, og jeg må indrømme at jeg slet ikke kan forestille mig andet, synes det ville være så mærkeligt, hvis min mand skulle leve livet mens jeg bare måtte spare... Heldigvis er min mand fuldstændig enig.

Line.

Mon ikke de fleste deler det hele eller??

Anmeld

1. september 2008

Zuzet

Jeg har ca 6-7000 pr mrd til mad, benzin mm. vi er 6 børn + mig, men jeg kunne have mere hvis jeg solgte mine heste

Hilsen

Lotte

Anmeld

1. september 2008

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
[/citMon ikke de fleste deler det hele eller?? at]

Ja altså Eva det vil jeg jo også sige er naturligt, men kan se på venner og bekendte, at rigtig mange har opdelt deres økonomi.
Jeg kender f.eks til et par, hvor moren ikke kan komme med far og søn på ferie, for hun har ikke råd -er studerende, DET fatter jeg ikke lige..

Kram.

Anmeld

1. september 2008

SØS