Det der med bil og forsikring. Jeg er forvirret.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

Den lykkelige

Noneother skriver:

Hehe ja jeg troede så kasko var den lovpligtige

Vi havde ikke bil da jeg voksede op(Da min mor var freaky hippie rødstrømpe -vi behøver ikke en bil type), så bær over med mig.

men altså ja. jeg skal først til at tage kørekort til januar, da offentlig transport ikke har generet mig før.

men hvor meget ligger en billig forsikring ca. på?

Hvis den skal stå i dit navn og du lige har taget kørekort så er den jo en del dyrere.. Da jeg flyttede sammen med min kæreste snakkede vi om at have hver vores bil.. men det endte med at han bare købt en mere i sit navn.. For han er elitebelist uden skader i 14 år har han haft kørekort.. Vi giver kun ca 2500 kr for hver bil.. Men hvis jeg skulle forsikre i mit navn ville det blive ca 8000 kr.. Men man skal selvfølgelig heller ikke lave skader så :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

ZamanogDania

Stumpen skriver:

Kasko er ikke så dyrt.... Vi havde en gammel opel astra til omkring 2600 om året uden kasko.. Nu har vi får en ford focus fra 01 med kasko til 4400... Men kæresten er også elite bilist...

Okey hvorfor betaler jeg så meget så? Har prøvet og spørger mange. Og de var det billigste

Anmeld

13. december 2010

Stumpen

Okey hvorfor betaler jeg så meget så? Har prøvet og spørger mange. Og de var det billigste

Du skrev du kun har haft kort i 3 år -min kæreste er elitebilist...

Anmeld

13. december 2010

ZamanogDania

Stumpen skriver:

Du skrev du kun har haft kort i 3 år -min kæreste er elitebilist...

Nårh ja Okey hehe.

Anmeld

13. december 2010

sandratobias

Prøv og kontakt IF... Der har vi forsikring og det er den der har været billigst for oz..

Anmeld

13. december 2010

Noneother

milopilo skriver:

Hvis den skal stå i dit navn og du lige har taget kørekort så er den jo en del dyrere.. Da jeg flyttede sammen med min kæreste snakkede vi om at have hver vores bil.. men det endte med at han bare købt en mere i sit navn.. For han er elitebelist uden skader i 14 år har han haft kørekort.. Vi giver kun ca 2500 kr for hver bil.. Men hvis jeg skulle forsikre i mit navn ville det blive ca 8000 kr.. Men man skal selvfølgelig heller ikke lave skader så :-)

Ej det kan jeg godt se. Det er osse en forskel der kan mærkes.

Anmeld

13. december 2010

Noneother

Mor-til-Hasse skriver:

burde nok kunne lade sig gøre for dig i hvert fald held og lykke med biljagten

Jo tak. Så vidt jeg kan se, kan man da osse få nogle ok biler i den prisklasse. Den skal jo bare kunne komme fra a til b.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.