Det der med bil og forsikring. Jeg er forvirret.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

Noneother

Stumpen skriver:

Tror ikke du skal regne med en forsikring meget under de 10.000 kr -desværre...

Utroligt!

Jeg er jo ikke ligefrem typen, der ligger og kører gaderæs eller noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

signe.

Noneother skriver:

Til august begynder jeg igen på skole, men den ligger ca. 60km væk.  

Så hvis jeg tager kørekort og køber en lille gammel bil (der blot skal holde et års tid eller to) ville jeg kunne få 1½ time mere til min søn/mig selv/lektier m.m. om dagen.

Det kan sagtens lade sig gøre økonomisk at tage kørekort og købe en bil til.. Lad os sige 20.000 inden, hvis jeg nu strammer bæltet en smule.

Men kan det virkelig passe, at en alm. basis kasko koster 24.000kr. om året? eller kan det gøres billigere.
Altså jeg tænker bare, at det er bilen jo ikke engang værd.

jeg har en skoda fabia med kasko den koster 5300 om året. min kæreste har en golf 2 den koster kun 2800, men er derfor også kun ansvarsforsikret.. men vil sige at ved en billig bil behøver du ikke kasko

Anmeld

13. december 2010

ZamanogDania

Noneother skriver:

Pyyyh ja. det var straks noget mindre jo. blev bare sådan helt  da jeg så det, for at skulle lægge over 20.000 + benzin osv. Det kan økonomien nok ikke klare så længe jeg er på s.u.

Jeg er sikkert på du betaler ikke over de 10 tusind. Jeg har en Opel vectra fra 03. Den betaler jeg omkring 13 tusind om året. Det er kasko. Men jeg har så haft bil på
Mit navn omkring 3 år. Men jeg betalte aldrig over 20 tusind for en kasko.

Du skal nok får det billigt

Anmeld

13. december 2010

Stumpen

Noneother skriver:

Utroligt!

Jeg er jo ikke ligefrem typen, der ligger og kører gaderæs eller noget.

Prøv og kontakt GF, de har okay priser...

Anmeld

13. december 2010

Stumpen

ZamanogDania skriver:

Jeg er sikkert på du betaler ikke over de 10 tusind. Jeg har en Opel vectra fra 03. Den betaler jeg omkring 13 tusind om året. Det er kasko. Men jeg har så haft bil på
Mit navn omkring 3 år. Men jeg betalte aldrig over 20 tusind for en kasko.

Du skal nok får det billigt

Kasko er ikke så dyrt.... Vi havde en gammel opel astra til omkring 2600 om året uden kasko.. Nu har vi får en ford focus fra 01 med kasko til 4400... Men kæresten er også elite bilist...

Anmeld

13. december 2010

Noneother

Stumpen skriver:

Prøv og kontakt GF, de har okay priser...

Skal jeg gøre.

Anmeld

13. december 2010

Hvem?

Noneother skriver:

Hehe jeg tror sgu bare den ryger i en andens navn mens jeg studere så. Hvis det er så meget billigere.  

Ja, hvis en af dine forældre eller hvis du har nogle søskende, der har haft bil i eget navn i længere periode, så kan du helt klart spare en masse, så det er da at foretrække

Anmeld

13. december 2010

Noneother

Mor-til-Hasse skriver:

jeg har en skoda fabia med kasko den koster 5300 om året. min kæreste har en golf 2 den koster kun 2800, men er derfor også kun ansvarsforsikret.. men vil sige at ved en billig bil behøver du ikke kasko

Snedigt. Det var jo ikke alverden.

Anmeld

13. december 2010

Noneother

SanneBoe skriver:

Ja, hvis en af dine forældre eller hvis du har nogle søskende, der har haft bil i eget navn i længere periode, så kan du helt klart spare en masse, så det er da at foretrække

hehe det jo problemet. Har ingen forældre, og min bror er ikke typen der "ejer" en bil ..

Anmeld

13. december 2010

signe.

Noneother skriver:

Snedigt. Det var jo ikke alverden.

burde nok kunne lade sig gøre for dig i hvert fald held og lykke med biljagten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.