Hvad giver i manden i julegave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

sarahb

Nalle skriver:

Ja, jeg ville have givet min kæreste en iphone 4, da han ikke har lavet andet end at snakke om iphone siden 3'eren kom ud, meeen så en dag vi er ude og spise siger han så at han ikke vil bruge " unødvendige " penge på mobiler længere, hvilket jeg godt kan forstå, men når han først har fået hans iphone, ved jeg han aldrig skifter den ud igen, så jeg står sådan lidt skal, skal ikke?

Havde i givet ham noget han virkelig ønsker sig, men som han siger han ikke skal have fordi det er mange penge? Uanset hvad skal han jo have et telefon abodument ( staves ) så om han bruger 400 kr i måneden uden at få en telefon eller om han bruger 400 kr i måneder + en telefon

den skal han da have...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

mortilnoahogmelina

Her får han et parafumesæt - e n læder halskæde med tilhørende 3 led til

Anmeld

13. december 2010

blomst84

Min kæreste skal have Fifa 11 ( et PlayStation spil) og en strik fra Tommy hilfiger håber han bliver glad.

Anmeld

13. december 2010

MariaJ

Her ønsker manden i huset sig næsten altid sådan nogle tekniske dimser man knapt nok ved hvad er.

I år ønsker han sig en pandelampe og fortæller at de findes i priser op til et par tusind kroner (øhhhh, ok...jeg er målløs ).

Ellers ønsker han sig handsker og vinterstøvler.

Gaven er ikke købt endnu, men han skal nok blive glad for den, og jeg har før haft stor succes med de tekniske indkøb, trods min undren over at han vil bruge sin julegave på det.

Anmeld

13. december 2010

Kristina V

Vi giver hinanden en tur til Berlin Vi har ikke været ude at rejese ALENE i virkelig mange år, og så har mine forældre sagt de vil passe ungerne så v kan komme på en rigtig kæreste tur

Meeeen vi vil jo også godt ha lidt under træet til hinanden så jeg har købt et ur han har ville ha længe (havde iøvrigt også købt det før vi aftalte vores kærestetur).
Og så skal jeg ud og købe en ræserbane. Ham og vores datter snakker ikke om andet, så det får de..

Anmeld

13. december 2010

Ryberg

Jeg er gået sammen med en kammerat om at give min mand en Moccamaster.... og så får han Gillette Fusion barbergrej fra mig... og han får et pokersæt med chips og kort af Lasse

Ville ellers gerne have givet ham en Sony MP3 afspiller... men pengene er der ikke

Anmeld

13. december 2010

bøgelund

her har han heller INGEN ønsker.. jeg forstår det ikke jeg kan da ALTID finde noget jeg ønsker mig.. men sådan er det med mænd..

her får han en jetski.. det er bare hans store drøm.. men til den pris, har han selv været med til at vælge den.. Han glæder sig som et lille barn.. 

Anmeld

13. december 2010

2babygirls

Vi mangler heller ikke noget her, efter prinsessen er blevet født, og så fylder Martin 30 her d. 19 december

Men til jul giver vi hinanden en fladskærm til soveværelset

Anmeld

13. december 2010

Nalle

sarahb skriver:

den skal han da have...

Ja, ikke?

Anmeld

13. december 2010

Chalala85

Anonym skriver:

Ja jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal give herren i huset for han har jo alt og han ønsker sig ikke rigtig noget.

Fortæl fortæl mangler ider

Uha han får en sporstgrill til bilen. En røvfuld tøj og så bliver der nok også købt en pladebeskytter til bagagerummet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.