Hvad giver i manden i julegave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.801 visninger
34 svar
0 synes godt om
13. december 2010

Anonym trådstarter

Ja jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal give herren i huset for han har jo alt og han ønsker sig ikke rigtig noget.

Fortæl fortæl mangler ider

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

FruDall

Her får han en båndpudser og en mobiltelefon.

Anmeld

13. december 2010

Lone Jakobsen

tøj

Anmeld

13. december 2010

Lolli

Her i huset får manden en bytur nytårsaften, (hvis jeg altså har født) det trænger han til. Men altså, jeg kan godt lide at give min mand oplevelser - for netop som du siger: "de mangler jo ikke noget".

Anmeld

13. december 2010

Lady Marion <3

En dejlig nat med sin herlige kæreste

Anmeld

13. december 2010

Frk. Himmelblå

2x lækre sweatre.

En fra Matinique og en fra Lacoste, - han har brokket sig over, at han ikke synes, han har noget lækkert og varmt at tage på denne vinter...

Tror, han bliver glad 

Anmeld

13. december 2010

Isabella_mor

jeg har tænkt mig at investere i en ordenlig kamperataske til ham med en masse lommer og plads til alle hans obejktiver og alt det gejl der.

og evt et ekstra memorycard.

Anmeld

13. december 2010

Dinna88

isabellamor skriver:

jeg har tænkt mig at investere i en ordenlig kamperataske til ham med en masse lommer og plads til alle hans obejktiver og alt det gejl der.

og evt et ekstra memorycard.

Uh, det er altså en god gave. Det må han da bestemt blive glad for!

Anmeld

13. december 2010

Tdittmann

Her hos os får han et par løbesko

Anmeld

13. december 2010

Dinna88

Min kæreste får to T-shirts. Han er svær at finde gaver til, men han har sagt at han gerne vil have tøj. Så jeg fandt en rigtig fed, stribet T-shirt der er lilla og hvid. Og så fandt jeg igår et tilbud på en hummel T-shirt hvor der står "OLD SCHOOL" på - lige ham og RIGTIG fed. Ikke sådan en kedelig en. Så selvom det måske er en lidt kedelig gave, så tror jeg at han bliver rigtig glad for den fordi der faktisk er en tanke bag den, det er ikke bare kedelige T-shirts.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.