Hvad giver i manden i julegave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

LLN

Jeg har købt en Lowepro Fastpack 350 fotorygsæk til manden og en fotobog.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

9510

Min mand får et krus med et billede af ungerne på,,

Anmeld

13. december 2010

Isabella_mor

Dinna88 skriver:

Uh, det er altså en god gave. Det må han da bestemt blive glad for!

ja Det tror jeg også... 

Anmeld

13. december 2010

JuelZ

Har købt en masse fedt tøj til ham også overrasker jeg ham med det nye WOW spil og Call of duty - black obs.. Det ved jeg at han vil blive rigtig glad for alt sammen.... Men Wow spillet får han kun fordi jeg tabte et væddemål med ham (æv)

Anmeld

13. december 2010

LilyMarleen

Min kæreste får noget Borussia Dortmund lir. Billede følger, (det er fodbold)  Også får han en støt soldaterne tshirt!

Ohhh my, det har været en kamp. Vi har nemlig en aftale om kun at bruge 150,- Og ja, han har jo ALT. Men de 2 ting går ham op i med liv og sjæl. Og det har taget mig LAAANGTID at finde på, har brugt EVIGHEDER på nettet for at finde noget.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. december 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Ja jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal give herren i huset for han har jo alt og han ønsker sig ikke rigtig noget.

Fortæl fortæl mangler ider

Lauras far får en bog - PHASE af Jens Smærup Sørensen - samt en Cottonfield t-shirt

Anmeld

13. december 2010

Nalle

Ja, jeg ville have givet min kæreste en iphone 4, da han ikke har lavet andet end at snakke om iphone siden 3'eren kom ud, meeen så en dag vi er ude og spise siger han så at han ikke vil bruge " unødvendige " penge på mobiler længere, hvilket jeg godt kan forstå, men når han først har fået hans iphone, ved jeg han aldrig skifter den ud igen, så jeg står sådan lidt skal, skal ikke?

Havde i givet ham noget han virkelig ønsker sig, men som han siger han ikke skal have fordi det er mange penge? Uanset hvad skal han jo have et telefon abodument ( staves ) så om han bruger 400 kr i måneden uden at få en telefon eller om han bruger 400 kr i måneder + en telefon

Anmeld

13. december 2010

Hansen97

Remington skægtrimmer

Anmeld

13. december 2010

katti24

Jeg giver kæresten i iPad, da det simpelthend er det eneste han snakker om, så sådan en får han

Anmeld

13. december 2010

sarahb

Jeg er gået AMOK til min mand, men det er også fordi det er hans første jul, hhan er fra pakistan og har aldrig været med til jul. Men i år vil han for hans børns skyld og min

Så han får:

Levis jeans
Hurley Chinos
et foto på lærrede af ham og den store dreng
En ekstra gravering i hans dogtag men den lille ny´s navn og fødselsdato samt en ny kæde dertil
Clean parfume
peak performance joggingbukser og hættetrøje
adidas vest
5 par strømper i striber og farver

Ja det var det. Han skal bare VIRKELIG mærke julen og gaverne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.