Uh sikke en herlig tråd - især når der er en masse at se frem til!! Jeg ved egentlig ikke så meget om 2011 endnu, men lidt planer og forventninger har jeg da
Den 12. januar skal jeg til skatteretseksamen, og det bliver en KÆMPE lettelse at få den ud af verden, da jeg hader det fag. Læs: jeg regner stærkt med at bestå, så den herefter er HISTORY!
Derefter skal jeg holde HELT fri i 3 uger - kalder det pre-barsel. Og min kæreste og jeg skal hygge os med at indrette babyværelset, og købe alt mulig fantastisk ind til januarudsalget.
I januar får jeg også den store glæde at hilse på de første børn fra 1. kvartalsmødregruppen og jeg GLÆDER mig!!
I februar starter jeg på mit sidste fag på jura, International Jurisprudence, og skal så bare til undervisning hver fredag i et par timer og skrive en hjemmeopgave, ellers har jeg fri/barsel indtil vores lille bebs beslutter at melde sin ankomst. Det er jeg i øvrigt overbevist om sker senest den 31. marts. Det bliver SÅ spændende at finde ud af, hvad det er for en lille starut, der gemmer sig i maven.
Den 5. juni fylder jeg 25 år. Det skal fejres med min familie og vennerne. Derudover fejrer vi lige samtidig Grundlovsdagen, som ligger mit juristhjerte nært
Fra starten af juli har min kæreste 2 måneders sommerferie, og det glæder jeg mig så meget til. Vi skal holde barnedåb og fejre hans 26 års fødselsdag. Hans (heldigvis lange) sommerferie bliver også hans "barsel". Han er studerende så det er ikke så nemt at tage barsel midt i et semster. Men heldigvis er han kun på Uni ca. 10 timer i ugen, så vi er nok i det store hele bedre stillet end mange andre i forhold til tid hjemme hos mor og baby. Vi skal alle tre holde en uges ferie sammen i et dejligt sommerhus ved Vesterhavet. Vi elsker at komme der, og det bliver dejligt, nu hvor det er første år med babyen.
I december regner vi med at starte op i vuggestuen (7-9-13 vi har fået en plads). Og jeg skal tage min ALLER sidste eksamen på jura og påbegynde mit speciale. Og for første gang i mange år skal jeg holde 100 procent fri i julen, da der ikke er eksamen i januar, og det glæder jeg mig som en gal til.
Alt i alt glæder jeg mig til 2011, og jeg har mange forhåbdninger om at det bliver et fantastisk år.