2011 - Hvad ønsker/forventer/håber/vil I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

FruDall

Er på barsel indtil september

Navngivningsfest i januar eller februar.

Bliver 38 i februar

dreng på snart 3 skal i børnehave

fejre 5 og 3 års fødselsdage for drengene i april

Vuggestuestart i august/september

oktober: 1 års fødselsdag

Derudover kommer der sikkert hussalg og huskøb i anden by.

Og forhåbentligt allerede i 2011 nyt arbejde og forhåbentligt genfinder jeg min før3børnvægt i løbet af 2011

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

2babygirls

hh hvor hyggeligt med sådan en tråd.. SÅ får man lige husket hvad der er på tapetet næste år

6. februar skal Madeleine musen døbes

9. april skal min smukke veninde giftes

25. Juli har vi været sammen i 6 år og gift i 2 år  

13. August bliver jeg 27 år  Og Madeleine skal køres ind i dagpleje omkring der

10. Oktober bliver Madeleine hele 1 år

19. December fylder min smukke mand 31 år, så der må han da nyde at være i gruppe 3 hæ hæ

Så glæder mig til de faste fejringer og de uforudsete

Anmeld

13. december 2010

Mathilde

Forhåbentlig optagelse på jordemoderskolen i Ålborg til sommer

13 juli bliver min datter 2år

Ferie sydpå til maj

Det må være næste års højdepunkter

Anmeld

13. december 2010

Frøken Sørensen

Skøn tråd...

Indtil videre ser år 2011 således ud for os:

* Vores søn bliver 1 år

* Jeg bliver moster IGEN til juli

* Min svoger og hans dejlige kæreste skal giftes... Bryllup - I LOVE IT

* Min mor og far har sølvbryllup - Stor fest

* Min barsel slutter og jeg skal opstarte studie igen!

*Forhåbentlig, hvis pengene er til det, skal vi selv giftes

Kan ikke lige komme i tanke om mere lige nu...

Anmeld

13. december 2010

Lady Marion <3

2011 

Min datter bliver 18 i januar .

Vi flytter i vores hus den 15 jan  Glæder mig .

Tjaa   Håber måske på bryllup ???  Hvem ved ..

2011 er selvfølgelig også året hvor jeg når ned på min ideal vægt igen

Anmeld

13. december 2010

wamse

Uhh jeg ønsker mig af 2011:

• at møde en dejlig fyr, som bare er god ved mig og børnene
  • at min datter og søn får det bedre  og trives bedre igen
  • at der kommer en ordenlig afgørelse fra statsforvaltningen, hvor der tøjes højde for min datters tarv
  • at jeg får min ønskede operation vel overstået
  • at jeg møder en dejlig fyr, nåååå ja det havde jeg skrvet før, men det må så vise, hvor meget jeg ønsker mig det

Anmeld

13. december 2010

DK

Ihh sikker nogle skønne planer i alle sammen har!

2010 har været et fantastisk år, og der er gode indikationer på at 2011 bliver endnu bedre!

Januar: Bimmeren kommer meget ventet til verden. Jeg overstår ENDELIG skatteretseksamen d. 12.1. Og efter sidste eksamen d. 28.1 (eller evt. skudt til re-eksamen i februar) har jeg BARSEL!!

Februar: Vi skal alle 4 på en uges ferie i sommerhus. Det bliver så dejligt allerede at have Mikkel en hel uge hjemme, efter hans barsel i januar! Derudover har Mikkel og jeg også 5 års kærestedag i februar.

April/maj: Bimmeren skal døbes! Det bliver stille og roligt. Jeg tænker at vi låner det lokale meninghedshus/borgerforenings hus som er perfekt til en 40 mennesker. Så skal vi bare have noget mad der er let at lave (håbe at bedsterne tilbyder at tage en masse med) og så håbe på godt vejr så alle børnene kan blive sendt ud og lege på den fine legeplads der er udenfor!

Juli: Vi skal besøge min bror og svigerinde der bor ud mod havet, 40 min fra London med toget. Vi skal være hos dem i et par dage, plus et en-dags besøg til London hvor vi skal kigge på legesager i Harrods, besøge London Zoo og nok i Tower og kigge på "prinsesse-kroner". Jeg kunne også godt tænke mig at min bror og hans kæreste måske ville passe ungerne en aften, så Mikkel og jeg kunne tage til London en aften for os selv, og spise lækker middag og tage i teateret og se Phantom of the opera som jeg æææælsker (og har set 2 gange før, he he). Derefter kører vi til Cornwall som er i det sydligste England. Vi er i gang med at få en aftale i hus om at leje det her: http://www.homeaway.dk/feriehus/p712913 Der er et super skønt mildt klima i Cornwall, så vi skal bare have en rygsæk på ryggen til at have Bimmeren i, og så ellers ud og gå ture og bade i de smukke vige, og spise postejer på pub'sne til frokost!

November: Vi har lidt et lille ønske om en tur til Egypten her. Lige inden julesne og vinterkulde. Men det kommer an på hvordan det går med speciale skrivningen, hvilken slags baby at Bimmeren er, og hvor "sultne" vi er efter ferie der. Måske venter vi til engang i marts 2012 i stedet. Det kommer an på om jeg har været så heldig at få et job, da jeg jo så nok ikke kan få ferie til marts, eller om jeg skal på dagpenge da vi så sagtens kan vente til marts.

December: Jeg afleverer mit speciale og er JURIST Nuuj vi skal holde en kæmpe fest! Jeg skal bare have SÅ meget champagne til mig og mine gæster!

Anmeld

13. december 2010

AnneBJ

Vores 2011 so far:

I marts bliver vi forældre (med mindre den lille røver, beslutter at ventetil april)
Min kæreste bliver også 26

I maj skal vi til 3 konfirmationer, alle 3 mine små søskende. Muligvis også et bryllup

I juni skal vi holde barnedåb for vores lille supermand

I juli bliver jeg 25, regner med stille og rolig fejring med familien - afhængig af hvilken baby vi får

Resten af året må byde på de overraskelser der kommer - jeg glæder mig bare til at opleve det med min dejlige kæreste og lille søn!

Anmeld

13. december 2010

Sofia

Uh sikke en herlig tråd - især når der er en masse at se frem til!! Jeg ved egentlig ikke så meget om 2011 endnu, men lidt planer og forventninger har jeg da

Den 12. januar skal jeg til skatteretseksamen, og det bliver en KÆMPE lettelse at få den ud af verden, da jeg hader det fag. Læs: jeg regner stærkt med at bestå, så den herefter er HISTORY!

Derefter skal jeg holde HELT fri i 3 uger - kalder det pre-barsel. Og min kæreste og jeg skal hygge os med at indrette babyværelset, og købe alt mulig fantastisk ind til januarudsalget.

I januar får jeg også den store glæde at hilse på de første børn fra 1. kvartalsmødregruppen og jeg GLÆDER mig!!

I februar starter jeg på mit sidste fag på jura, International Jurisprudence, og skal så bare til undervisning hver fredag i et par timer og skrive en hjemmeopgave, ellers har jeg fri/barsel indtil vores lille bebs beslutter at melde sin ankomst. Det er jeg i øvrigt overbevist om sker senest den 31. marts. Det bliver SÅ spændende at finde ud af, hvad det er for en lille starut, der gemmer sig i maven.

Den 5. juni fylder jeg 25 år. Det skal fejres med min familie og vennerne. Derudover fejrer vi lige samtidig Grundlovsdagen, som ligger mit juristhjerte nært

Fra starten af juli har min kæreste 2 måneders sommerferie, og det glæder jeg mig så meget til. Vi skal holde barnedåb og fejre hans 26 års fødselsdag. Hans (heldigvis lange) sommerferie bliver også hans "barsel". Han er studerende så det er ikke så nemt at tage barsel midt i et semster. Men heldigvis er han kun på Uni ca. 10 timer i ugen, så vi er nok i det store hele bedre stillet end mange andre i forhold til tid hjemme hos mor og baby. Vi skal alle tre holde en uges ferie sammen i et dejligt sommerhus ved Vesterhavet. Vi elsker at komme der, og det bliver dejligt, nu hvor det er første år med babyen.

I december regner vi med at starte op i vuggestuen (7-9-13 vi har fået en plads). Og jeg skal tage min ALLER sidste eksamen på jura og påbegynde mit speciale. Og for første gang i mange år skal jeg holde 100 procent fri i julen, da der ikke er eksamen i januar, og det glæder jeg mig som en gal til.

Alt i alt glæder jeg mig til 2011, og jeg har mange forhåbdninger om at det bliver et fantastisk år.

Anmeld

13. december 2010

Kløver

Tja jeg vil da godt give mit med

januar: Manden bliver 32

februar: Min far fylder 50, så skal til stor fødselsdag med kæmpe mave på, så skal nok på jagt i slutningen af jan. efter en pæn kjole jeg kan være i

Marts: 3/3 har jeg termin, hvor vi venter vores lille ønskebarn

maj: I midten af maj skal vi holde barnedåb

Dec: Vores første jul med den lille , og så min fødselsdag

tja det er sådan det vi indtil nu har af planer, ellers sker der ikke det store, vi tager det nok hen af vejen. derudover vil prøve at holde spareår, for at se hvor meget vi kan spare og evt få sparet sammen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.